کد خبر 1383522
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین برگزار شد

مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر یکشنبه و با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن منصوری، استاندار تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و سایر مردم و مسئولان استانی و شهرستانی راهپیمایی عظیم قیام ۱۵ خرداد مردم ورامین برگزار شد.

بر اساس این گزارش مردم ولایتمدار ورامین از کوک و نوجوان تا جوانان و کهنسالان در صفوف به هم فشرده ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلی حرکت کردند و با مشت‌های گره کرده باری دیگر ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و این راهپیمایی با شکوه را رقم زدند.

گفتنی است که راهپیمایان ورامینی با فریادهای منسجم الله اکبر بر ایستادگی پای نظام اسلامی و تداوم راه شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ تاکید کردند و همه اقشار مردم ورامین با حضور حداکثری خود در آئین راهپیمایی ۱۵ خرداد و با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده و با آنها تجدید بیعت کردند.

 مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۵ خرداد در ورامین برگزار شد

ورامینی‌ها با به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که همیشه فرزندان این مرز و بوم در صحنه حضور داشته و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

گفتنی است که محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران این مراسم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس