به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی فیلمی از اظهارات سفیر پیشین افغانستان را منتشر کرد.

دستهایی در پشت پرده وجود دارد که می خواهد بین مردم افغانستان و ایران اختلاف بیندازد!

 عمر داودزی، سفیر پیشین افغانستان در ایران و پاکستان گفته که افغانستانی‌های پناهنده در ایران نسبت به دیگر کشورها مثل پاکستان، در وضعیت خوبی قرار دارند.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • FR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    10 3
    چرا همش بحث رو منحرف می کنید؟ حرف ما اینه که حداقل پنج میلیون پناهنده ی افغان که اکثرشون به صورت غیرقانونی در خاک کشور ما در حال کار و زندگی هستند باید کشور ما رو ترک کنند چون ما ظرفیت و امکانات لازم برای مدیریت این حجم از پناهنده رو نداریم و بعید می دونم پیشرفته ترین کشورهای دنیا هم چنین ظرفیتی داشته باشند چه برسه به ما، حالا یه عده میان قصه تعریف می کنند و بحث رو منحرف می کنند.
    • DE ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 4
      چی داری میگی؟ افغانها 40 ساله درایران زندگی می کنن و تا 100 سال پیش پاره ای از کشور ایران بودند که انگلیس انجا رو از ایران جدا کرد. بنابراین افغانها با ایران رشته مشترک زبانی ، دینی و فرهنگی چند هزار ساله دارند و در این چهل سال بعنوان نیروهای زحمت کش برای کشور ایران مفیدبودند و از راه زحمت شون دارند نون حلال میخورن. شما اونقدر در فرانسه زندگی کردید ،فکر و افکارتون مثل فرانسوی های نژاد پرست بخود گرفته و نسخه تون بدرد خودتون تو فرانسه میخوره. این تصمیات رو کارشناسان حوزه بین المللی می گیرند تا روابط ما با همسایه مان افغانستان یک رابطه متقابل حسنه باشه و لازمه سران افغانستان به تعهد سهم ابه رود هیرمند نیز عمل کنند تا حق همسایگی مان بخوبی بهتر از همیشه پیش بره تا چشم بدخواهانی مثل ال سقوط و دشمنان دیگه کور بشه.
    • FR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 0
      امپراطوری باز منطقه این ظرفیت داره نگو ارگان ضد تبلیغاتش ناراحت میشه جمعیت که زیاد باشه برای امپراطوری بازان مسائل بازان منطقه خیلی خوبه برای داشتن بمب اتم توجیه خوبی دارند که جمعیت مان زیاد است اینقدر فضای امپراطوری بازی و معادلات منطقه بازشون زیاد و وسیع است که یه قسمتی از کشور گشایی میدن شمای کامنت گذار مدیریت کنی آره امپراطوری مشرق نیوز کبیر منطقه ای ظرفیت بسیار بالایی دارد اصلا یک نیرو بزرگ دارد کارش رتخ و فتح امور امپراطوری کبیرش است از یمن تا لبنان از لبنان تا درکابل از کابل تا ونزوئلا تحت هژمونی و بازوان امپراطوری مشرق نیوز کبیر است حالا نون ندارید بخورید بیکارید تورم بهتون فرو می‌کنند اینا مسائل سخیف به درد نخوری است
  • DE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    نیازی به پشت پرده نیست روایت است اهل سنت از 1500 سال پیش به خاطر رفتار با فاطمه وامامین علی و حسن و حسین وغصب حکومت از شیعیان در چند دوره کینه ودشمنی هست که مسیله فقط در میدان جنگ حل ومحقق میشه و دیپلماسی وجود نداره
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 0
      اسم اهل سنت نیار تفرقه افکن
  • مالکوم ایکس IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    3 0
    هرکی مخالف عرزشی ها حرف بزنه کافره. اینا به این برادران پرسود نیاز دارند.
  • رضا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    0 0
    چرا فقط شهر های تهران و مشهد و کرمان و یزد و شیراز اصفهان باید از میلیون ها افغانی پذیرایی کنند؟ چرا شهر های کرمانشاه و تبریز و سنندج و ارومیه و اردبیل و زنجان و چهارمحال بختیاری و خراسان شمالی و خوزستان نباید این بار را به دوش بکشند؟ فقط مردم تهران دارند جور 2 میلیون افغانی را می شکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس