کد خبر 1355065
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
استقبال مردم از حرکت کاروان «ورزش و شادی» در پایتخت

اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران مبنی بر راه اندازی کاروان شادی و ورزش، با استقبال شهروندان پایتخت نشین مواجه شد.

به گزارش مشرق، راه اندازی کاروان ورزش و شادی، از جمله برنامه‌های این سازمان برای استقبال از بهار است که برای شادی مردم در آستانه سال نو، پیش بینی و اجرایی می شود.

در این برنامه، کاروان ورزشی با اجرای بازی‌ها و فعالیت‌های نمادین ورزشی، از خیابان‌های مختلف شهر عبور می کنند و ضمن تبریک و تهنیت به عابرین، لزوم توجه به ورزش و نسبت آن با سلامتی و نشاط را یادآور می شوند. در پایان نیز با برگزاری جشنواره های ورزشی تفریحی زمینه مشارکت شهروندان در فعالیت‌های مختلف ورزشی را فراهم می آورند.

امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پایتخت با حضور در جمع مردم بانشاط تهرانی، که به استقبال کاروان ورزشی تفریحی این سازمان آمده بودند، گفت: همه امید ما این است که مردمی بانشاط داشته باشیم و برای دستیابی به این منظور از تمام امکاناتمان در شهرداری و سازمان ورزش استفاده می کنیم.

استقبال مردم از حرکت کاروان «ورزش و شادی» در پایتخت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری پایتخت، ضمن تقدیر از تلاش همکاران خود در سازمان ورزش، این برنامه را اقدامی قابل دفاع برای شادی مردم در آستانه‌ی سال نو خواند و افزود: "امیدوارم مردم، ایام خوشی را در سال جدید تجربه کنند. "

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با حضور در جمع تهرانی‌های حاضر در مسیر کاروان ورزشی، اظهار داشت: شادی ونشاط نیز از حقوق شهروندی این مردم است و ما در مقابل آن مسئولیم.

وی ادامه داد: این کاروان هدیه سازمان به مردمی است که با صبوری دو سال پر از سختی و بیماری را پشت سر گذاشتند.

محمد مشهدی یاری قائم مقام سازمان ورزش نیز در این باره اظهار داشت: بسیارخرسندیم که پس از دو سال درگیری با کرونا، مردم فرصت شادی و حضور- هر چند محدود- در برنامه‌های ورزشی و تفریحی را پیدا کردند.

استقبال مردم از حرکت کاروان «ورزش و شادی» در پایتخت

وی ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از این کاروان ورزشی، گفت: سال آینده با برنامه‌هایی متنوع، سبد خانوارهای تهرانی را پر می‌کنیم.

اجرای این برنامه تفریحی- ورزشی در ۲ بازه زمانی پیش بینی شده بود که مرحله نخست آن از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۸ سال گذشته ادامه یافت و مرحله دوم، از دوم فروردین سال آتی آغاز و تا ۶ فرودین ماه ۱۴۰۱ به طول می انجامد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس