کد خبر 1363618
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
عضو حماس: شمشیر قدس-2، شدیدتر از عملیات قبلی خواهد بود

عضو دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به فریبکاری رژیم صهیونیستی هوشیار است و اجازه نخواهد داد که مسجد الاقصی آسیب ببیند یا در آن قربانی کنند.

به گزارش مشرق، هارون ناصر الدین عضو دفتر سیاسی حماس و یکی از مقامات دفتر امور بیت المقدس امروز شنبه نسبت به تجاوز به مسجد الاقصی یا اجازه دادن به شهرک نشینان برای قربانی کردن در داخل صحن‌های آن، به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

خبرگزاری سما به نقل از ناصرالدین گزارش داد: «حماس به میانجی‌ها اطلاع داده است که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است و [عملیات] شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر از [شمشیر قدس] قبلی است».

 وی تأکید کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به فریبکاری رژیم صهیونیستی هوشیار است و اجازه نخواهد داد که مسجد الاقصی آسیب ببیند یا در آن قربانی کنند.

این مسئول حماس خاطر نشان کرد: «آنچه روز گذشته در مسجد الاقصی رخ داد، تلاشی از سوی دشمن برای اجرای طرح [ادعایی] تقسیم زمانی و مکانی مسجد است که به عنوان گامی در مسیر ساخت معبد ادعایی است».

ناصرالدین ضمن تمجید از ایستادگی مردم قدس، کرانه باختری و فلسطینیان داخل اراضی ۱۹۴۸، برای خنثی کردن نقشه رژیم صهیونیستی، تأکید کرد، از جنگ شمشیر قدس در رمضان سال گذشته، مردم فلسطین احساس می کنند که دارای حامی هستند و رژیم صهیونیستی نیز پی برده است که اگر اقدامی علیه مردم قدس انجام دهد، کسانی خواهند بود که از آن دفاع کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد، از زمان اجرای سیاست «کیت دیتون» ژنرال آمریکایی تا به امروز، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد که «مقاومت را از بین برده و فلسطین جدیدی ایجاد کرده است، اما روزهای اخیر شکست این سیاست را ثابت کرده است. لذا  مقاومت تا زمان نابودی اسرائیل، شعله‌ور باقی خواهد ماند».

سرزمین‌های اشغالی به ویژه مسجد الاقصی دیروز (جمعه) شاهد شدیدترین درگیری‌ها در یک سال گذشته میان نمازگزاران فلسطینی با مأموران صهیونیست بود، به طوری که همچون رمضان سال گذشته نیروهای اشغالگر وارد صحن مسجدالاقصی شده و اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای فلسطینیانی را که برای ادای نماز به مسجد الاقصی آمده بودند، «اغتشاشگر» خواند و اعلام کرد که حدود ۳۰۰ نفر از آن‌ها را دستگیر کرده است.

حوادث دیروز در مسجدالقصی واکنش گسترده‌ای در سطح جهان اسلام را موجب شده و گروههای فلسطینی همچون حماس و جهاد اسلامی واکنش بسیار شدیدی داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    مگه دفعه قبل چقدر توانستید به اسراییل ضربه بزنید که این یکی شدیدترباشد تازه ایندفعه علاوه بر گنبدآهنین گنبد لیزری هم اضافه شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس