کد خبر 1358617
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
زلنسکی نمایه

نمایندگی انگلیس در سازمان ملل از سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در جلسه آتی شورای امنیت خبر داد.

به گزارش مشرق، «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین قرار است روز سه‌شنبه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کند.

نمایندگی انگلیس در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه خبر داد: «زلنسکی روز سه شنبه در جلسه شورای امنیت درباره اوکراین سخنرانی خواهد کرد».

بیشتر بخوانید:

زلنسکی: مذاکره با روسیه دشوار شده است

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در بیانیه انگلیسی‌ها آمده است:‌«ریاست ما بر شورای امنیت تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که حقیقت در مورد جنایات جنگی روسیه شنیده می‌شود».

نمایندگی انگلیس در سازمان ملل در ادامه ادعاهای ضد روسی خود افزود: «ما جنگ پوتین در اوکراین را همانگونه که هست افشا خواهیم کرد».

زلنسکی شامگاه یکشنبه با کافی ندانستن تحریم‌های جدید غرب بر روسیه، خواستار اقدامات بیشتر علیه مسکو شد. 

پیش از وی، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه نیز با تکرار ادعاها درباره کشته شدن غیرنظامیان در شهر بوچا در اوکراین، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه روسیه شده بود.

روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه عملیات نظامی ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد.  «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه  هدف این عملیات را «حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل‌کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته‌اند»، عنوان کرد.

به گفته وی، برای این منظور، برنامه‌ریزی شده که «خلع سلاح و غیرنظامی سازی اوکراین» انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول «جنایت‌های خونین علیه غیرنظامیان» در منطقه دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    رد تقاضای روسیه برای برگزاری جلسه شورای امنیت توسط انگلیس و سپس برگزاری آن در یک شب بعد برای به راه انداختن همین سیرک کمدی بود. امشب دلقک کیف یک استنداپ کمدی در شورای امنیت اجرا می کند. همگی چس فیل و نوشایه به همراه داشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس