تصویب ۱۹۱ طرح در سفر رئیس جمهور به استان قزوین

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در این سفر در مجموع در ۹ فصل و ۱۹۱ طرح اقدامات بسیار مبارکی به عمل خواهد آمد.

به گزارش مشرق، صولت مرتضوی در شورای اداری استان قزوین که چهارشنبه شب در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: تمهیدات لازم برای سفری اثربخش برای این استان مهیا شد.

وی افزود: در این سفر در مجموع در ۹ فصل و ۱۹۱ طرح اقدامات بسیار مبارکی به عمل خواهد آمد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: در فصل زیربنایی، فصل صنعت و معدن، فصل فرهنگی و آموزشی و ورزشی، حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، حوزه بهداشت و درمان، حوزه آب و خاک کشاورزی، حوزه اشتغال، حوزه امنیتی انتظامی و قضائی و نهایت امر در بخش سرمایه گذاری با تأمین منابع ارزی و ریالی برای توسعه استان با توجه به شاخص‌ها و مزیت‌های استان قزوین که عمده‌ترین آنها کشاورزی، صنعتی و توریسم است اقدامات مؤثری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه سرمایه گذاری و تسهیلات ،۱۲ هزار ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع بزرگ و متوسط و کوچک و علاوه بر آن تسهیلات ازدواج پیش بینی شد.

مرتضوی در پایان بیان کرد: اقداماتی که صورت گرفت است در چارچوب سیاست‌های و برنامه‌های تحولی دولت و در راستای اسناد بالادستی اتخاذ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    آنقدر حقوق بازنشستگان کشوری را با توجه به تورم کم دادند برای سرپوشی این حیله گری ودردی شان گفته اند بیایید به شما وام بدهیم. مقدار وام 12 میلیون. آیا این عملکرد وخدمت رسانی پس از 30 سال خدمت است که پول پرداخت کردیم؟ آیا این عدم پاسحگویی وتکریم ورسم امانت داری است؟
  • IT ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    اللَّهُمَّ عَجِّل لِوَلِيِّكَ الْفَرَج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس