کد خبر 1356879
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
واکنش کمیسیون اخلاق ورزش کشور به اتفاقات ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

حوادث عجیب ورزشگاه امام رضا (ع)، کمیسیون ورزش کشور را به انتشار بیانیه واداشت.

به گزارش مشرق، پس از اتفاقات عجیب رخ داده در حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس، کمیسیون اخلاق ورزش کشور بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

نحوه مدیریت آخرین مسابقه مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال، از جمله ضعف مشهود مدیریت حضور و استقرار تماشاگران و عدم پیش‌بینی و هماهنگی لازم برای حضور بانوان تماشاگر، نوعی رفتار غیراخلاقی نسبت به تماشاگران به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش تلقی شده و مغایر با اصل مسئولیت‌پذیری در منشور اخلاق ورزش کشور می‌باشد.

لذا انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از تماشاگران عزیز به‌عنوان سرمایه‌های اصلی ورزش کشور، با احترام به ارزش‌های پذیرفته شده جامعه، پیش‌بینی لازم در رابطه با سایر رویدادهای مشابه انجام و با اتخاذ تدابیر لازم، از وقوع اتفاقات مشابه جلوگیری نماید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    6 8
    خودشونم می‌دونن این شیطنت ها از کجا آب میخوره تهش برمیگرده به تفکر همون دولتی که دارن ازش حقوق میگیرن و این حرف های بی عمل رو فقط برای تسکین افکار عمومی و تطهیر خودشون میزنن
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    5 7
    باید افرادی که باعث این افتضاح شدن از کار برکنار و یه کشور افغانستان نزد گروه افراطی تروریستی طالبان و حقانی بفرستند تا با هم فکران خویش زندگی و معاشرت کنند .. اینجا ایران است اشتباه گرفتید !
  • بهی DE ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 1
    امپراطور مشهد علم الهدی پاسخ دهد
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 0
    کمیسیون اخلاق.... با شاهکار کنعانی زادگان بهتره ساکت شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس