بازتاب شهر پهپادی ارتش ایران در رسانه‌های رژیم صهیونیستی

انتشار تصاویری از شهر پهپادی ایران در غرب کشور، بازتاب خاص به خود را در رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی داشت.

به گزارش مشرق، با وجود آن که رسانه‌های صهیونیستی همچنان دست از سمپاشی‌های رسانه‌ای خود برنداشتند اما به طور مشترک به این اعتراف رسیدند، این شهر موشکی به معنای آن است که ایران قابلیت انجام حملات غافلگیر کننده را با موشک و بمب‌های ویرانگر دارد.

رامی یتسهار در نیوز اسرائیل نوشت: ایران امروز صراحتا قدرت خود را برای استفاده ویرانگرانه از هواپیماهای بدون سرنشین به رخ همگان کشید.

هواپیماهای بدون سرنشینی که قابلیت حمل موشک و بمب را دارند.

او می‌افزاید ارتش ایران امروز یکی از پایگاه‌های  خود در زیر زمین که در آن هواپیماهای تهاجمی بدون سرنشین آماده انجام عملیات نگهداری می‌شوند را به مقابل دوربین‌ها برد.

این کار با حضور محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در یک مرکز زیر زمینی انجام گرفت، حضور او در کنار هواپیماهای بدون سرنشین به این معنی است که ایران بی شک قابلیت اجرای تهدیدهای خود را در اسرع وقت دارد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: این واقعیت که ارتش ایران به این حجم گسترده از هواپیماهای بدون سرنشین دست پیدا کرده یک واقعیت منحصر به فرد است به ویژه که پایگاه آن زیر زمین و امن بوده و برای کاربردهای راهبردی است.

روزنامه یدیعوت احارانوت نیز در پایگاه خود در فضای مجازی نوشت: محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش امروز به یک پایگاه زیر زمینی نگهداری هواپیماهای بدون سرنشین رفتند، موقعیت این پایگاه اعلام نشده است، اما تصاویر منتشر شده بیانگر آن است که گویا در غرب ایران واقع است، محلی که به اسرائیل نزدیک تر است.

این رسانه عبری زبان با انتشار تصاویری از این پایگاه افزود: تلویزیون ایران اعلام کرد ۱۰۰ فروند هواپیمای بدون سرنشین در این پایگاه که در کوه‌های زاگرس واقع است، آماده انجام عملیات هستند، یکی از انواع هواپیماهای موجود در این پایگاه UAV-۵ است که گفته می‌شود قابلیت حمل موشک‌های قاسم را دارد.

دبکا پایگاه اطلاع رسانی نزدیک به سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم در گزارش خود از این پایگاه نوشت: این یک اقدام بی سابقه است، ایران اقدام به انتشار تصاویری از یک پایگاه سری خود در زیر زمین کرد، پایگاهی در برگیرنده ۱۰۰ فروند هواپیمای بدون سرنشین که در عمق کوه‌های زاگروس قرار داده شده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارش مشابهی در پایگاه خود در فضای مجازی نوشت «محمد باقری به رسانه‌های ایرانی گفت: این پایگاه در عمق چند صد متری زیر زمین واقع است و با توجه به این پایگاه‌های جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌مندترین کشورهای منطقه از نظر هواپیماهای بدون سرنشین محسوب می‌شود».

یکی از کانال‌های تلگرامی عبری هم با اشاره به عدد ۳۱۳ در نام این پایگاه این عدد را عددی مقدس برای شیعیان توصیف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایران مقتدر iran IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    32 2
    دنیا قانون جنگل حکمفرماست به حکم قانون جنگل ضعیف محکوم به فنا و نابودی است، قوی شو گر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است ... ایران بزرگ و مقتدر باید هر روز قوی تر قدرتمند تر از روز قبل باشد .. پاینده باد ایران
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 1
      چرا مشخص میکنید که این پایگاه در غرب کشور است و با کرمنشاه نزدیک است ؟ باتوجه به شلیک چندین موشک از غرب کشور به سمت عراق و سوریه تجهیزات جاسوسی که شامل دوربین های مخفی است در این منطقه پراکنده شده و امکان شناسایی این محل وجود دارد.
    • علی مشهدی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      4 0
      اسقاطیل رفتنی است بزودی زود ………… بحول قوه الهی پایش لب گور است
  • ES ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    33 4
    هیچ وقت فراموش نکنید؛ خاورمیانه فقط یک ابرقدرت داره: ایران
  • SG ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    22 2
    چیزی که برجام برای همگان از هر طیف سیاسی ثابت کرد این هست که آمریکایی ها دروغگویی بیش نیستند. ایران به تعهدات خودش عمل کرد و آمریکا چهره واقعی خودش را نشان داد. کسانی که هم اکنون بدنبال برجام هستن بدانند که به سمت سراب میدوند.
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    20 2
    بزودی اسرائیل با همراهی افسادطلبان جاسوساشو تحت عنوان فعال محیط زیست ، کوهنورد، گردشگر و چوپان و...روانه ی کوههای زاگرس در تمام استانای زاگرس نشین خواهد کرد
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    7 2
    همین لعنتی ها بودن که چند روز پیش با پهپاد اونم از نوع احتمالا ریز پرنده به پارچین حمله کردند...باید جواب دندان شکن داده و سیستم های راداری مون رو برای مقابله با این نسل جدید از تکنولوژی مجهز کنیم...
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      2 0
      حرف نزن بدون مدرک
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    6 0
    مناطق غربی که جنگلی هستن و کوه های بسیاربلند،بهترین مکان برا پدافندم هستش، مثلا شهری مثل ایلام اینطوری نیست که خدایی نکرده جنگ وارد ایران بشه، صاف نیست چطوری بگم معادل فارسیش یادم رفته بصورت لیژا وه لیژ هستش حالا دوستان معنی غارسیش بگن، میتونی پشت انبوه درختان استتار کنی،یا از قله های کوه پدفند بزاری که نزدیک 3000 متر ارتفاع دارن یا موشک شلیک کنی هم بردش زیاده هم سرعتش، ولی متاسفانه حالا نمیدانم دلیلش بیشتر تمرینات در مناطق کویری و با استتار خاک هستش، باید در این منطقه هم رزمایش بشه ونوع استتار رنگش تغییر کنه، اگر نگاه به نقشه وطنمان کنید میبینید،بیشترین استان ها در غرب و شمال غرب هستن، چون آب وهوای عالی در بهار تا اوایل تیرماه داره وبارندگی زیادی داره، ولی شهری مثل اصفهان اندازه تمام استان هایی هستش که ذکر کردم،یا سیستان که خیلی بزرگه شیراز که خیلی باصفا هستن درود بر شرفشان، بگذریم، ما تا کی خبر ترور عزیزانمان توسط اسرائیل باشیم، چرا یه ضربه اساسی نمیزنیم که به علط کردن بیافتن،اونا که خیلی ترسو هستن، گروگان گیری که همراه با نارنجک و کلاشنیکف بود در ایلام،مردم اگه در باز بود میرفتن فیلم میگرفتن،حالا یه فلسطینی آمده تو اسرائیل تمام مردم اسرائیل مثل مرغ تپیدن در لانه و حفاظ میزارند
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    5 8
    وقتی اسرائیل چپ و راست داره داخل کشور عملیات تروریستی انجام میده اونوقت این شهر پهپادی چه فایده ای داره؟
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 0
      اینهمه خنثی شد چی؟ اینهمه تو اسرائیل راست راست ترور شد چی؟
  • FR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    9 0
    فطرس برای بمباران مراکز سری امریکا طراحی شده ! ۲۴ ساعت میتونه پرواز کنه ! ماشاءالله
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    6 1
    چرا اسم محل و تعداد رو لو دادن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Mhsn IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 0
      خیلی مطمئن نباش اطلاعات درستی داده باشن. ممکنه جهت پیچوندن باشه...
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    6 0
    پیشنهاد میکنم اسم یکی ازین پهپادهارو بذارید آریوبرزن به احترام دلاوری و ایثار این سردار ایرانی
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    10 0
    سلام فرمانده ، آماده ایم آماده.
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    برای مهمونی نگه داشتیم انگار.
  • علیرضا IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 0
    بسم الله الرحمن الرحیم سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾ هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد! با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . همیشه پیروز وسربلند باشید
  • امین IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 4
    پهپاد های ترکیه تا سقف 12 کیلومتر بالا می رن.بعید می دونم پهپادهای ما به این سقف رسیده باشند.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    اسرائیل این مولود نامشروع متاسفانه با حمایتهای شاه ایران در غرب آسیا وچود پلیدش را به رخ اعراب کشید و الا در اندازه و عدد رقم این حرفها نیست - تعدادی قدرت طلب بی مقدار که پیر و فرتوت شده اند قوم مظلوم یهود را در استثمار آمریکا قرار داده اند که روح و اندیشه ی حضرت کلیم الله از آنها بیزار است. حکام نامشروع و غاصب اسرائیل رفتنی هستند چون باطل رفتنی است - انشا الله روزی را خواهیم دید که صلح وصفای پیروان ادیان الهی و میان کلیمی ها و مسیحی ها و مسلمانان به سرزمین فلسطین برگشته و سایه انداخته است و این رژیم منحوس به موزه بدسگالان تاریخ سپرده شده است.
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    اسرائیل این مولود نامشروع متاسفانه با حمایتهای شاه ایران در غرب آسیا وچود پلیدش را به رخ اعراب کشید و الا در اندازه و عدد رقم این حرفها نیست - تعدادی قدرت طلب بی مقدار که پیر و فرتوت شده اند قوم مظلوم یهود را در استثمار آمریکا قرار داده اند که روح و اندیشه ی حضرت کلیم الله از آنها بیزار است. حکام نامشروع و غاصب اسرائیل رفتنی هستند چون باطل رفتنی است - انشا الله روزی را خواهیم دید که صلح وصفای پیروان ادیان الهی و میان کلیمی ها و مسیحی ها و مسلمانان به سرزمین فلسطین برگشته و سایه انداخته است و این رژیم منحوس به موزه بدسگالان تاریخ سپرده شده است.
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • امین IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 3
    سقف پرواز پهپادهای ترکیه به 12 کیلومتر می رسه.ظاهرا پهپادهای ایران،این قابلیت رو ندارن.یه توضیحی می دید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس