.

موشک‌های کروز قدس ۱ و قدس ۲ که از سال ۲۰۱۹ به خدمت یگان موشکی انصارالله یمن درآمده است به معنای واقعی کلمه کابوس پدافند و نیروی هوایی عربستان شده‌اند.

سرویس جهان مشرق _ همزمان با هفتمین سالگرد آغاز حملات ائتلاف متجاوز سعودی به خاک یمن، یگان موشکی و پهپادی انصارالله با طراحی و اجرای یک عملیات گسترده در عمق خاک عربستان سعودی درس فراموش نشدنی به متجاوزین به خاک یمن داد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی بیانیه‌ای جزئیات عملیات شکست محاصره ۳ را تشریح کرد.

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

بر اساس این بیانیه، انصارالله طی چند مرحله تاسیسات شرکت آرامکو در جده و اهداف حیاتی در ریاض را با موشک‌های کروز، پالایشگاه‌های رأس التنوره و رابغ و شرکت آرامکو در نجران و جیزان را با چند فروند پهپاد انتحاری و اهداف حیاتی و مهم دیگری در جیزان، ابها، خمیس مشیط و ظهران الجنوب را با چند فروند موشک مورد حمله قرار داده است.

همان طور که از نام این سری عملیات‌های انصارالله برمی‌آید، این حملات در پاسخ به محاصره همه جانبه یمن توسط ائتلاف سعودی انجام می‌شود. انصارالله در دو عملیات پیشین شکست محاصره ۱ و ۲ نیز مواضع ائتلاف سعودی در شهرهای مختلف عربستان را مورد هجوم گسترده موشکی و پهپادی قرار داده بود.

همچنین شبکه تلویزیونی المسیره در اینفوگرافی، اهداف عملیات "شکست محاصره۳" را به خوبی بر روی نقشه شرح داده است.

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

وضعیت بازار نفت و آتشی که به جان آرامکو افتاد

در هفته های اخیر افزایش شدید قیمت ها در بازار انرژی موجب نگرانی شدید کشورهای وارد کننده نفت و گاز به ویژه در قاره اروپا شده بود؛ در حالی که در یک بازه زمانی کوتاه قیمت نفت خام برنت تا ۱۳۰ دلار نیز بالا رفته بود چند روزی به لطف انتشار شایعاتی در خصوص جبران کسری تولید نفت در بازار توسط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس قیمت نفت سیر نزولی پیدا کرده بود اما مجددا از هفته گذشته قیمت ها نرخ افزایشی به خود گرفته و به محدوده ۱۲۰ دلار به ازای هر بشکه رسید.

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

در این میان تنها اتفاقی که کشورهای وابسته به واردات نفت خواهان رخ دادن آن نبودند حملات سنگین موشکی ارتش یمن به تاسیسات نفتی آرامکو بود!

روز گذشته انصارالله یمن دست به عملیات گسترده ای در عمق خاک سعودی زد.

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

در این میان انبار نفت بندر جده در ساحل دریای سرخ بیشترین میزان خسارات را متحمل شده است.

در ساعات ابتدایی به نظر می‌رسید تنها یک پرتابه(احتمالا موشک کروز) به یکی از مخازن نفتی این بندر اصابت کرده است اما به تدریج آتش سوزی مربوطه به سایر مخازن و تاسیسات نفتی این بندر سرایت پیدا کرد و تقریبا از کنترل خارج شد.

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

نکته جالب اینجاست که هفته گذشته نیز ارتش یمن دقیقا به همین محل حمله موشکی کرده بود و در نوامبر ۲۰۲۰ میلادی نیز یکی دیگر از مخازن نفتی تاسیسات آرامکو در جده هدف حمله موشک کروز یمنی قرار گرفته بود.

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

از دیگر مناطقی که روز گذشته تصاویر حملات موفقیت آمیز ارتش یمن به آنها منتشر شده است می‌توان به تاسیسات آب شیرین کن و تصفیه خانه در منطقه ظهران الجنوب اشاره کرد.

همچنین تصاویری نیز از آتش سوزی ناشی از حمله موشکی به تاسیسات برق شهرک صنعتی الصامطه در شهر جیزان منتشر شده است.

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

کدام موشک یمنی انبار نفت بندر جده را منهدم کرد؟

آنچه که از تجارب عملیات های گذشته به دست آمده است نشان می‌دهد هر گاه انصارالله یمن قصد عملیات های مداوم و هر روزه علیه تاسیسات دشمن سعودی را داشته باشد معمولا از قوای پهپادی و راکتی خود بهره می‌جوید تا نرخ بالای شلیک و روزهای پیاپی عملیات حفظ شود؛ اما هر گاه قصد داشته باشد تا یک عملیات ویژه با پیام واضح و اثرگذاری رسانه‌ای در تمامی دنیا اجرا کند به سراغ یک سلاح استراتژیک در زرادخانه خود خواهد رفت: موشک کروز قدس

تحقیر پدافند و نیروی هوایی عربستان در هفتمین سالگرد جنگ یمن/ خاطرات تلخ آرامکو از موشک‌های کروز یمنی +فیلم و تصاویر

موشک‌های کروز قدس ۱ و قدس ۲ که از سال ۲۰۱۹ به خدمت یگان موشکی انصارالله یمن درآمده است به معنای واقعی کلمه کابوس پدافند و نیروی هوایی عربستان شده‌اند.

این موشک بارها در حمله به پالایشگاه های نفتی الخریص در نزدیکی ریاض، بندر جده، فرودگاه ابها، پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط و ... شلیک شده و ضربات سنگینی به دشمن سعودی وارد کرده است بدون اینکه حتی یک بار پدافند سعودی بتواند این موشک ها را رهگیری کرده و تصاویر آن را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

به مانند حملات گذشته موشک های کروز یمنی، در این عملیات نیز کلیه سامانه‌های پدافندی ارتش عربستان از جمله پاتریوت، هاوک و میکا بر روی زمین و سیستم دفاع هواپایه شامل هواپیماهای هشدار زودهنگام آواکس و جنگنده‌های رهگیر تایفون و F۱۵ نیروی هوایی عربستان از شناسایی و رهگیری موشک کروز قدس۲ ارتش یمن ناتوان بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    114 9
    نصر من الله و فتح قریب
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      27 4
      روسیه اگه عقل داشته باشه چندتا از اون موشک های استینگر و جاولین رو که از مزدورای ناتو تو اوکراین غنیمت گرفته میرسونه بدست مبارزین یمنی و بعد به آمریکا میگه "چیزی که عوض داره گله نداره جیگر."
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      15 3
      احسنت ، روسیه باید همین کارو بکنه!!
    • رضا IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      2 6
      بعيد ميدونم روسيه چنين لطفى بكنه ، ارباب حروم لقمه ايه كه لنگه نداره ! خواهشاً به رفقا برنخوره ، حالا يه چى گفتم !
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      5 1
      خداییش از گاوچرونهای تروریست حرومزاده تر نداریم، ببخشید به غربگداها برنخوره گفتم حقیقت روشن بشه!!!
  • زنده باد آریایی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    33 70
    این قدر که به فکر عرب های یمنی هستید کاش به فکر کرد های آریایی در برابر تهاجم و نسل کشی ها و مهاجرت های اجباری ترکیه بودید آریایی ها باید یک فکر اساسی برای خودشان بکنند زیبنده روسیه و تمامی کشور های اروپای و آمریکا و هند و پاکستان و.... که ابر قدرت های نظامی هستند نیست که برادران آریایی شان یک روز توسط صدام نسل کشی شوند و یک روز توسط رجب
    • ایران iran IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      75 2
      سران خودفروخته اکراد ، گروهک های تروریستی کردی سالها و دهه هاست در آغوش آمریکا و اسرائیل و یهود بین المللی هستند چرا این درخواست رو از آمریکایی ها اسرائیلی ها جوعودهای اسرائیل نمی‌کنید ؟ مگر زمانیکه تروریست های داعش دز حال تصرف اقلیم کردی شمال عراق بودن چه کسی جز ایران و سردار بزرگ ایرانی حاج قاسم سلیمانی به کمک اکراد اقلیم کردی عراق شتافت و اجازه ندادیم جان و مال و ناموس اکراد اقلیم در دستان تروریست های داعش بیفتد قتل عام شوند و ناموس اکراد به عنوان برده و کنیز به شیوخ عرب فروخته شوند الان سران اکراد در اقلیم دست در دست دشمنان ذاتی ایران زمین گذاشتند اقلیم کردی عراق مرکزی شده برای سازمان سیا و سازمان تروریستی موساد اسرائیل و مرکزی برای خرابکاری و ترور و توطئه در خاک ایران ... مشرق جان لطفا پاسخ این دوست ساده لوح نشر بدهید سپاسگزارم
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      57 2
      اکراد هم بپذیرند در جبهه مقاومت علیه دشمنان ایران و اسلام جنگ و نبرد کنند ایران با کمال میل از اکراد محافظت خواهد کرد مگر نه این که ما ایرانیان اقلیم کردی عراق رو از دست داعش نجات دادیم آزاد کردیم .. مشکل اینجاست که سران اکراد اقلیم ناسپاس هستند امروز در کنار دشمنان ایران مشغول توطئه علیه ایران بزرگ هستند. لطفا منطقی و معقولانه اظهار نطر و درخواست کتیم
    • FR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      34 4
      یمنی ها ایرانی هستند. حتی مردم جمهوری باکو هم ایرانی هستند اما در چنگال پنهان صهیونیست. خداوند مردم ایران در داخل وخارج برکت دهد. مردم کرد عراق باید بارزانی را سرنگون کنند تا کارت بازی دشمنان خود که صهیونیست جنایتکار است نباشند چرا که کرد ها هم ایرانی اصیل هستند. خداوند همه ی مسلمانان را که در راه ظهور امام زمان هستند حفظ و تقویت کند. پاینده باد ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      5 5
      متوهم
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      7 12
      البته کردها الان خود را بازمانده تمدن سومر می دانند! اما ای کاش به نژاد شریف انسانی فتخار می کردی. نه به آریایی ها. این آریایی که به آنها کورکورانه افتخار می کنی همان اقوام وحشی گرسنه بودند که در مسیر حمله به ایران و هند و اروپا تمام اقوام و تمدنهای سر راه خود را با وحشیانه ترین شکل از بین بردند. ریگ ودا کتاب مقدس هندو ها که کهنترین منبع آریایی ها است، با افتخار به کشتار دیوها - مردم- سر راه خود نظیر تمدن سند افتخار می کند. چنان نسل کشی عجیبی رخ داد که نه فقط آثار فرهنگی و تمدنی که حتی آثار ژنتیکی آن اقوام ناگهان نابود شد. اقوامی مانند تمدنهای سند، شهر سوخته، سیالک، مارلیک، کاسو، پیکت، باسک و.... الان هیچ زبانشناسی نمی تواند رابطه زبان کهن باسک را در بقیه اروپا پیدا کند. چون همه اقوام این تمدن نسل کشی شدند. جز در گوشه انهای کوه های پیرنه. در مرز فرانسه و اسپانیا.
    • DE ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      2 3
      البته کرد خوب و بد هم داریم این کردهای آری یانه ای که این نوکر انگلیس طبق دکترین انگل لیس ها میخواد تفرقه بیندازه
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      9 2
      اگر اندکی تاریخ رو مطالعه میکردی متوجه میشدی یمنی ها همتباران ایرانی ما هستند ، البته هر ملتی که در محور مقاومت باشد مورد حمایت ما ایرانیان خواهد بود
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    3 10
    از دید من غیر متخصص، تجربه نشون میده کروز خیلی موثرتر از بالستیک هست. من جمله تجربه عربستان و اوکراین. بالستیک های ایران هم تو جاهایی اصابت داشتن که ظاهرا پدافند ندارن مثل سوریه و کردستان. ضمن اینکه دقتشون کمتر هست و شاید 50 متر خطا داشته باشن اما پهپاد و کروز خیلی دقیقتر هستن و رهگیری مشکلتر هست. اول کروز بعد پهپاد. البته سر جنگی پهپاد خیلی ضعیفه
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      5 0
      سرعت بالستیک بیشتر از کروز هست
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      9 0
      کروز در زمینه فرار از دید رادار به علت پرواز در ارتفاع پایین بر بالستیکها برتری داره ولی سرعت زیر صوت و همچنین قدرت انفجار پایین تر به علت اینکه حرکت در ارتفاع پایین سوخت زیادی مصرف می کنه و ناچار مجبور به استفاده از کلاهکهای کوچکتری هستند نقاط ضعف در قیاس با موشکهای بالستیک هستن . بالستیکها به علت خروج از جو و بعد شیرجه به سمت هدف در لحظه برخورد قدرت تخریبی بسیار بیشتری از کروز خواهد داشت
  • آوا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    34 10
    سرتیپ سریع همیشه لبت خندان باشد به امید خدا
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    19 7
    الان ماله به دست ها میان میگن آنتن پاتریوت یه طرف دیگه بوده یا سیستم خاموش بوده خخخخخ
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    6 8
    بعد از درنوردیدن مرزهای خارجی حجاز،نوبت به تحریک جریانهای داخلی مخالف، برای فشار به دیواره ی کاخ های خاندان سعودیه. البته جریانهای مخالف به غیر از شیعیان. دولت ما باید بجای مذاکره با ال سعود،کدهای با شاهزاده های مخالف سعودی بده که این حمایت در واقع بخشی از نبرد سیاسی با بن سلمانه و باعث ایجاد اختلاف بیشتر در خاندان سعودی میشه.هپف ما نابودیه ال سعود نیست چون امنیت حجاز بهم میخوره.هدف ما کنترل حجازه که این کار باید با تحمیل تغییرات در حکومت خاندان سعودی باشه نه حذفشون.البته تحمیل تغییرات به مرور باعث تضعیفشون میشه. حمایت از افراد معتدل این شجره خبیثه برای حذف بن سلمان خیلی ضروریه علاوه بر اینکه غربی ها هم قطعا حمایت میکنن. ی نکته مهم: اینکه سعودی میخواد در مذاکرات وین نقش داشته باشه غیر ممکنه اما ما میتونیم از فرصت مذاکرات استفاده کنیم و غربیها را سوق بدیم به اینکه قدرت را از بن سلمان بگیرند و بدند به افراد معتدلتر. این کار باعث نفوذ ما در کل ممالک اسلامی و عربی میشه.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    14 4
    این حملات اگر گسترده وپیاپی باشد آلسعود وآمریکا هیچ راهی جز پذیرفتن خواسته های بحق مردم یمن وانصارالله نخواهند داشت
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    8 18
    موشک قدس باید در قدس و اسراییل بیاید نه در عربستان . با عربستان با توافق باید رسید تا اسراییل این قدر نخندد
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      15 8
      عربستان و آل سعود دوست و متحد و یار یکدیگر هستند شما نگران سعودی ها نباش عزیزم !!! چرا وقتی وحوش آل سعود جنایتکار ملت مظلوم یمن رو با بمب و موشک های غربی و اسرائیلی قتل عام می‌کنند اینگونه دلسوز اسلام نمی‌شوید !!!!
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      13 3
      موشک ها و بمب های ال وحوش عربستان که عموما" هم ساخت آمریکا انگلستان و اسرائیل هستند نباید در یمن فرود بیایند و ملت مظلوم یمن رو به خاک و خون بکشند قتل عام کنند ! درست مجازی جان ؟ لطفا مغلطه نفرمایید با کلمات بازی نکنید
    • مهدی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      9 3
      شما یکم به دلایل شروع این جنگ فکر کنی متوجه میشی که آل سقوط نوکر اسراییل در منطقه است و این جنایتها را به جهت حفظ منافع اسراییل انجام میدهد. شکست سعودی های خوک زاده شکست اسراییل و آمریکاست
    • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      3 0
      بفرمائید چرا موشک های عربستان به جای اسرائیل توی یمن فرود میان باهوش
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    11 7
    روسیه میتواند با رساندن سلاحهای به غنیمت گرفته شده در اوکراین به دست یمنیها فشار نفتی به اروپاییهای عضو ناتو وارد کند
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    17 3
    خدایا شکرت
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    21 3
    دمشون گرم همینه بایستی تمامی تاسیسات نفتی سعودی های کثیف نابود بشه پوتین هم موافق حالا نوبت اروپایی های مغروره که مزه تحریم، تورم و گرونی رو بچشن مطمئن باشید به دست و پای پوتین و شرق می افتن بعدش نوبت امارات و دبی…
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    24 3
    مدیونید اگه فکر کنید این کروزهارو ایران بشون نداده! دم سپاه گرم کاش پدافندشونم قوی کنند که هر دفعه با خیال راحت با جنگنده هاشون نیان یمنو بمباران کنند
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    3 0
    رای چی کشک چی . لطفا بلیت واسشون پاره نکنید
  • عبدالله IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    5 3
    خدا یارتان باد سربازان امام زمان ( عج).
  • خدامراد رحمانی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    5 3
    دستمریزاد آل سقوط و حامیان انها باید ادب شوند خیلی خوشحالم از عملیات مجاهدان یمنی این پا برهنه های با ایمان ان شاالله عملیاتهای خود را ادامه دهند تا دولت سعودی نیست و نابود گردد
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    4 5
    قابل توجه فرمانده کل سپاه یک رزمایش در تنگه هرمز به مدت 10روز برقرار کنید انواع اقسام موشک ها رو آزمایش کنید
  • ولی پور IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    5 3
    دستشون درد نکند انشالله تا نابودی کامل ارمکو واون دوستای ناخلف بحرینی اماراتی ادامه داشته باشه برا اونا فقط اوکراین مهمه بر ما کل مردم بی دفاع دنیا
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    5 7
    امیدوارم این جنگ با صلح تمام بشه و مردم یمن هرطورمیخواهند زندگی کنند اما این ضربات بدون شک قوی ترین ضرباتی است که تابحال انصار الله وارتش یمن به عربستان سعودی وارد کرده اند و همین که تصاویر آن می‌رسد نشان میدهد آل سعود کنترل و انگیزه خودرا درلاپوشانی ازدست داده است . روند صعودی ضربات هوشمندی عربستان را می طلبد که فکر زمستان سردتر باشد . ما خوشحالیم چون فکرمیکنم این فضا نظامی _ سیاسی میتواند عربستان را وادار به بازبینی تجاوزش کند . شگفت انگیز است که علیرغم حملات شدید تازه عربستان انصار الله برخاست و برسر عربستان کوبید . بدون شک خدا مددکار انصار الله است وروزیکه امام زمان عج ظاهر شوند ارزش این ملت معلوم میشود .
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    7 7
    آفرین بر یمن. هر چه سریع تر به یمن فناوری ساخت انواع موشک رو بدین تا به یک خظر بزرگ برای اسراییل و عربستان و امارات تبدیل بشوند. یمن واقعا مردم ایران رو خوشحال کرد
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    8 3
    باید یمن را به طوری مسلح کرد تا عربستان رو اشغال کنه . ممد اره (بن سلمان) بداند یمن روزی انتقام خون اون بی گناهانی که بدست عربستان عصر حجری کشته شدند را خواهد گرفت.
  • محمد ابراهیمی بهلولی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 7
    ۲۷۷۶
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    4 3
    ریختن خون هشتاد انسان بیگناه و مظلوم شیعه .باید آل سعود آن شا الله نابود بشن .خدا جای حق هست .تقاص بدی پس میدن .
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 3
    افزایش قیمت نفت ..... همه اینها بخاطر اینه
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    4 0
    اصلا این یمن بنظر من به تنهایی خودش از نشان های ظهور هست دمشون گرم
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    3 0
    عاااااااااااااااااااااااااااااالی مححححححححححححشر فوق العاده همین فرمون را باید مقاومت عزیز و شجاع و بزرگ یمن در مقابله با آل سعود یهود شیطان پرست ادامه بده خدا با جبهه خداست پس قدرت و پیروزی با یمن و انصارالله و مقاومت اسلامی بر علیه جبهه شیطان در دنیاست باید با قدرت زیاد و حجم بسیار زیاد امارات و آل سعود را به شدت در این مقطع زمانی مهم موشک باران و پهپاد باران کنیم با قدرت و استمرارا و قاطع و نباید وقفه بیفته در حملات سنگین و همه جانبه و باید یه آماده باش به مردم مظلوم داخل عربستان و مجاهدان اسلامی مقاومت ضد وهابیت بدیم که کار آل سعود را تموم کنیم باید حملاتمون باقدرت تر و همه جانبه تر باشه باید تمام منابع درامدی آل سعود و جبهه شیطان را فلج کنیم انقلاب اسلامی حجاز را باید کلید بزنیم و مکه را از شیطانپرستان وهابی پس بگیریم و حجاز را جزو جبهه مقاومت کنیم و ثروت این کشور را برای اسلام واقعی و مقاومت بر علیه جبهه شیطان استفاده کنیم و از غارت ثروت اسلام به نفع کفر جلو گیری کنیم مرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعودمرگ بر آل سعود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس