کد خبر 1381520
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
نانسی پلوسی

دفتر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بازداشت «پل پلوسی» شوهر او به دلیل بازداشت به دلیل رانندگی در حالت مستی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، به دنبال خبرساز شدن بازداشت شوهر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، رسانه‌های این کشور گزارش دادند که او با وثیقه پنج هزار دلاری آزاد شد.

شبکه سی‌ان‌ان بعد از جنجال بازداشت شدن پل پلوسی ۸۲ ساله شوهر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از واکنش دفتر این سیاستمدار ارشد حزب دموکرات خبر دادند.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی از بازداشت همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شنبه شب گذشته به دلیل رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی در «ناپا کانتی» در کالیفرنیا از سوی پلیس محلی بازداشت شد. 

این بازداشت در شرایطی انجام شده که گفته می‌شود که نانسی پلوسی روز یک شنبه برای سخنرانی دریافت مدرک دکترای افتخاری در دانشگاه براون در رود آیلند حضور یافت.

بیشتر بخوانید:

همسر نانسی پلوسی بازداشت شد

شبکه سی‌ان‌ان در گزارش خود خبر داد، به دنبال بازداتش پل پلوسی او با گذاشتن وثیقه ۵ هزار دلاری از زندان آزاد شد.

این رسانه که روابط نزدیکی با حزب دموکرات دارد، از واکنش دفتر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به خبر بازداشت شوهر وی خبر داد.

در بیانیه «درو همیل» سخنگوی دفتر نانسی پلوسی آمده است: «رئیس مجلس نمایندگان در مورد این مساله خصوصی که زمانی حادث شد که او در ساحل شرقی (آمریکا) بود، اظهار نظر نخواهد کرد».

نانسی پلوسی ۸۲ ساله و همسرش پل پلوسی در سال ۱۹۶۳ ازدواج کرده و ۵ فرزند دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    رسانه های آمریکایی گزارش دادند، همسر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رانندگی در حالت غیرطبیعی بازداشت شده است.// همش برای خر کردن ملت هاست امریکا یک میلیون عراقی را کشت عراق را ویران کرد و میلیونها نفر را بیخانمان و هزاران میلیارد به عراق ضرر زد .هیچ قانونی ومحکمه ای قاضی پلیسی ...در امریکا اصلا به روی خودش نیاورد که نیاورد تازه کلی تحریم هم علیه عراق وضع کردند....ایران هم ...در افغانستان سوریه ...صدها جای دیگر ...امریکا هیولا و ترورسیت و آدمخواران داعش را تشکیل داد و خسارات تاریخی به بشریت زدند و بسیاری از آثار باستانی که چندین هزار سال آنها را نگهداری کرده بودند بد تر از چنگیز خونخوار مغول داعش امریکایی آنها را خراب و منفجر کرد تا بی تمدنی امریکا با مقایسه این آثار مشخص نشود.......باز هیچ قاضی و محکمه ای در امریکا هیچوقت اعتراض نکرد....در تمام کشورهای غربی که مشغول جنگ و کشتار و جنایت و غارت هستند , برای نمایش اگر رییس جمهور دوبله پارک کند جریمه میشود ولی اگر دوبله دوبله آدم بکشد و دوبله دوبله داعش و تروریست درست کند برایش فرش قرمز پهن میکنند . البته این مطالب از حوزه درک و فهم غربگداها و نوکران غرب بیرون است و کلا اینچیزها را اصلا نمیفهمند زیرا عاشق کور است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس