کد خبر 1358085
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴
زلنسکی

رئیس‌جمهور اوکراین با کافی ندانستن تحریم‌های جدید غرب بر روسیه، خواستار اقدامات بیشتر علیه مسکو شد.

به گزارش مشرق، بعد از انتشار برخی اخبار مبنی بر کشتار غیرنظامیان در شهر «بوچا» واقع در اوکراین و تصمیم کشورهای غربی برای اعمال تحریم‌های بیشتر بر روسیه، کی‌یف خواستار واکنش شدیدتر به مسکو شد.

«ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین شامگاه یکشنبه گفت تحریم‌های جدیدی که حامیان غربی کی‌یف قرار است بر روسیه اعمال کنند، کافی نیست.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، زلنسکی در این‌باره توضیح داد: «غرب بسته جدیدی از تحریم‌ها را علیه روسیه به دلیل کشتار غیرنظامیان در بوچا و سایر شهرهای اوکراین اعمال خواهد کرد، اما این مجازات کافی نیست».

در حالی که روسیه این ادعاها را رد کرده اما وی دوباره اظهار داشت: «صدها نفر در بوچا و دیگر شهرها کشته شده‌اند، از جمله غیرنظامیانی که به ضرب گلوله مستقیم جان خود را از دست دادند».

از سوی دیگر، مقام‌های اوکراینی می‌گویند علاوه بر بوچا، در چند شهرستان دیگر نزدیک کی‌یف نیز صدها جسد پیدا شده که کشتار آنها را به نیروهای روس ربط می‌دهند.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اتهامات علیه نیروهای روس در زمینه کشتن غیرنظامیان در منطقه کی‌یف صحت ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاجی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    ازیه مشت کمونیست جز این انتظاری نیست همانطور که از صیونبستها هم به جز کشتار انتطاری نیس
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    متاسفانه روس ها از احمقی زلنسکی استفاده کرده و در حال نسل کشی در اکراین هستند.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 2
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    الان پوتین ایا از روش مسلمانان برای دور زدن و سو استفاده از تحریم استفاده خواهد کرد با عوامل دوست و اقوامش؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس