کد خبر 1363145
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
هشدار هواشناسی نسبت به وقوع طوفان گرد و خاک در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران هشدار هواشناسی سطح "نارنجی" برای تهران صادر کرد.

به گزارش مشرق، طبق گزارش سازمان هواشناسی، در استان تهران هشدار سطح نارنجی صادر شده است که بر اساس این هشدار از اوایل وقت روز شنبه ۲۷ فروردین ماه، شاهد تقویت فعالیت سامانه بارشی در تهران خواهیم بود که تا پایان وقت روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این هشدار شاهد وزش باد شدید تا خیلی شدید، رگبار باران، رعد و برق، خیزش گرد و خاک خواهیم بود و احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

این سازمان اعلام کرد که این مخاطره ممکن است موجب کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده، آب گرفتگی موقت محلی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، بخورد صاعقه و احتلال در ترددهای درون و برون شهری شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرد که در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها توقف نکنید. همچنین از فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی کوچ رو باید اجتناب کرد. در انجام سفرهای شهری و برون شهری باید احتیاط و از پارک خودرو در مجاورت درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کرد.

بر اساس اعلام این سازمان از پرواز با گلایدار و هواپیماهای سبک نیز باید پرهیز کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روزبه IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    9 0
    با تکمیل شدن سد های ساخته شده بر روی حق آبه های رود ارس در شمالغرب توسط ترکیه منتظر نابودی کشاورزی و دامداری در آذربایجان های غربی و شرقی و اردبیل باید ماند یا نماند؟
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    ترکیه خاین ترین کشورمنطقه است....خودت قضاوت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس