کد خبر 1359526
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش مشرق، سیدپویان حسین‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏درست است که ضارب ملیت افغانستانی داشته اما اقدام تروریستی او به گرایشات سلفی و وهابی او مرتبط است. مراقبت کنید در دام نفرت‌پراکنی سازمان‌یافته که با هدف براه انداختن فتنه قومی و مذهبی و ایجاد  ناامنی در کشور طراحی شده است نیفتید..

مراقبت کنید در دام این نفرت‌پراکنی نیفتید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    7 11
    مردم ایران دنبال قربانی برای خالی کردن همه عقده های خود هستند. یک روز آخوند. یک روز افغانستانی. یک روز چین و روسیه. خلاصه اینکه هیچ وقت خودشان را مقصر نمی دانند.
    • DE ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      6 2
      لطفا شما که درجای گرم امریکا نشستید مردم ایران روبا تعداد افراد قلیلی که پادویی ال سقوط رومیکنند ودر فضای مجازی عمدا نفرت پراکنی دینی و قومی میکنن و قصدشون اینه از اب گل الود برای خودشون ماهی بگیرند یکی ندونید که واقعا ظلم کردید. مردم ایران مردمی شریف ، صبور ،پر استقامت و با بصیرت، پرچم سید الشهدا روبدست دارند و راه امام حسین (ع) رومیروند که هر نوع جریان تروریست تکفیری جنایتکاررو قصدشان فتنه گری است و پشت اش اطاق فرمان امریکا وال سقوط مخفی شدند رومحکوم می کنند.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    11 3
    حرف خیلی مهم آقای خامنه ای(یه این مضومن): آمریکا، بحران زیست است... که یعنی با ساختن بحران در جهان خود را زنده نگه می دارد (الحق که مرگ بر آمریکا)
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    3 1
    نظرت در مورد مردم در رژیم اسغاطیل چیه؟
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    7 2
    فرقه رجوی، هم ایرانی بودند و هم فارسی حرف می زدند ولی ۱۸۰۰۰ نفر از ملت شریف ایران رو ترور کردند. گول دشمن کینه توز رو نخوریم.
    • حاجی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      1 4
      تو که امار کشته شدها یا شهیدان به دست مجاهدین خلق یا به قول تو منافقین رو میدهی میشه بفرمایی چقدر این به قول تو منافقین توسط حکومت کشته شدن
  • DE ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 0
    تروریست های جنایتکار تکفیری ،داعشی ، منافقین که سرنخ همه شون به اطاق فرمان شیطان بزرگ امریکا و ال سقوط وصله هر روز بیشتر رسوا و ملعون میشن. این تکفیری های تروریست نامرد ، بی شرف جنایتکار با به شهادت رساندن علمای جهادگران به جایی نخواهند رسید زیرا بر تعداد علمای جهادگر و مردان جهادگر مومن هر روزه افزوده خواهد شد وراهشون تا سرنگونی ظالمین و حمایت از محرومین تا ظهورولی عصر (عج) و برقراری نظام قسط و عدالت بی وقفه ادامه خواهد داشت. مردان جهادگر خدا همراه با محرومین لشگرهای ولی عصر(عج) روبه امید خدا تشکیل خواهند داد و برشیاطین زمینی غلبه خواهند کرد.
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 0
    حماقت هم می تواند توجیه کننده یک عمل خطرناک باشد! حضور چشم گیر یک قوم که ترکیب جمعیتی را به طور فزاینده ای به نفع انها در حال افزایش است ( بعضا سابقه شرارات دارند و اغلب هم قاچاقی امدند و ناشناس ... ) هم می تواند تهدیدهای امنیتی و هم بهداشتی ووو را تشدید کند ، ندیده بگیرید و ان را حزبی بداند یک حماقت تمام است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس