کد خبر 1382952
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
دادرس: برای صدور رای عزیزی‌خادم از کسی خط نگرفتیم/ کمیته استیناف زیر بار زور نمی‌رود

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: برای صدور رای «سیدشهاب‌الدین عزیزی‌خادم» از کسی خط نگرفتیم و کمیته استیناف زیر بار زود نمی‌رود.

به گزارش مشرق، مهدی دادرس روز جمعه در گفت وگویی تلویزیونی درباره تاخیر در اعلام آرای انضباطی، اظهار داشت: برخی از پرونده‌ها حساس و سرنوشت یک تیم درگیر آن است و به همین دلیل تحقیقات بیشتری انجام می‌شود. تاخیر در اعلام آرا گاهی اوقات به دلیل حساسیت برای درست حکم دادن است. حساسیت سبب دقت می‌شود و خیلی خوب است که دقت فدای سرعت نشود.

وی درباره رای شهاب‌الدین عزیزی خادم و گل‌گهر گفت: این رای اجماع بود و ریز به ریز همه چیز را بررسی کردند. انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم، اما هیچ لجبازی و خط و خطوطی نسبت به این رای نداشتیم. ممکن است که باب میل گل‌گهر نشد و باید از قلعه نویی تشکر کنم که برخورد خوبی داشت. هیچ غرض و فشاری از طرف وزیر برای رای رئیس فدراسیون فوتبال نبود. ماهیت استیناف را همه می‌شناسند که ما زیر بار هیچ چیزی نمی‌رویم و کسی با ما کاری ندارد تا حرفی بزند.

عضو کمیته استیناف ادامه یادآور شد: نظرم درباره عزیزی خادم چیز دیگری بود اما بعد به اجماع رسیدیم که این نظر درست نیست و برای همین نه امنیتی‌ها در این زمینه به ما چیزی گفتند و نه تحت فشار بودیم و از کسی هم خط نمی‌گیریم. اطمینان داشته باشید عادلانه سعی کردیم، حکم دهیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس