کد خبر 1363953
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک اسرائیلی «ناحل عوز»

منابع خبری گزارش داد که آژیرهای خطر در شهرک اسرائیلی «ناحل عوز» به صدا درآمده است، ولی هنوز علت آن مشخص نیست.

به گزارش مشرق، منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک صهیونیستی «ناحل عوز» در اطراف غزه خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که لحظاتی پیش، صدای دو انفجار در این شهرکها شنیده شده است. صابرین همچنین گزارش داد که دو موشک ۱۰۷ میلیمتری به این شهرکها اصابت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اما با انتشار بیانیه‌ای، ادعا کرد که این آژیرها به صورت اشتباهی در این شهرک به صدا درآمده است.

شبکه خبری المیادین اما گزارش داد که صدای این انفجارها، از اطراف این شهرکها شنیده شده است. هنوز جزئیات بیشتری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

این درحالی است که بیت‌المقدس و از جمله صحن‌های مسجد الاقصی که از جمعه گذشته،   شاهد شدیدترین درگیری‌ها در یک سال گذشته میان نظامیان صهیونیست و نمازگزاران فلسطینی است، از صبح امروز (یکشنبه) نیز شاهد یورش اشغالگران  است.

مقاومت فلسطین هم طی چند روز اخیر در خصوص هرگونه تشدید تنش در بیت‌المقدس به اشغالگران هشدار داده است و حتی دیروز، «هارون ناصر الدین «عضو دفتر سیاسی حماس و یکی از مقامات دفتر امور بیت المقدس در خصوص تجاوز به مسجد الاقصی یا اجازه دادن به شهرک نشینان برای قربانی کردن در داخل صحن‌های آن، به رژیم صهیونیستی، هشدار داد.

ناصرالدین گفت: «حماس به میانجی‌ها اطلاع داده است که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است و [عملیات] شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر از [شمشیر قدس] قبلی است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به فریبکاری رژیم صهیونیستی هوشیار است و اجازه نخواهد داد که مسجد الاقصی آسیب ببیند یا در آن قربانی کنند»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    1 0
    مشرق ما منتظر ادامه این خبر هستیم
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    2 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس