کد خبر 1382387
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بیایید درباره فیلم "عنکبوت مقدس" و کارگردانش، یا دیگرانی مانند جعفر پناهی و اصغر فرهادی (داوره این دوره جشنواره کن )، ایدئولوژیک و دینی قضاوت نکنیم و چند سوالی صرفا ملی و ایرانی بپرسیم.

غربی ها، همواره از گروه های تروریست و تجزیه طلب برای بی ثبات کردن ایران حمایت کرده اند. آنها صدام را برای اشغال و نابودی ایران مورد حمایت قرار دادند و هیچ خط قرمزی برای این جنایت جنگی (حتی تجهیز به بمب های شیمایی) قائل نشدند.

اصلا تاریخ را رها کنید. آمریکا و برخی دولت های اروپایی، سالهاست ملت ایران را مورد آزار تحریم قرار داده و اینجا هم، خط قرمزی قائل نشده اند. اگر  ذخائر سوخت ۲۰ درصد کشور برای تولید رادیو دارو تمام شده، بلافاصله تحریم کرده و زندگی ۸۵۰ هزار بیمار را به خطر انداخته اند؛

اگر نیازمند واردات بنزین شده ایم، بی معطلی تحریم کرده اند. اگر با خوش خیالی، امتیازات هنگفت هسته ای را داده ایم تا برجام را به دست آوریم، در دولت اوباما، تحریم های ویزا و آیسا و سیسادا، و در دوره ترامپ تحریم "کاتسا" را با حمایت دموکرات های گنگره، به اجرا گذاشته اند.

با وجود انجام همه تعهدات برجامی از سوی ایران تا اواخر سال ۹۹، حتی عذا و دارو را هم تحریم کردند؛ فرانسه (میزبان جشنواره کن)، و انگلیس و آلمان وعده دروغ دادند، اما تماما با آمریکا حتی در تحریم دارو و واکسن کرونا همراهی کردند.

هدف این جنگ ترکیبی (تحریم و تبلیغات)، همچنان که اکبر گنجی (اصلاح طلب فراری) نوشت، "وحشت افکنی، فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، کشاندن مردم به خشونت جمعی و نابودی ایران و ایرانی" بود.

سوال مهم: شمر و یزید های روزگار که ملت ایران را در همه چیز تحریم کرده اند، چرا فلان فیلم یا کارگردان و بازیگر ایرانی را، نه تحریم، بلکه تکریم و تحسین می کنند؟ برای کدام ویژگی؟ آیا جز برای این که در روند تحریم و تحریف و ترور، به عنوان پیاده نظام ناتوی فرهنگی، شناسایی و تعریف شده اند؟

هیچ فیلم و کارگردانی در جشنواره های غربی تحویل گرفته نمی شود، مگر این که فضایی سیاه و عقب مانده را از ایران به تصویر بکشد. چنین فیلمساز و بازیگری، حق ندارد موفقیت یا نقطه قوتی از ایران را تصویر کند. ایران باید دافعه محض نشان داده شود و نه جذاب و الهام بخش. این، رکن ایدئولوژی غرب درباره ایران است!

جشنواره های غربی به ویژه درباره ایران، ارزیابی کننده حرفه ای فیلم پس از تولید نیستند، بلکه علنا یا عملا، تهیه کننده و سفارش دهنده هستند. تار تَن های واقعی، آنها هستند که افراد شهرت طلب و شهوت طلب را شکار، و سپس، همان ها را طعمه ای برای شکارهای بزرگ تر  می کنند.

عنکبوت های واقعی، "کن" و نظایر آن هستند که نگاه کاملا ایدئولوژیک و مقدس به مواجهه غرب با حریفانش دارند. ما با "کنکبوت" ها مواجهیم. این روایت بهروز افخمی کارگردان کار کشته سینما را مرور کنید:

"جشنواره کن، پروتکل های خودش را دارد که کارگردان حتما باید توافق کند. روی حمایت از انواع انحرافات جنسی حساسیت دارد و اگر  فیلمی در این باره ساخته شود، امتیاز ویژه دارد و جلو می افتد . در مورد ایران، فیلم‌سازان باید خوب بدانند که چه تصویری باید عرضه کنند و نباید تصویر خوبی نشان بدهند. جعفر پناهی فیلمی ساخته بود، به او گفتند این صحنه‌ها که خانه های شیک را از ایران نشان می دهد، باید از فیلم خارج کنی! فیلم درباره یک "پیتزا بر" بدبخت بود که قرار است بدبختی  را نشان دهد، ولی گفتند این تصاویر را از فیلم حذف کن!".

دو نفر از سه تهیه‌کننده "عنکبوت مقدس" (سول باندی و جیکوب جارک)، یهودی صهیونیست هستند. حامی مالی فیلم، ساموئل حدیدا مدیر یهودی کمپانی متروپولیتن است.

کارگردان همچنین، ۲۴۰ هزار یورو از آژانس تأمین مالی فیلم آلمان، ۲۵۰ هزار یورو از مدین بورد برلین، ۴۱۰ هزار یورو از یورایمجرز، ۹۰ هزار یورو از صندوق تأمین مالی فیلم ‌هامبورگ و ۱۷۴ هزار یورو از صندوق فیلم آلمان گرفته است.

علی عباسی، به سفارش تهیه کنندگان، تاکید بسیاری روی تصاویر حرم و ضریح امام رضا (ع) می کند و اصرار دارد جنایت یک قاتل زنجیره ای را دستاویزی برای زدن کل جامعه و هویت ایرانی قرار دهد؛ چنان که اعتراف می کند "فیلم در مورد یک قاتل زنجیره‌ای نیست بلکه در مورد یک جامعه قاتل زنجیره‌ای‌ است".

آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان (و زائیده نا مشروع آنها، اسرائیل)، بانیان بزرگترین جنگ ها و نسل کشی ها و جنایات در طول تاریخ هستند، اما هیچ فیلمسازی که لیبرالیسم و کاپیتالیسم را بانی جنگ و تجاوز و بدبختی و کل جامعه غربی را قاتل نشان دهد، نمی تواند راهی به جشنواره ها پیدا کند.

در مقابل، مافیای ناتوی فرهنگی از طریق همین جشنواره ها، به خود اجازه می دهد با دستاویز رفتار یک قاتل، به یک جامعه و باورهای پایدار کننده اش در برابر جنگ و تحریم و ترور، اهانت کند و برچسب جنایتکار بزند.

عقده گشایی از این روشن تر؟! جنایتکاران تحریم کننده ملت ایران، چند فیلم و کارگردان و بازیگر را مستثنای تحریم، بلکه سزاوار حمایت و تحسین قلمداد می کنند، چون حمایت شوندگان، پای سند وطن فروشی و خیانت را امضا کرده اند.

کلاه مان را بالاتر بگذاریم. غربی ها، پدر جد رویکرد ایدئولوژیک، و سیاسی دیدن همه چیز هستند. چنان که رفتار متناقض آنها با ایران و فلسطین، و سپس اوکراین و روسیه را در حوزه ورزش و سینما و هنر دیدیم.

عنکبوت مقدس، یک فرافکنی تمام عیار از سوی صهیونیسم مسیحی است؛ مافیایی که نگرشی کاملا تحقیر آمیز و غارتگرانه به جهان پیرامون دارد و مقاومت ملت ایران را پاره کننده تور و تار خود می داند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • نیما IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    35 86
    ولعنه لله بازیگران بی هویت وطن فروش
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 2
      عنکبوت که مقدس نمیشه . از اساس نامش هم ایراد داره . در قران از بیت عنکبوت به عنوان سست ذکر شده . عنکبوت 2 درباره عوامل فیلمسازی در ایران بسازید . از تهیه کننده کارگردان و بازیگران که همه غرق در فساد مالی و جنسی اند و از همه طلبکار.
  • مرصاد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    21 1
    نمیدونم چطوری بازار تبریک به امیر ابراهیمی داغ شد، آیا این خانم از مضمون این فیلم آگاه نبودند؟ آیا بدون توجه به هدف این فیلم صرفا یه عروسک خیمه شب بازی بودند؟ من بعید میدونم، مجموع این مجموعه کثیف هدفی جز تخریب مردم ایران نداشتند، کاش این ققنوس به اصطلاح از خاکستر برخاسته روش دیگری برای برخاستن انتخاب میکرد. درگیر ظواهر نشیم، لیبرال های جهانی همه چیز را آراسته می کنند سپس در بهترین زمان ممکن به جلوه میگذارند
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      4 2
      زهرا امیر ابراهیمی که تکلیفش سالهاست مشخصه . چه انتظاری از این مفسده داشتید . طرف علنا فعل حرام کرده بود و حدود الهی باید در موردش اجرا می شد ولی به راحتی رفت فرانسه و حالا پرچم دار حقوق زنان ایران شده . عوامل فیلم باید نقره داغ بشن تا با روح و روان جامعه ایران بازی نکنن .
  • پاکبان گمنام IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    18 3
    من که حاضر نیستم با ماشین زباله بر ترانه و امیر ابراهیمی و کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم کثیف رو ببرم توی زباله دونی بریزم.چرا؟ چون با وجود این "نجاست های فستیوالی" ماشین شهرداری نجس میشه منو توبیخ می کنن.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    94 2
    خودفروشهای خوک صفت دوتابعیتی که تکلیفشون مشخصه،امامیدونیدجواب اینهمه حرامزادگی اینهمه بمباران تبلیغاتی برعلیه ایران چیه؟سرعت بخشیدن به پروژه نصب ماهواره ایرانی درارتفاع۳۶٫۰۰۰ سی وشش هزارکیلوتروپخش برنامه های خنثی کننده در قبال این تهاجم فرهنگی کشوری که عمداکیسه های خون آلوده به آید به ایران فرستادتاسرآغازمبتلاکردن مردم ایران به بیماری ایدزباشه،غیرت همت کارکنان عرصه هوافضامی طلبه برنامه ماهواره های ایران با سرعت هرچه بیشتردنبال وپیگری شودبه یاری خدا
  • US ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    8 34
    دفاع شما از یک قاتل زنجیره ای شرم آور است. عنکبوت مقدس واقعیت درون شما را آشکار کرده است
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      15 2
      اتفاقا حمله کرد به قاتل صفت های یهودی. و از نسبت دادن یک قاتل در یک کشور به کل جامعه. متن رو نخوندی که در اونصورت وای بر تو. یا خوندی و مغرضی که ننگ بر تو
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      16 1
      چه کسی از قاتل زنجیرهای دفاع کرده است؟ در ضمن سلاخی دین توسط شما شرم اور است قاتلان
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      6 0
      امثال جعفرپناهی یا اصغر فرهادی آیا تا کنون حتا یک فیلم از بیچارگی مردم در دوران ستم شاهی ساخته اند؟! هیهات که هرگز چنین فیلمی بسازند! به علاوه با اطمینان می گویم که دلشان برای سینمای کثیف دوران طاغوت لک زده است و این همه که به در و دیوار می زنند، در حقیقت انتقام هم پالکی های فیلم سازشان که از انقلاب به بعد به سبب فسادشان از صحنه حذف شده اند، را می خواهند بگیرند! امثال این دو نفر اگر در دوران طاغوت بودند هم یکی از همان جماعت می شدند! یقیناً !
    • Arash IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      4 0
      یهود که قاتل تعداد زیادی از انبیای خداست، و همین الان هم با حمله به مسلمانان یمن ، قاتل انسان های بی گناهند،، چی شده که جامعه ی انسانی ایران و حریم اولیای خدا رو قاتل معرفی میکنه؟ البته ما میدونیم که عنکبوت خون آشام،،، یهود و مزدوران آلبانی نشین اونها هستند، که هزاران مرد و زن ایرانی رو به قتل رسوندند
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      7 0
      ابله سعید حنایی همان سال با حکم قاطع اعدام شد در حالیکه زندانهای امریکا مملو از قاتلان زنجیره ای است که با حکم ابد در حال زندگی هستند !!!
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    22 2
    "هیچ فیلم و کارگردانی در جشنواره های غربی تحویل گرفته نمی شود، مگر این که فضایی سیاه و عقب مانده را از ایران به تصویر بکشد. " با اين گزاره بشدت موافقم.
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      11 1
      کارگردان همچنین، ۲۴۰ هزار یورو از آژانس تأمین مالی فیلم آلمان، ۲۵۰ هزار یورو از مدین بورد برلین، ۴۱۰ هزار یورو از یورایمجرز، ۹۰ هزار یورو از صندوق تأمین مالی فیلم ‌هامبورگ و ۱۷۴ هزار یورو از صندوق فیلم آلمان گرفته است./// اصل قضیه اینجاس. "مزد خیانت" هنگفت یعنی 1 میلیون یورو یعنی 30 میلیارد تومن!! این صهیونیست های احمق خبر ندارن که قیمت این حیوون خیلی کمتر از ایناس. اون با 10 یورو ...ش رو هم می فروشه!! با این پول می تونستین 10 تا کارگردان نمک به حروم رو اجیر کنین. نه فقط یه حروم لقمه پست فطرت کثافت رو. خخخخخخ
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    8 1
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • FR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    10 1
    لعنت به سربازان مزدور وطن فروش غرب و لیبرالیسم کثیف آن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    5 11
    باید از این فیلم ها زیاد تهیه شود
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      1 0
      تو که هنوز زنده ای.
  • DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    این خائن ها خط شون رو روشن و علنی به ملت ایران با ساخت این دسته فیلم های کذایی با حمایت صهیونیست هااعلام کردند. این کارگردان های خود فروش اینقدر از این دست فیلم ها بسازن که جونشون در بیاد. اخر سرسرنوشتی مالیخولیایی مثل بتی محمودی و سلمان رشدی در انتظارشون خواهد بود که شاید کارشون به جای زاری برسه که خودشون خودشون رو دار بزنن! خود کرده رو چاره ای نیست! تاریخ گواه این تحریف سازی ها خواهد بود و این دسته کارگردان های سیاه نما مثل فرهادی ها ی بی شرف که خود رو براحتی به چند اسکناس دلار کثیف فروخته اند ،نیز رسوای دنیای هنر و مردم ایران شده اند و لعن و نفرین بی پایان نصیب این ایران ستیزانی خواهد شد که شمشیر رو علیه ملت ایران از رو بسته اند. چرخ همیشه به این دور نخواهد گشت! روزی ، روزگاری روزگار سیاه تان رو رسانه هاخبر خواهند داد!
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    به نظرم بایدطبق یک نامه ی کتبی باهیئت داوران جشنواره سینمایی کن درباره دادن جایزه به لحاظ فنی ودورازمحتواصحبت شودوبعد میزنقدوجوابگویی اقای اضغرفرهادی عزیزوخانم ابراهیمی وبقیه ی حامیان درباره ی نظراتی درباره ی سیاه نمایی ونشان دادن سیاه ازشخصیت درونی تاابعادمختلف ایران وایرانی هادرفیلمهایشان بالاخره هرچه باشنداینهابامالیات ماسلبریتی شده اندباید به دغدغه ها پاسخ دهند ولی این که برخی شخصیت راتعمیم به کل درفیلم عنکبوت سیاه نشان میدهد برای ما که درایرانیم قابل تفکیک است ومیتوان جداازمذهب شخصیت فردراتحلیل کردولی قدرت تحلیل درخارج ازایرانی هابااین تبلیغات محلی رسانه ای اروپادرذهن مخاطب خارج ازایران وحتی نسل دوم مهاجران واپوزوسیون متاسفانه امکان الصاق ورسمی دیدن این نگاه رادرایران ممکن است جابیندازد
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    با جرم اتفاق افتاد مشکی ندارید. چون مجرم متحجر بوده است. اما کسانی که جرم را باز خوانی کرده اند بد هستند. متحجر هرگز حقیقت را قبول نمی کند. چون باور غلطش بر باد می رود
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    ریشه اصلی پروژه فیلم مستهجن عنکبوت مقدس ، صهیونیست ها ی جنایتکار و کودک کش هستند که تصمیم گرفتند که با سناریویی از پیش طراحی شده و با عنتر بازی مطرب های وطن فروش ، در خارج ار کشور آنرا تولید کرده و در جشنواره صهیونیستی کن به نمایش گذاشتند و علت اصلی آن انتقام گرفتن از سخن تاریخی ، بیاد ماندنی و موثر سیّد حسن نصرالله حفظه الله بوده که ایشان اسرائیل و رژیم صهیونیستی را حقیقتاً به " خانه عنکبوت " تشبیه فرمودند و این سخن تاثیر عمیق خود را بر افکار حقیقت جوی جهانی گذاشته است. و به سبب این داغی که دل صهیونیست ها را آتش زده ، به خیال خود خواسته اند که عنکبوت را با عنکبوت پاسخ داده و این سخن تاریخی سیّد را به حاشیه بکشانند ، غافل از اینکه لگد پرانی های صهیونیست ها و عواملشان بی نتیجه بوده و صهیونیست سالهای آخر عمر خود را سپری می کند.
  • هموطن GB ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    احترام مسجد به متولی اش هست. قوه قضاییه، نیروهای انتظامی و امنیتی جلوی این زالوهای وطن فروش ضد فرهنگی را باز گذاشتن تا هر وطن فروشی بکنند و بعدش با افتخار از زندگی اشرافی در ایران و درآمد هنگفت لذت ببرند. آیا وقتش نیامده کمی هم اقتدار نشان داده و وطن فروشی را پر هزینه کنید؟؟؟
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    یک بار و برای همیشه این به اصطلاح هنرپیشه ها و دست اندرکاران سینمای کشور رو که دوتابعیتی هستند و پواسون رو از ایران در میارن و مالیات هم نمی‌دن و هرننگی برای کشور و ملت ایران رو با آغوش باز نمایش میدهند رو بریزید تو همون سطل آشغال کشورهای جدیدشون. ایران و ایرانی خائن نمی‌خواد.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 7
    اللهم عجل لولیک الفرج _________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم عجل لولیک الفرج
  • سید روح اله DE ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 1
    لعنت خداوند بر یهودیان. لعنت خداوند بر اساس ظلم. لعنت خداوند بر تمام نوکران یهود در هر لباسی چه هنرمند و چه سیاستمدار و ....
  • DE ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    اي بريده آن لب و حلق و دهان که کند تف سوي مه يا آسمان تف برويش باز گردد بي شکي تف سوي گردون نيابد مسلکي تا قيامت تف برو بارد ز رب هم چو تبت بر روان بولهب
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    عنکبوت یک موجود مثل سایر موجودات زمینه مثل کبوتر مثل فیل یا هرچی مثل مار درقران هم سوره بنام عنکبوت داریم یکی اومده فیلم ساخته از یک اتفاق تأسف بار که یک مرد چندین سال قبل انجام داده و جالب اینه تا زمانیکه فیلم برنده نشده بود هیچ حرف و حدیثی نبود ضمنا فیلم هنوز پخش نشده که مردم قضاوت کنن
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      1 0
      پسرجان پوستر فیلم که الان هست برو ببین مقاله بی بی سی با عنوان« قتل زنان به نام خدا» که الان هست برو ببین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس