کد خبر 1356989
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
توضیح فیفا از فدراسیون درباره اتفاقات مشهد/پیشرفت تاریخی برای حضور بانوان ایران در ورزشگاه حاصل شده

بر اساس ادعای برخی رسانه ها فدراسیون جهانی فوتبال در پاسخ به ایمیلی عنوان کرده که از فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات دیدار مقابل لبنان توضیحاتی خواسته است.

به گزارش مشرق، اتفاقات رخ داده در جریان دیدار ایران و مشهد و تجمع برخی تماشاگران و عدم حضور بانوان در ورزشگاه شهر مشهد حواشی زیادی را به همراه داشته است.

به نقل از بی بی سی، ایمیلی در این باره به فیفا ارسال شده و ادعا شده در این باره فیفا جوابیه ای را منتشر کرده است.

در این جوابیه فیفا از فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات رخ داده توضیحاتی خواسته است.

فیفا در بخشی از این نامه با بر شمردن چندین بار حضور زنان از جمله در سال ۲۰۱۹ که برای اولین بار پس از ۴۰ سال اتفاق افتاد نوشته است: «پیشرفت تاریخی حاصل شده است.

همچنین در این جوابیه درباره تعلیق بحثی به میان نبرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    16 23
    فیفا بیخود میکنه از ما رفتار اشتباه بخواد. اصل حضور اشتباه است.
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      20 17
      اینایی که میگن اصل حضور اشتباهه پس اصل حضور زنان در رای گیری و راهپیمایی و زایمان و خیلی چیزای دیگه اشتباه هست زنان سهم زیادی در بالا رفتن امار رای، بالا رفتن جمعیت کشور و تربیت صحیح خیلی چیزای دیگه رو دارن جاهایی که احتیاج دارین حضور زن بلامانع هست جاهایی که خانم ها دوست دارن باشن حضورشون اشتباهه؟ دلت بخواد یا نخواد خانم ها راهشون به ورزشگاه باز میشه قانونه باید بشه نخواد هم فوتبال تعلیق میشه و یه کشورو مخالف طرز تکر عصر حجریتون میکنیددیگه همه رو دارین خسته میکنید نه فقط یک عده ی خاص
    • وطن پرست DE ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      20 13
      نمی فهمی دست خودت نیست. ما با اصل اختلاط مخالفیم نه با انزوای زنان. همونطور که حموم زنونه جای مردان نیست بازی مردانه هم جای زنان نیست. هروقت میزان تجاوز در سینما کم شد اون وقت بیا برای بقیه جامعه هم نسخه اختلاطی بپیچ.
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      18 17
      در شان دختر نیست فوتبال نگاه کند هر چند دختران امروزی از این حرفا کارشان گذشته است و مستقیم مسیر جهنم را انتخاب کرده اند
    • DE ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      7 14
      وقتی عقل حاکم نباشه امثال تو دهنشون رو باز میکنن
    • ايراني IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 3
      تو بيخود ميكني در موردي كه بهت ربط نداره حرف ميزني مردك
    • US ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      7 2
      اگر در همان راهگپیمایی و رای گیری هم مردان پوشش کافی نداشته باشند و یا زنان مشغول سوت و کف و رقاصی بشوند، آری. حضور زنان آنجا هم حرام است. ضمنا اگر دلتان برای زنان شوخته، بفرستیدشان تماشای مسابقات ورزشی بانوان.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    6 4
    حاج آقای رئیسی خداقوت فقط خواستم بگم خراب کردن فوتبال در دولت شما آرزوی مخالفان شماست، چون فوتبال طرفدار داره اون گروهی که تهران خلوت رو میزاره کنار میره مسابقه رو تو مشهد پر زائر برگزار میکنه دوست و طرفدار شما نیست، به ولله نیست،
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    5 12
    باز این سیاسی بازی فیفا گل کرد. سازمانهای کمپین صهیونیستی. سیاستمداران غرب رو لجن برداشته،اونوقت از ایران توضیح میخوان!!!! اونایی که دانسته،با حرکات وحرفاشون آب تو هاون این صهیونیستهای جنایتکار میریزن ،خائن اند.
  • DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    15 4
    پست فطرت های سیاسی کار موقعی که نقطه ضعفی از تیم کشورهای غیر اروپای غربی ببینند سریع مکاتبه میکنن ولی وقتی خودشون از داخل فوتبال و کلا ورزش و سیاست را قاطی میکنن و با رسانه ها رنگ و لاآب حقوق بشری بهش میدن خوبه. دنیا دنیای ظلم و ستمه و بی رحمهای غربی مثل کفتار دنبال طعمه ی ضعیف هستن. شمشیر را برای جهان سوم از جلو بستن کوتاهی کنیم نابود میشیم.
    • وطن پرست DE ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      15 6
      چقدر ساده ای هم وطن. بهشون گرا دادن. همون هایی که تو بازی با اسراییلیها دست دادن و برخورد نشد باهاشون امروز فتنه تازه ای رو طراحی کردند. و الا فیفا به این کارها کاری نداره.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    14 17
    به فیفا چه ربطی دازد به قول ما ایرانی ها فوضول بردن جهنم گفت هیزمش کم است جناب مسئولین فیفا خفه شو دهنت را ببند تو چه کاره هستی دخالت می کنی اگر مرد هستید جلوی کشتار کودکان یمنی فلسطینی توسط رژیم کودک کش اسقاطی و خاندان بن شیطان باایستید از وز این جنایتکارها توضیح بخواهید این مشکل کوچک را خود ملت ودولت ما حل می کند نیاز به فوضول وشکر خور ندارد
    • آریا IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      فیفا مسئول اداره فوتبال در جهان است ، جلوی کشتار بچه های یمنی را کسان دیگری باید بگیرن
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    10 12
    چرا بلیط بهشون فروختین بعد اجازه ی ورود ندادین اول این جواب بدین کی دستور فروش بلیط داد؟؟
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    13 7
    واقعا مشکل مملکت ما الان حضور زنان در ورزشگاه هاست ؟
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    13 7
    اصل حضور بانوان در میادین فوتبال یک چیزاست و تبلیغات رسانه های معاند یک چیز دیگر آنچه که باید بدانیم این است که انان نه تنها مدافع حقوق زنان نیستند بلکه آنان بخوبی واقفندکه حضورزنان درورزشگاه و با فرهنگ ما همخوانی چندانی نداردوبا توجه به حضور بخش خاصی ازبانوان درورزشگاه میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرندوتجمعات را تبدیل به اعتراضات کنند
  • DE ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    15 0
    فیفا چیه. این باشگاه ورزشی ناتو هست نه فدراسیون جهانی فوتبال. به زودی تمام کشورها محروم میشن و فقط هفت کشور به ظاهر و فقط در رسانه ها صنعتی باید با خودشان بازی کنند. روسیه میتواند یک فدراسیون از تمام ورزش‌ها تهیه کند و کشورهای مخالف با غرب در آن بازی کنند و مسابقه بدهند.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    9 12
    درجواب 16:40نظرات طالبان افغانستان هم دررسانه هانفوذ کرده وجای تاسف داره
    • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      16 9
      من از اینکه دختران حجاب ندارد ناراحتم چون به جهنم می روند. می خواهم همه مثل حضرت فاطمه باشند از لحاظ حجاب
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 8
      طالبان دارد بخشی از تفکرات چند هزار ساله تفکرات خدا که دین ابراهیمی آن را در بشریت اجرا می کردن دارد عمل می کند البته طالبان بخشی از آن را درست دارد می کند و برخی دیگر خیر عملی غیر اسلامی هست
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      2 7
      عبدالواحد، جهنمم باید پر بشه دیگه نمیشه که همه برن بهشت، همین که تو میری بهشت کافیه، جدیدا خیلی خودتو نگران بهشت رفتن دیگران میکنی راضی به زحمت نیستیم.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    4 1
    خطاب به 9:49 طرز تفکر شما همون طرز تفکر اعراب جاهلیته که زنان رو زنده بگور یا داخل قفس میکردن همون طرز تفکر الان در قرن حاضر خودشو این شکلی نشون میده. تیم فوتبال مملکت زن و مرد نداره طرفدار از دو طرف داره اگه اینقدر مشکل دارین چطوره اقایون ورودشون به ورزشگاه ممنوع بشه فقط خانم ها برن اینجوری فحشم نمیشنون در ضمن لباس اقایون از اون دور به چشم نمیاد شما نگران اونجاش نباش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس