کد خبر 1362994
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
یک نوجوان فلسطینی دیگر از شهر «جنین» به شهادت رسید

منابع فلسطینی خبر دادند که یک نوجوان دیگر از شهر «جنین» براثر تیراندازی صهیونیست‌ها در درگیری روز گذشته به شهادت رسیده است.

به گزارش مشرق،  وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز (جمعه) اعلام کرد یک نوجوان ۱۷ساله از شهر «جنین» که براثر تیراندازی صهیونیست‌ها به شدت مجروح شده بود،  به شهادت رسید.

طبق گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، «شوکت کمال عابد»  در جریان درگیری‌های روز گذشته در شهر «کفر دان» مورد اصابت گلوله‌های نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در بیمارستان ابن‌سینا در شهر جنین بستری شده بود.

صبح روز گذشته نظامیان صهیونیستی به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری، دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و شش نفر دیگر مجروح شده بودند؛ حالا با شهادت کمال عابد، تعدا د شهدای این درگیری به هفت نفر رسید.

منابع خبری فلسطینی امروز هم ضمن اعلام یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، از زخمی شدن دست کم ۹۰ فلسطینی دیگر خبر دادند. گفته می‌شود که نظامیان رژیم صهیونیستی در پی آنند تا حملات خود را به سراسر مناطق نوار غربی اشغالی گسترش دهند.

خطیب مسجدالاقصی در واکنش به ورود غیرقانونی نظامیان صهیونیست به این مکان مقدس، فتوای مقابله با آنها را تکرار کرد و گفت در زمانی‌که مسجدالاقصی در خطر است، همه باید به سوی حفاظت از آن بروند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    2 0
    چیزی که عوض داره گله داره آیا؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس