«محمدبن سلمان» به ابوظبی رفت

منابع صهیونیستی اعلام کردند ولیعهد عربستان برای نشستن بر تخت پادشاهی عربستان باید روابط این کشور با رژیم صهیونیستی را عادی کند.

به گزارش مشرق، حساب کاربری «الاصلاحیون السعودیون» با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: عبد الله العوده فرزند سلمان العوده تاکید کرده است عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر بهایی است که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به منظور دیدارش با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بهبود روابط با این کشور پرداخت کرده است.

شایان ذکر است پس از انتشار اخبار مربوط به وخامت اوضاع جسمانی سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی در رسانه‌ها، همزمان شایعاتی درباره تلاش‌های بن سلمان برای بر تخت پادشاهی نشستن منتشر شد و تحرکات اخیر بن سلمان در عرصه سیاست خارجی اشاره به حقیقتی دارد که وی به زودی پادشاه عربستان می‌شود.

بن سلمان شش سال قبل و همزمان با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به عربستان، ولیعهدی خود را تضمین و تحمیل کرد و به نظر می‌رسد این حادثه دوباره تکرار می‌شود و هنگام سفر (قریب الوقوع) جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به عربستان، بر تخت پادشاهی عربستان تکیه خواهد زد، زیرا عربستان هماره برای ادامه حیات سیاسی و استمرار حکومت به کمک و حمایت آمریکا نیاز دارد.

در همین راستا فهد الغویدی سخنگوی رسمی سازمان حقوقی «سند» اعلام کرد فرصت و زمان رسیدن محمد بن سلمان به تخت پادشاهی بسیار نزدیک شده و فقط مسئله زمان مطرح است.

این درحالی است که سلامت پادشاه عربستان هر روز بدتر شده و ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه پیش از این اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سفر خود به آنکارا را که قرار بود در روز ۲۵ می (۴ خرداد) انجام شود، به دلیل بیماری پدرش ملک سلمان بن عبدالعزیز به تعویق انداخته است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    شاید سلمان مرده باشد.
  • CA ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    حالا هنوز که به تخت نشسته اینم بده خواسته ها تمومی نداره. بر تخت هم که بشینه تازه اولشه همیشه یک خواستهای ازش دارن و باید بده و با مسیری که میره چاره دیگری برای خودش نگذاشته.
  • رضا IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    ايران چرا دست رو دست بذاره ؟! بايد فوراً براى اين جونور پيغام محرمانه روانه كنه كه ما پادشاهى تو رو به هم حساب نميكنيم مگه اينكه اولندش : ده پونزده ميلياردى نو نو و تا نخورده و چمدونى برامون ردّ كنى بياد و دومندش از اين ببعد هم ديگه مثل بچه آدم سرت به كار خودت باشه و جفتك پرونى هم براى هميشه بذارى كنار !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس