میزان خودکشی در ارتش آمریکا به بالاترین میزان در 83 سال گذشته رسید

آمار دفتر پیشگیری از خودکشی وابسته به پنتاگون نشان داد که مرگ و میر ناشی از خودکشی بین نظامیان آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش مشرق، آمار تازه انتشار یافته از سوی دفتر «پیشگیری از خودکشی وابسته به پنتاگون» (وزارت دفاع آمریکا) نشان داد که میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان نظامیان ایالات متحده در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود از قبل از جنگ جهانی دوم رسیده است.

به گزارش وبگاه «تسک پرپس» شمار کل مرگ‌های ناشی از خودکشی بین نظامیان آمریکا نیز بالاترین میزان در ۲۰ سال گذشته بود. در سال ۲۰۲۱، ۱۷۶ مورد مرگ باخود کشی تایید شده در ارتش وجود داشت. این افزایش اندکی نسبت به ۱۷۴ مورد تایید شده خودکشی در سال ۲۰۲۰ نشان می‌هد. در سال ۲۰۱۹ این رقم ۱۴۵ بود.

 در مجموع میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در سال ۲۰۲۱،  ۳۶.۱۸ در هر ۱۰۰۰۰۰ نظامی بود. طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ در «مجله انجمن پزشکی آمریکا» که میزان خودکشی ارتش از سال ۱۸۱۹ تا ۲۰۱۷ را تجزیه و تحلیل می‌کند، این بالاترین میزان از سال ۱۹۳۸  به این سو است.

در بخش ذخیره ارتش و گارد ملی، بخش ذخیره شاهد ۴۵ مرگ ناشی از خودکشی در سال ۲۰۲۱ بود که نسبت به سال قبل از آن افزایش اندکی داشت.

در سال گذشته ۱۰۱ مورد مرگ خودکشی در گارد ملی رخ داد که چهار مورد کمتر از سال ۲۰۲۰ بود. میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در نیروهای ذخیره ارتش ۲۴.۴ در هر ۱۰۰۰۰۰ و ۲۹.۹۲ در هر ۱۰۰۰۰۰ در گارد ملی ارتش بود.

میزان خودکشی در ارتش آمریکا به بالاترین میزان در ۸۳ سال گذشته رسید

مطالعه‌ای که سال گذشته توسط «پروژه هزینه جنگ دانشگاه براون» منتشر شد، تخمین زد که ۳۰۱۷۷ سرباز وظیفه و نظامی کهنه کار از سال ۲۰۰۱ تاکنون بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. در سال ۲۰۲۰، میزان خودکشی برای نیروهای نظامی ۱۸ تا ۲۴ ساله بیش از دو برابرغیرنظامیان در این کشور بود.

به نوشته این منبع خبری، مقررات اختصاصی پیشگیری از خودکشی ارتش  امریکا برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ اعلام شد.  این مقرارات ابتدا قرار بود پاییز گذشته منتشر شود، اما به تاخیر افتاد و انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس