کد خبر 1356988
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
ماجرای بلیط‌های تقلبی در مشهد/ کافی نت‌های فرصت‌طلب با پرینت رنگی

فروش و توزیع بلیت های تقلبی یکی از عوامل مشکلات و حاشیه های روز در استادیوم امام رضای مشهد بود.

به گزارش مشرق، سیستم بلیت فروشی آنلاین مسابقه ایران و لبنان مطابق برخی از بازی‌های گذشته با مشکلات فنی زیادی مواجه شد و بسیاری از فوتبال دوستان مشهدی قادر به خرید بلیت نبودند.

به همین دلیل برخی از علاقمند به تعداد از کافی نت‌های شهر مشهد مراجعه کردند که ظاهراً بعضی از این مراکز تعدادی بلیت تقلبی با پرینت رنگی در اختیار مشتریان خود قرار دادند.

نکته جالب توجه این بود که تعدادی از بلیتهای جعلی به بانوان علاقمند هم ارائه شد در حالی که در سیستم بلیت فروشی بازی بخش فروش بلیت بانوان یا جایگاه بانوان وجود نداشت و همین بلیتهای تقلبی عده‌ای از فوتبال دوستان را راهی ورزشگاه کرد و در ادامه مشکلاتی را به وجود آورد.

از سوی دیگر در گیت های ورودی استادیوم امام رضا کارت ملی با بلیتهای دریافتی تطبیق داده می‌شد که در همین بخش بسیاری از فوتبال دوستان مشهدی به دلیل همراه داشتن بلیت هایی که از جعلی بودن آن باخبر نبودند امکان ورود به استادیوم را پیدا نکردند و این مسئله جنجال ساز شد و در ادامه برخوردهای ناپسندی با برخی از تماشاگران فوتبال صورت گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 4
    چون خریدار زن بوده بلیطها تقلبی از آب در اومد؟!
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 7
    چرامشهد استادیوم صدهزار نفری رو ول کردید بردید استادیوم کوچک اونم بازی ملی یعنی واقعا ممنوعیت زنان در ورود به ورزشگاه بخاطر اینه که بازیکنان فوتبال از قوزک پا تا پنجه پا که اکثرا باجوراب پوشانده شده تحریک میشن یعنی بخاطر ده سانت فضای بین شورت که بیشتر شلوارک هست تاشورت با جوراب کمی عاقلانه فکر کنید
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    پشت پرده نداشته
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 4
    باید رسماً از اون بانوان عذرخواهی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس