کد خبر 1372376
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
درگیری

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاتل فراری پس از شناسایی در استان خوزستان در عملیات ضربتی مأموران پلیس آگاهی آمل، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی داداش‌تبار، اظهار کرد: درپی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ در شهرستان آمل، مأموران پلیس آگاهی دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل با هویت معلوم به علت جای پارک خودرو با مقتول درگیر شده، با ضربات متعدد چاقو وی را به مصدوم کرده است و مقتول به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در نهایت مأموران پلیس با رصد دقیق جزئیات وقوع قتل، قاتل را که به طور مداوم اقدام به جابه‌جایی مخفیگاه و تعویض مکرر سیم کارت تلفن همراه خود می‌کرد، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه در بندر ماهشهر استان خوزستان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

لزوم کنترل خشم در جامعه

استعداد خشم و عصبانیت در درون همه انسان‌های وجود دارد و این ویژگی در برخی از مواقع مثل ضایع شدن حق، تجاوز به دارایی و اموال و دشمن‌ستیزی نیاز است اما مدیریت آن برای جلوگیری از خسارت و پیامدهای غیرقابل جبران ضروری است. مردم در ارتباط با یکدیگر نباید دچار عصبانیت و خشم بدون افسار شوند که در چنین شرایطی پشیمانی و هزینه‌های زیادی را برای خود و جامعه ایجاد کنند.

مدیریت خشم و غضب موضوعی است که اسلام همواره بر آن تاکید کرده و در علوم روانشناسی این موضوع به عنوان یکی از مؤلفه‌های مدیریت فردی همیشه مورد تاکید است اما با وجود این توصیه‌ها خواسته و ناخواسته افسار خشم و عصبانیت از دست برخی افراد خارج و منجر به وقوع اتفاقات ناگواری می‌شود.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    5 7
    طرف وقتی زبون نفهم چیکار باید کرد ؟ زنگ بزنیم پلیس ؟
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      9 1
      پایس خودش عامل اصلی این اتفاقات هست وگرنه مردم نباید بر سر اختلافات کوچک با هم درگیر بشن
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    8 1
    . هروقت خواستم از پارکینگ خارج بشم یه نفر ماشین گذاشته ورفته مسجد!!!! چندتا بنر هم چسباندم به دروازه ولی انگار نه انگار!!!!! اصلا توجه نمی کنند. واقعا یه عده نفهم هستند،نفهم!!!! وقتی هم بهشون تذکر میدی طلبکارهم هستند. حق الناس را رعایت نمی کنند بعد فکر میکنند مومن آل فرعون هم هستند.
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      3 1
      تو که علم غیب !!!داری که میدونی پارک کرده کجا رفته از این علم غیبت استفاده کن و جای پارک مناسب پیدا کن
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      9 6
      دوست عزیز این یک موضوع فرهنگی هست و در همه جا اتفاق می افته لطفا به مسجد ارتباط ندید
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    غيرازديوانگی وجهل كه باعث اينگونه خطاهاومعمولاپشيمانی ميشوددرعوض عوامل متعددوزيادی دروضع قوانين واجرای كارهاومديريت جامعه وتقويت دينداری ميتواندباعث جلوگيری ازاينگونه خطاهابادرجات مختلف شود.
  • حسین IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    کافیه انسان کمی دوراندیش باشه
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 2
    دیگه بعضی ها از غرب هم اینیدیوبجول تر و فردگراتر شدن با تشکر از زحمات بی بی سی و ... فطرت پاک امثال علی لدنی ها ارزوست
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    2 3
    من نزدیکی بازار زندگی می کنم، یعنی بدترین جا از نظر جای پارک، طی حدودا 10 سالی که اینجا زندگی می کنم فقط 2 بار ماشین جلوی منزل من پارک شده بود، آن هم افراد بعد از عذرخواهی می گفتند فکر می کردند که جلوی مغازه پارک کرده اند، اینقدر منفی باف نباشیم، ما مردم خوبی داریم
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 1
      ببند بابا منم بچه بازارم ولی اصلا ازین خبرا نیست داستان تعریف میکنه شارلاتان
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    احمق تو که وجود نداری فرار می کنی چاقو چرا حمل می کنی
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    0 0
    احمق تو که وجود نداری فراری می کنی چاقو چرا حمل می کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس