بیانیه جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات حاشیه دیدار با لبنان

جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم ملی با انتشار بیانیه‌ای،‌ به اتفاقات حاشیه دیدار تیم ملی ایران برابر لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم ملی در واکنش به حوادث عجیبی که در حاشیه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس رخ داد، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«ساعاتی قبل از برگزاری آخرین مسابقه فوتبال مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بین تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و لبنان در روز سه‌شنبه، نهم فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس، متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که با اخلاق و فرهنگ‌ ایرانی اسلامی کوچکترین سنخیتی نداشت و در این خصوص، بانوان مشتاقی که به‌عنوان بخشی از سرمایه‌های اجتماعی و غیرقابل انکار ورزش کشور محسوب می‌شوند، با ناجوانمردی هرچه تمام‌تر از سوی برخی سودجویان و البته نامهربانی‌ها و سوءمدیریت بعضاً مسئولان ذی‌ربط، هم چوب خوردند و هم پیاز!

جدا از پیامدهای منفی حاصل از این اتفاق نامیمون در افکار عمومی داخلی و فضای بین‌المللی، نکته قابل تأمل، جایگاه و منزلت و اعتمادی است که در بلندمدت و با زحمات فراوان توسط اکثریت ملت شریف ایران در میادین مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اجتماعی، داخلی و خارجی به دست آمده است، لکن به دلایل واهی در یک لحظه بر باد می‌رود!

اصلاً انگار بعضاً جدول SWOT را وارونه فهمیده‌اند و متخصص تبدیل فرصت به تهدید و نقطه قوت به ضعف هستند!

مخلص کلام‌؛ نمی‌شود در داخل جو کاشت و در خارج گندم برداشت ...

برادران محترم اما غیرمتخصص، گندم از گندم‌ بروید جو ز جو. لذا حیثیت و زحمات اقشار، نهادها، سازمان‌ها، سمن‌ها و آحاد ملت‌ عزیزمان را به بازی نگیرید لطفاً...
در همین راستا نیز معاونت بانوان جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران ضمن همدردی با بانوان محترم و احتمالاً آسیب‌دیدگان این حادثه تلخ، از آن دسته بانوانی که بلیت رسمی این بازی را خریداری نموده‌اند، لکن امکان حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده‌اند، دعوت به عمل می‌آورد به‌عنوان همیاران افتخاری هواداران در بازی‌های آتی تیم ملی، کنار این جمعیت در ورزشگاه مربوطه حضور بهم رسانند ...

امید به درک عمومی این حقیقت که‌ تماشای فوتبال در ورزشگاه از جانب بانوان فی‌نفسه جرم محسوب نمی‌شود، بلکه پدیده‌ای است کاملاً طبیعی که با ارائه یک استراتژی صحیح، در سخت‌ترین شرایط هم قابل اجرا است.

بی تردید این جمعیت نیز آمادگی دارد مانند همیشه، در تمامی میادین داخلی و خارجی ورزشی و با تمام بضاعت، به‌صورت کاملاً تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجرایی و سیاست‌گزاری، ضمن ارائه خدمات شایسته به هواداران ارجمند در سراسر کشور، همواره کنار دولت خدوم و تمامی نهادها و سازمان‌های لشکری کشوری مرتبط انجام وظیفه نماید ...».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    13 1
    تعداد بانوان محترمی که به صورت قانونی بلیط خریده بودند به نه (9) نفر رسیده بوده است. از معاونت محترم بانوان جمعیت هوادار فوتبال متقاضی است که به بانوان محترم یاد بدهند که باید بلیط بخرند تا بتوانند به ورزشگاه وارد شوند. آنهم بلیط قانونی نه جعلی.
  • US ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    16 2
    میلیونها زن هستند که در فقر شدید زندگی می کنند. صدها هزار زن باید ساعتها در سخت ترین مشاغل برای لقمه ای نان کار کنند، دهها هزاران زن بی سرپرست و خود سرپرست خانوارند. دهها هزار زن بیمارند و...ولی مهم نیست. مهم چند زن مرفه است که از شکم سیری دنبال دیدن مستقیم بدن مردان و رقاصی و سوت و کف در جمع آنها هستند.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      1 11
      چطوری ابوبکر البغدادی.مگه آمریکا نگفته بود تو رو کشته .تو که زنده ای پسر
    • به ۱۷:۰۰ - US ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      12 0
      یعنی اعتراف می کنید حتی شعور ابوبکر بغدادی از شما غربگدایان رفاه زده بیشتر است!
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      2 0
      تو که حق انتخاب رو میخوای از بانوان بگیری خیلی شعور داری .حداقل اون VPN کوفتی رو خاموش میکردی .مگه نمی دونی von حرامه.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    13 0
    با جعل هویت بلیط خریدن را دلجویی می کنند خخخخخه
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    15 1
    از دولت قبل نگذرد که به فیفا گفتن به ایران فشار بیاورید تا زنان به ورزشگاه راه داده شود و الان این وضع ما شده
  • GB ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    چرا باید کشوری که بزرگترین منابع گاز و نفت دنیا را سر جمع دارد این قدر زنان به قول شما فقیر و گرفتار داشته باشد؟ خدایی نکرده همین مسئولینی که جلو ورزشگاه رفتنشون را می گیرند که مقصر نیستند، نه؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس