بازدید سردار سلامی از جزیره ابوموسی

فرمانده کل سپاه در بازدید از جزیره بوموسی با تاکید بر اینکه وجود رژیم پلید صهیونیستی در هر نقطه ای عامل نا امنی است ، تاکید کرد: ارتباط برخی رژیم های حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی قابل قبول نیست ، در مشی سیاسی خود تجدید نظر کنند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ، امروز(چهار شنبه) از جزیره بوموسی و یگان های مستقر در این جزیره بازدید کرد.

بررسی و ارزیابی سطح آمادگی رزم یگان‌های مستقر در جزیره بوموسی و استحکامات و تجهیزات دفاعی آن و حضور میدانی در سنگرها و دیدار با رزمندگان دریادل ، از برنامه های سفر فرمانده کل سپاه به این جزیره بود.

سرلشکر سلامی در این بازدید با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب آمادگی‌ های رزمی یگان ها و نیروهای مستقر در جزایر راهبردی نازعات و اطمینان‌ بخشی از دفاع قاطع، محکم و خلل ناپذیر برابر تهدیدات محتمل اظهار کرد : امروز برای ارزیابی و اطمینان از آمادگی های رزمی نیروهای مستقر در جزایر سه گانه بویژه جزیره بوموسی ، در اینجا حاضر شده‌ایم ، تا ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به رزمندگان دریادل با مشاهده روحیه بالا حمیت و غیرت ملی، نشاط معنوی و سلحشوری آنان و امید به آینده روشن و با افتخار نظام اسلامی ، مصصم تر در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم .

وی با تشریح توانمندی‌ها و آمادگی‌های دفاعی و رزمی نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه بویژه در سال‌های اخیر به توانمندی‌ها و دستاوردهای فوق‌العاده‌ای در حوزه های پهپادی،موشکی، شناوری، جنگالی،هوادریا و زیر سطحی نایل آمده و قادر است برای تمام سطوح دفاعی، به لحظه واکنش سریع و مؤثر داشته باشد .

فرمانده کل سپاه با تحسین آمادگی های روحی و معنوی نیروهای مستقر در جزایر گفت: در این بازدید آنچه مشاهده شد روحیه بسیار قوی ، با نشاط، شاداب و در سطح بسیار مطلوب رزمندگان بود ، همچنین آمادگی های تجهیزاتی در اوج قرار دارد و به فضل الهی امیدواریم با قدم های بلندی که نیروی دریایی سپاه برای رقم زدن جهش های فوق العاده در کیفیت تجهیزات ، سلاح ها و ارتقاء و بهبود وضعیت تکنیک و تاکتیک رزمی برداشته است ؛ با افزایش کمی این قدرت در تراز یک دفاع مقتدر، اطمینان بخش و کامل، این مسیر تعالی با همت مردان دریادل و غیور ما در عرصه دریا ادامه یابد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: این همت ، عزم و اراده بلند که الحمدلله با تدبیر ، آینده نگری و برنامه ریزی دقیق همراه است ، شرایط بسیار مناسب و مطلوبی برای ما در مناطق دریایی بوجود آورده است .

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: هر بار که از مواضع دریایی بازدید می کنیم با یک سلسله جلوه ها و رویش های جدیدی از قدرت مواجه می شویم و به قدرت کمی و کیفی پهپادها، زیر سطحی ها، شناورها ، موشک ها ، بخش های جنگ الکترونیک و سایر اجزای قدرت نیروی دریایی سپاه پی می بریم .

سرلشکر سلامی با اشاره به وضعیت امنیتی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و برخی تحرکات برای حضور صهیونیست ها در این منطقه راهبردی ابراز داشت: متأسفانه بعضی از رژیم های حاکم بر کشورهای جنوبی خلیج فارس ، ارتباط سیاسی و امنیتی را با رژیم صهیونیستی برقرار کرده اند که این موضوع تهدیدی جدی برای امنیت منطقه و بخصوص خود این رژیم هاست ، ما با صراحت اعلام می کنیم و هشدار می دهیم استمرار این گونه ارتباطات به هیچ عنوان قابل قبول نیست و آنها باید بدانند وجود رژیم پلید صهیونیستی در هر نقطه ای عامل نا أمنی است .

فرمانده کل سپاه تاکید کرد : حضور صهیونیست‌ها در این مناطق قابل تحمل نبوده و لازم است این رژیم ها در این مشی سیاسی خود تجدید نظر کنند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • مهدی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام سلام به سردار بزرگ سلامی ؟ هر وقت از دل ما رنجیدی توبگو سلامی علیکی از ما چه دیدی
  • سیدمرتضی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 1
    قبلا کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس دنبال برتری هوایی با خرید تعداد بالای جنگنده بودن عملا در حال حاظر ما در برابر نیروی هوایی اونا حرفی برای گفتن نداریم البته در جنگ هوایی بمباران هوایی جدیدا کشورهای حاشیه جنوبی وارد مراحل جدیدی از قدرت نظامی یک نیروی دریایی قویتر نیروهای ابی خاکی قطر و ناوهای جنگی جدید که بسیار مسلحتر از ناوهای ما هستن دوم قایقهای تندروی امارات البته بدون سرنشین که قرار تولید شه با همکاری رژیم موقت،وبرای عربستان فریگت های بزرگ در اینده ناوه هلیکوپتربر با همکاری اسپانیا وناو هواپیمابر با همکاری فرانسه و سرمایه گذاری گسترد امارات برای پهپادها و هوش مصنوعی یعنی دو جور جنگ کلاسیک و جنگ نامتقارن باهم میخوان استفاده کنن البته این دنبال خریدها و... نشان عقب نشینی قسمتی از نیروهای منطقه امریکاست البته قطعا نه از خلیج فارس چون اینجا شاه راه اقتصاد نفتی رقبای اقتصادی اینده اون یعنی چین وهند وبعد اونها کره وژاپن، برای مقابله ما هم نیاز به سلاح مناسب داریم و قدرت علمی و اقتصادی واقعی و کاربردی، ودیگه سلاح ها معلوم هست چی هستن کارشناسان نظامی بهتر از بنده خبر دارن
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 1
    برجام یک مصیبت عظمی بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جئپدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت بهنفع ما در جریان است.خدا رو شکر
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      8 1
      فعلا این افغان هارو از ایران بیرون کنید بقیش پیشکش
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 44
    مادرم ایران، مادری دارد بنام زهرا س____ فارغ از متن خبر بیایید برای ظهور دعا کنیم.___اللهم العجل لولیک الفرج
  • DE ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    47 3
    اسرائیل ماندگار است و دنیا حامی اوست . بهتر است با دنیا مدارا کنید و رفاه و آسایش ملت را فدای رویای نابودی این کشور و آن کشور نکنید ..مردم از 43 سال تهدید و تنش و نا آرامی و شر آفرینی خسته اند و می خواهند مثل آدم زندگی بکنند ..
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      3 10
      ابتدا ، اسرائیل رفتنی هست ، الان در ضعیف ترین موقعیت در طول تاریخ خود قرار دارد ، بعد استقلال هزینه دارد ، مردم. خوب قدر این استقلال و عزت شان را می دانند و اتفاقا مانند آدم، سرفرازانه زندگی می کنند ، مقاومت نمونه این خواست همگانی هست ، باج به دشمن نمی دهیم . ما نسبت به بسیاری از کشورها ( حداقل هشتاد درصد دنیا) بهتر زندگی می کنیم ، و در آینده نزدیک به نود درصد هم خواهد رسید ، شعار نیست . تحقیق کنید با آمار .. این با همت همین مردم که دولت و حکومت و غیره را شامل می شود . کسب شده و انشاءالله بیشتر هم کسب می کنیم ، به کوری چشم دشمنان .
  • سرباز ولایت IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 34
    اسرائیل جعلی به زودی نابود خواهد شد.
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      18 2
      امکان نداره ، تمام دنیا از اسرائیل حمایت می کنند ، شاید در جنگ احتمالی اسرائیل و کشورهای خلیج فارس و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه صدمه ببینند اما قطعا ایران ویران خواهد شد.
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      4 2
      هر موشکی که از خاک ایران پرتاب میشه حکم بمب اتم رو داره . واسه همین از جنگ با ایران طفره میرن
  • US ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    20 3
    عشق ما سردار سلامی که خوشبیانو خوش کلامه
    • DE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      4 1
      و خوش چهره و دوست داشتنی و ناز !!!!!!!
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 5
    اجازه هیچگونه تاسیس و استفاده از پایگاه و ابزار اطلاعاتی و نظامی در خلیج فارس به اسرائیل نخواهیم داد . بقیه متوجه خود باشند . همکاری با غاصب . عواقب خوبی حتی نزد ملل مسلمان ندارد . بهتر است زودتر خود را از دام او برهانند .
    • DE ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
      0 0
      اما اجازه قراردادهای دراز مدت خانه خراب کن با روسیه و چین می دهید !!
  • هوشنگ IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    هنوز ستون پنجم دشمن را نشناختی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس