سرمربی لبنان: کسی باور نداشت در روز پایانی مسابقات شانس صعود داشته باشیم/ همیشه به کیفیت بازی ایران احترام می‌گذارم

سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان از آمادگی تیمش برای رویارویی با ایران یاد کرد و گفت همیشه به کیفیت بازی تیم ملی فوتبال کشورمان احترام گذاشته است.

به گزارش مشرق، ایوان هاشک سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان در نشست خبری پیش از جدال خارج از خانه شاگردانش مقابل ایران اظهار داشت: به ایران بابت صعود به جام جهانی تبریک می‌گویم. این بازی برای ما بسیار مهم است و خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم. برای ما انجام یک بازی شرافتمندانه و جوانمردانه نیز برای‌مان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینیم.

وی درباره رویکرد لبنان در بازی فردا و کرونایی شدن چند بازیکن این تیم گفت: بله، ما چند بازیکن‌مان را از دست دادیم، ولی این به معنای آن نیست که نمی‌توانیم بازی خوبی ارائه کنیم، چون باید به همه شانس بازی بدهیم. هر چند که این مسئله آسان نیست. همچنین درست است که دیدار رفت را باختیم، اما این یک بازی دیگر است.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ ترسو است / برخی افراد در انتخاب بازیکنان تیم ملی دخالت دارند

هاشک همچنین خاطر نشان کرد: ما دوست داریم مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنیم و این برای‌مان بسیار خوب است.

سرمربی لبنان در واکنش به انتقاداتی که از او پس از دیدار با سوریه انجام شد و در پاسخ به این سؤال که تیمش مقابل ایران برای تساوی به میدان خواهد رفت یا پیروزی، گفت: وقتی تیم می‌بازد، انتقادات طبیعی است و چیز عجیب نیست. به هر حال باید به باخت قبلی واکنش نشان بدهیم. ما شانس خیلی خیلی کمی برای صعود به پلی‌آف البته روی کاغذ داریم و آمده‌ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. روز اول که کارمان را آغاز کردیم، کسی باور نداشت در روز پایانی شانس داشته باشیم، ولی الان روی کاعذ شانس برای ما وجود دارد.

وی در پایان اظهار داشت: بازی با ایران برای آینده ما خوب است. در دیدار رفت ایران بهتر بود و بهتر بازی کرد. من همیشه به کیفیت بازی ایران احترام می‌گذارم. درباره سرمربی ایران نیز باید بگویم که او یکی از بهترین مربیان است و سعی می‌کنیم بازی خوبی داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس