کد خبر 1368987
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
برگزاری جلسه‌ای با محوریت واردات ماشین های سنگین در مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برگزاری جلسه ای با محوریت واردات ماشین های سنگین در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع رانندگان وارد کننده کامیون، اظهار داشت: امروز جلسه ای با حضور نمایندگان وارد کننده ماشین سنگین و چند تن از نمایندگان مجلس و آقای امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ریاست آقای نیکزاد برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مشکلات کامیونداران مطرح شد که یکی از بزرگترین مشکلات آن ها قیمت کامیون ها است زیرا مطرح می کنند که زمانی که کامیون را خریده اند ۳۰۰ میلیون بوده اما اکنون با جهش قیمت ها این عدد به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است که توان پرداخت آن را ندارند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در این جلسه موقتا تصمیم گرفته شد که تعیین راهکار مناسب بر عهده وزارت راه و شهرسازی و دولت باشد.

ایری تصریح کرد: فردا کمیسیون عمران مجلس در این باره جلسه ای خواهد داشت و در آن جلسه تصمیم نهایی گرفته خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 0
    گرانی بیش از حد ماشینهای سنگین و راهسازی ، صنایع، معادن و حمل‌ونقل که زیربنای پیسرفت محسوب میشون را با مشکل مواجه خواهد کرد و حتی با افزایش هزینه های تولید و حمل‌ونقل باعث تورم و عدم رقابتی شدن کالاها در سطح بین المللی میگردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس