واکنش وزارت خارجه عراق به حمله سپاه به مراکز راهبردی اسرائیل در اربیل

نماینده ائتلاف صادقون در واکنش به حمله موشکی به مقر موساد در اربیل تاکید کرد حضور رژیم صهیونیستی اخیرا در مناطق شمال عراق گسترش یافته است.

به گزارش مشرق،‌ نماینده ائتلاف صادقون حضور گسترده رژیم صهیونیستی در شمال عراق را تهدیدی برای کشورهای همسایه و موجب نگرانی حاکمیت و امنیت ملی عراق دانست.

به گزارش پایگاه خبری المعلومه؛ علی الجمالی نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف صادقون تاکید کرد حضور رژیم صهیونیستی اخیرا در مناطق شمال عراق گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید:

ایران در برابر اقدام صهیونیست‌ها سکوت نمی‌کند

الجمالی گفت: وجود مراکز اسرائیلی در اربیل تهدید آشکار کشورهای پیرامون است و حضور اسرائیل در عراق اخیرا با توجه به سکوت دولت گسترش یافته است.

الجمالی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را مسئول حضور پایگاه‌های اسرائیلی در شمال عراق دانست و خاطر نشان کرد: حضور اسرائیل در عراق موجب نگرانی حاکمیت و امنیت ملی این کشور است.

دیروز «ابوالاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق با اشاره به پاسخ موشکی ایران به اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در توییتی ضمن تبریک درخصوص موفقیت‌آمیز بودن این عملیات نوشت: «در کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه استراتژیک و تاکتیکی صهیونیستی وجود دارد که عملیات‌های امنیتی انجام می‌دهد، این پایگاه‌ها در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند و اموال صهیونیست‌ها را در آن افزایش می‌دهند. بیش از ۴ هزار اسرائیلی در اقلیم وجود دارند و حتی میان اربیل و تل‌آویو خط مستقیم هوایی نیز برقرار شده است.»

بامداد روز یکشنبه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای گرفتن انتقام دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه مواضع راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را با موشک بالستیک هدف قرار دادند. مقامات اربیل وجود این مراکز را تکذیب کردند، اما خبرنگار المیادین در بغداد تایید کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    جعمش کنید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس