کد خبر 1358711
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

بسیاری از کارجویان و شاغلین در سال جدید به دنبال این هستند تا در شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران استخدام شوند و در حرفه و شغل خود ترقی داشته باشند. خبر خوب این است که بسیاری از شرکت‌های نام آشنای ایران در فروردین ماه آگهی‌های استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند و برای فرصت‌های شغلی باز خود به دنبال افراد متخصص و کاربلد بازار کار هستند.

فرصت های استخدامی برای شرکت های بزرگ فروردین ۱۴۰۱

برای استفاده از این فرصت و استخدام در بهترین سازمان‌ها و شرکت‌های ایران، کافی است لیست آگهی های استخدام در شرکت های معتبر را در ایران تلنت بررسی کنید و پس از ثبت نام و ساخت رزومه خود، برای فرصت‌های شغلی درخواست همکاری ارسال نمایید. این فرصت برای تمام افراد در رشته‌های مختلف و با سابقه کاری متفاوت فراهم است و این افراد می‌توانند در صنایع مختلف نیز درخواست همکاری خود را ارسال کنند. در این مقاله قصد داریم تا برخی از آگهی های استخدامی تهران که برای شرکت‌های معتبر ایران است را معرفی کنیم.

دیجی کالا

دیجی کالا از بزرگترین شرکت‌های فروش آنلاین در ایران به شمار می‌آید که برای پیشبرد هدف اصلی خود، افراد متخصص در شاخه‌های مختلف را استخدام می‌کند. برخی از فرصت های استخدامی دیجیکالا که در حال حاضر در دسترس است و می‌توانید برای آنها اقدام کنید شامل موارد زیر می‌شود:

· ادمین پایگاه داده

· سرپرست مالیاتی

· کارشناس محتوای الکترونیک

· تحلیلگر داده‌های تجاری

· کارشناس زنجیره تامین

· کارشناس CRO

· کارشناس اتوماسیون بازاریابی

· توسعه دهنده هوش تجاری

علی بابا

علی بابا در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مرتبط با گردشگری در ایران به شمار می‌آید و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد. علی بابا برای رشد و پیشرفت به افراد متخصص در حوزه فعالیت خود نیاز دارد و برای این منظور آگهی‌های استخدامی خود را به صورت مداوم منتشر می‌کند. برخی از آگهی‌های استخدامی علی بابا در فروردین ماه عبارت است از:

· کارشناس مدیریت پروژه رسانه‌های اجتماعی

· کارشناس ارشد حقوق و دستمزد

· کارشناس فروش (گارانتی)

· کارشناس ارشد برنامه‌ریزی مالی

· کارشناس ارشد جذب و استخدام

· کارشناس ارشد تولید محتوا

· اموال‌دار

· حسابدار

اسنپ

از شرکت‌های بزرگ و معتبر در حوزه تاکسی اینترنتی، اسنپ است که از زمان شروع فعالیت خود سعی داشته تا جابجایی درون شهری را برای مردم شهر آسان کند. برای این هدف، اسنپ همیشه به دنبال افراد کاربلد بوده و میزان فرصت‌های شغلی آن نشان دهنده اهمیت نیروی کار برای این شرکت است. اگر می‌خواهید جزئی از مجموعه اسنپ باشید، برخی از فرصت‌های شغلی منتشر شده اسنپ به شرح زیر می‌باشد:

· معاون مدیر محصول

· مهندس DevOps

· تحلیلگر داده‌های رشد

· کارشناس ارشد روابط عمومی

· کارشناس ارشد توسعه سازمانی

· پژوهشگر UX

· مهندس نرم‌افزار (Golang)

همراه اول

همراه اول و زیر مجموعه‌های آن همیشه به عنوان یکی از شرکت‌های محبوب برای کار به شمار می‌آیند و به همین خاطر افراد بسیاری به صورت مداوم در جستجوی فرصت‌های شغلی این شرکت هستند. به عنوان مثال فرصت شغلی زیر می‌تواند هدف شما برای کار در همراه اول باشد:

· کارشناس پایش مراکز داده

زرین رویا

گروه زرین رویا از سال 1368 کار خود را در حوزه‌ی تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودکان و دیگر ملزومات بهداشتی و پلاستیکی آغاز کرد و تا به امروز فعالیت خود را در این حوزه و بخش‌های مربوطه دیگر گسترش داده است. برای استخدام در این شرکت کافی است فرصت‌های شغلی آن را بررسی کنید. برخی از آگهی‌های استخدامی زرین رویا در فروردین ماه عبارت است از:

· کارشناس شبکه

· کارشناس نگهداری سیستم‌های SAP

· توسعه‌دهنده ABAP/FIORI

· کارشناس ERP

· کارشناس پشتیبانی فنی

· کارشناس ERP (ماژول فروش و توزیع)

· هماهنگ‌کننده خدمات مشتریان

· کارشناس خرید غیرمستقیم

· کارشناس ارشد برنامه‌ریزی مواد اولیه


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس