کد خبر 1382820
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
اطلاعیه نفت آبادان: چون اتوبوس VIP تک صندلی نبود، تیم هوادار به مسجدسلیمان نیامد

باشگاه صنعت نفت آبادان اطلاعیه‌ای را در خصوص لغو دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر منتشر کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان، محل دیدار با تیم فوتبال هوادار تهران از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر که با نظر شورای تأمین استان از آبادان به مسجدسلیمان تغییر کرده بود، به دلیل اینکه تیم هوادار حاضر به عزیمت به مسجدسلیمان نشد، با نظر نماینده فدراسیون لغو شد.

به دلیل تغییرات صورت گرفته در محل برگزاری، باشگاه صنعت نفت تمامی شرایط لازم برای حضور تیم هوادار در مسجدسلیمان از قبیل اتوبوس جهت عزیمت به محل برگزاری، بلیت پرواز جهت بازگشت به تهران، تأمین هتل و غذا و سایر اقدامات مربوط به میزبانی در شهر مسجد سلیمان را فراهم آورده بود، تیم هوادار به دلیل اینکه اتوبوسی که از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان تدارک دیده شده بود، اتوبوس VIP تک صندلی نبود، حاضر به عزیمت به مسجدسلیمان و برگزاری دیدار مذکور نشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش منصوریان به لغو بازی صنعت - هوادار

این درحالیست که باتوجه به شرایط خاص منطقه، مقارن شدن با سوگواری‌های خرداد ماه و زمان بسیار اندک جهت تهیه امکانات، شرایط تهیه اتوبوس VIP تک صندلی مقدور نبود و باشگاه صنعت نفت اقدام به تأمین یک دستگاه اتوبوس اسکانیا ویژه و یک دستگاه خودرو ون تویوتا تشریفاتی کرد ولی مسئولین تیم هوادار حاضر نشدند به مسجد سلیمان بروند.

با توجه به شرایط خاص منطقه و اقدامات کامل و جامع باشگاه صنعت نفت آبادان و تهیه تمامی الزامات برای تیم هوادار، نماینده فدراسیون موارد را صورتجلسه و جهت تصمیم‌گیری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    خودشون با اتوبوس VIP رفتن اونهم روز قبل به هوادار روز بازی اطلاع دادن که با اتوبوس باید برن مسجدسلیمان چرا برا خودتون بود چرا خودتون زودترمتوجه شدی د

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس