اقلیم کردستان مانع از انجام تحقیقات درباره مقر «موساد» می‌شود

یک عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق گفت: مقامات «اربیل» مانع از انجام تحقیقات واقعی و شفاف پیرامون وجود مقرهای «موساد» در این شهر می شوند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «ترکی الجدعان» عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق امروز جمعه از کارشکنی مقامات اقلیم کردستان در مسیر انجام تحقیقات پیرامون مقرهای موساد در اربیل، پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، عضو ائتلاف دولت قانون گفت: سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی دارای مقرهای مخفی در اربیل است. در حال حاضر نیز میان اربیل و تل آویو همکاری وجود دارد و نفت عراق توسط اقلیم کردستان به رژیم صهیونیستی فروخته می‌شود.

این شخصیت عراقی افزود: حمله موشکی به مقر موساد موجب شد تا یک پرونده بسیار خطرناک [وجود مقرهای موساد در اربیل] در کانون توجهات قرار گیرد. وجود این مقرها تهدیدی برای عراق محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون نیز مقامات اقلیم کردستان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا تحقیقات شفاف و واقعی پیرامون وجود مقرهای مخفی موساد در اربیل انجام نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    10 1
    حکومت فدرال بزرگترین تهدید برای عراق سوریه است با هرگونه استقلال اقلیم کردستان از عراق مخالفیم فدرالیسم اسم رمز تجزیه کشورهایی ایران عراق سوریه و ترکیه است
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    4 0
    نگذارید کار از کار بگذرد و مقرهای مخفی صهیون زیاد شود . شاید مقرهای آشکار اسب تروآ باشد تا مقرهای مخفی لو نرود . باید بارزانی ها را اجبار به تجسس وجب به وجب کرد ... باید ضمن شکایت به سازمان ملل ماهی دو بار موشکباران شود . خود دانید ولی دشمن را کوچک نشمارید .
  • سینا IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    4 0
    بدترین نوع حکومت همین حکومت فدرالی است به ویژه برای عراق، اقلیم کردستان رسما خودش رئیس و مجلس و قانون خودش را ساخته و به راحتی پای صهیونیست ها رو به عراق باز کرده.
  • مجتبی IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    4 0
    در صورتی که رژیم جعلی اسرائیل دوباره منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را از خاک اقلیم کردستان عراق هدف قرار دهد و قصد تجاوزگری و شرارت داشته باشد باید بطور کل نابود بشوند و خائنین کرد خصوصا خانواده بارزانی که بع تروریست های صهیونیست اجازه استفاده از خاک کردستان عراق بر علیه ایران اسلامی را می‌دهند باید به سزای اعمال خائنانه خود برسند و سرکوب بشوند..کردهای مزدور آمریکایی و اسرائیل فراموش کردند که اگر جانفشانی دلاور مردان جمهوری اسلامی نبود الان داعش اثری از آنها باقی نگذاشته بودن.
  • ح.م IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    2 0
    کردستان باید برگردد به آغوش عراق
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    2 0
    کردستان و اذربایجان باید از دل صهیونیست بیرون بیایند تا سلامت و رشد در این مناطق پدیدار شود. البته مشکل اصلی آمریکاست که هم تحریک هم تایید و هم تجهیز می‌کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس