رونمایی وزیر اطلاعات از ۲ استراتژی دشمنان علیه ایران/ بر "اعتراضات مردمی و اقدامات تروریستی" متمرکز شده‌اند

وزیر اطلاعات اخیرا در جمع فرماندهان سپاه درباره "تقلای دشمن برای ایجاد اعتراض خیابانی" و مخدوش کردن اذهان جوانان بوسیله فضای مجازی سخنانی را مطرح کرد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

او یکی از مشاوران خائن دولت آمریکاست

او یکی از مشاوران خائن دولت آمریکاست/ فراخوان عضو مجلس خبرگان برای مبارزه با "سگ‌گردانی"

مقام معظم رهبری در بیانات خود در سالروز ارتحال امام راحل به مقولات مختلفی اشاره کردند که از جمله آنها بحث "مشاوران خائن دولت آمریکا" بود.

معظم‌له در تحلیل علت محاسبات پی در پی غلط دشمنان ایران، به نقش تعدادی از مشاوران ایرانیِ خائن در شکل دادن به این محاسبات –در دولت آمریکا- اشاره کردند و گفتند: این مشاوران خیانتکار نه تنها به کشور خود بلکه حتی به آمریکایی‌ها هم خیانت می‌کنند چرا که با این مشورت‌های غلط موجب شکست خوردن آنها می‌شوند.

"رویگردان شدن مردم ایران از دین، روحانیت و نظام اسلامی" نمونه‌ای از مشورت‌ها و محاسبات غلطی بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به آن اشاره و خاطرنشان کردند: علاوه بر بیان این حرفها از جانب آمریکایی‌ها که تحت تأثیر مشاوران ناآگاه و خائن است؛ معدود افراد ساده‌لوحی نیز در داخل کشور این سخنان غلط را در رسانه‌ها بیان می‌کنند.[1]

تنها چند ساعت پس از این بیانات راهبردی و برداشته شدن نقاب از چهره "مشاوران خائن دولت آمریکا" بود که فردی به نام "عباس میلانی" در یک توییت نوشت:

"وقتی «رهبر» در سخنرانی سخت طولانی و تکراری خود هم وحشتزده است و هم تهدید می کند و هم وهمیات خود را به جای واقعیت می گیرد و راه حل خروج از بحران را هم تکرار شعارهای تو خالی نابخرد گذشته می بیند برافتادن بساط رژیم دور نمی‌تواند بود."

مسئله اما جالب می‌شود وقتی که بدانیم عباس میلانی کیست که اینچنین واکنش عصبی و غیر منطقی را علیه سخنان رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد...

*عباس میلانی خود را در صفحه توییتر اینگونه معرفی می‌کند: "مدیر برنامه در مطالعات ایرانی دانشگاه استنفورد. پژوهشگر در هوور". در فضای مجازی اطلاعات بیشتری هم از او وجود دارد که می‌گوید میلانی ساکن کالیفرنیا و استاد علوم سیاسی (گویا در دانشگاه استنفورد) است.

تا اینجا زندگی آقای میلانی نسبتا شخصی است. اما اندکی کاوش در چیستی "اندیشکده سیاست‌گذاری عمومی یا همان نهاد هووِر" که میلانی در آن به پژوهش اشتغال دارد؛ نقش مشاوره این فرد و امثال او در دولت آمریکا و در نهادهای مشابه را آشکار می‌کند.

"هووِر" اندیشکده‌ای است با نفوذ در دولت آمریکا مرکّب از رجال نامی این کشور از قبیل دانلد رامسفلد، کاندولیزا رایس و مایکل لدین (از فعالان پروژه براندازی در ایران).

درباره هووِر گفته می‌شود موسسه‌ای است که قصد دارد صلح را برای آمریکا حفظ و تضمین کند.

انستیتو هووِر همچنین درباره آقای میلانی هم این توضیحات را ارائه می‌کند: "عباس میلانی محقق و مدیر پروژه دموکراسی ایران در موسسه هوور است. علاوه بر این میلانی مدیر مطالعات ایران در دانشگاه استنفورد است. تخصص او روابط آمریکا و ایران و فرهنگ، سیاست و امنیت ایران است."

درباره میلانی حاشیه‌های زیادی در بحث فعالیت در جبهه ضد انقلاب و اپوزسیون ایرانی هم وجود دارد. میلانی که در سال‌های اولیه انقلاب از ایران خارج شده؛ مدعی است که به دلیل فشارهای عده‌ای حزب‌الهی از ایران خارج شده. او همچنین در آمریکا ارتباطاتی با اشخاصی مثل اکبر گنجی، بهرام بیضایی و... نیز دارد.

بر اساس محتویات سایت بنیاد هووِر؛ این نهاد علاقه زیادی به سخنرانی‌ها و نظرات میلانی در موضوعات مختلف نشان می‌دهد و فعالیت‌های او به زبان فارسی، بخش کوچکتری محسوب می‌شود نسبت به آنچه میلانی در پروژه‌های سیاسی خود به زبان انگلیسی انجام می‌دهد.

او در یکی از صحبت‌های خود راجع به رهبر انقلاب گفته است: قدرت اقتصادی رهبر انقلاب اصلا قابل مقایسه با شاه نیست. اقتصاد ایران فسادزده و بی‌در و پیکر است. و ایران یکی از فاسدترین کشورهاست!

یک خوانش ساده از نظرات ابراز شده میلانی نشان می‌دهد که او مدافع بهایی‌ها و معارض روحانیت است. ضمن اینکه نظرات عجیبی مثل همکاری آمریکایی‌ها در انتقال قدرت از شاه به روحانیون در انقلاب اسلامی سال 57 نیز دارد!

میلانی همچنین در بحبوحه فتنه 88 نیز مصاحبه‌ای به زبان انگلیسی پیرامون فتنه دارد که طی آن حضور عده‌ای اغتشاشگر در خیابان‌ها را برای خود "لحظه دلچسب" می‌خواند و تصریح می‌کند که نظام اسلامی دیگر نمیتواند ادامه بدهد!

او در همان مصاحبه 13 سال قبل خود تصریح دارد که از آیت‌ا... خامنه‌ای جز یک سایه بیشتر نمانده است!

اکنون از آن مصاحبه میلانی در سال 88 حدود 13 سال می‌گذرد و توییت اخیر میلانی نیز شاهد دیگری از اثبات یک محاسبه غلط و خیانت به دو ملت ایران و آمریکاست...

از حرف‌های هیجانی و بی‌منطق او درباره سخنان رهبر معظم انقلاب که بگذریم؛ همه در ایران و آمریکا باید بدانند که جمله "برافتادن بساط رژیم دور نمی‌تواند، بود" را کسی گفته که 13 سال قبل هم همین مدعا را داشت اما امروز در حیرت پیروزی‌های پیاپی ایران، مجبور به تمدید وعده‌های خود به بهانه‌های عجیب‌تر است.

***

فراخوان عضو مجلس خبرگان برای مبارزه با "سگ‌گردانی"

او یکی از مشاوران خائن دولت آمریکاست/ فراخوان عضو مجلس خبرگان برای مبارزه با "سگ‌گردانی"

آیت‌ا... محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری، روز یکشنبه گذشته طی سخنانی به مناسبت سالگرد قیام 15 خرداد در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن علیه کشورمان گفت: در جبهه فرهنگی نیز نباید اجازه بدهیم تا نمادها و تجلیات دشمنان در جامعه و در داخل خانه‌های ما نمود داشته باشد. سگ‌گردانی امروز مبارزه با هویت ملی ماست. سگ گردانی نمونه‌ای از جنگ فرهنگی است و یک مساله ساده به معنای برخی تعابیر رایج نیست.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: اگر مسئولان در برابر معضل و پدیده سگ گردانی اقدام نکنند؛ گروه‌های مردمی باید اقدام کرده و مقابل این جنگ هویتی و فرهنگی ایستادگی کنند؛ جنگ عفت زدایی و بی حجابی نیز از نمونه های بارز جنگ هویتی دشمنان علیه انقلاب اسلامی هستند.[2]

*انتقاد از سگ‌گردانی و متأسفانه شیوع آن؛ مسئله امروز و دیروز نیست و مدتیست که رسانه‌ها و چهره‌های دلسوز کشور هشدارهای مهمی را در این راستا مطرح می‌کنند.

خاصّه اینکه شهروندان و بویژه کودکان در برخی شهرها و پارک‌ها آسیب‌های روحی و جسمی زیادی را بواسطه حمله سگ‌ها متحمل شده‌اند.

در بحث مبارزه با سگ‌گردانی البته نیروی انتظامی و قوه قضائیه وظایف مهمی بر عهده دارند.

اشاره آیت‌ا... اراکی به لزوم اقدام گروه‌های مردمی در صورت غیبت مسئولان نیز در حالی است که چندی قبل فرمانده فراجا در حاشیه جلسه خود با اعضای مجلس خبرگان اظهاراتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر صرفا در صورت هماهنگی با پلیس مورد حمایت خواهند بود.[3]

***

صحبت‌های دردمندانه وزیر اطلاعات در جمع فرماندهان سپاه

او یکی از مشاوران خائن دولت آمریکاست/ فراخوان عضو مجلس خبرگان برای مبارزه با "سگ‌گردانی"

وزیر اطلاعات طی سخنانی در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران گفته است: امروز هزینه‌هایی که سازمان های ۱۸ گانه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا دارند از بودجه سالیانه کل کشور ما بیشتر است، آنها تمام امکانات و تجهیزات خود را علیه کشور ما بسیج کرده‌اند و این ایستادگی‌ها و رشادت‌هاست که انقلاب را حفظ کرده و این قابل تقدیر و سپاس‌گذاری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب افزود: دشمن در مقطع فعلی بر روی 3 موضوع متمرکز شده. اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده. –دشمن- در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات و اصناف با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آنها تلاش میکند.

وی گفت: دوم اقدامات تروریستی –است- که پرچمدار آن رژیم صهیونسیتی است و سومین مورد از طریق فضای مجازی –که دشمن- تلاش دارد ذهن‌ها را به ایران اسلامی مخدوش کند.

وی بیان کرد: متاسفانه رسانه دشمن طبلی که دارد نه تنها صدایش گوش خراش و آزاردهنده هست بلکه در جان و دل جوانان ما دارد ماندگار می‌شود. اگر چه با تمام تلاشی که دشمن دارد در نهایت به یاری خداوند پیروزی از آن جبهه اسلام و انقلاب هست.[4]

*به نظر می‌رسد از مفاد مورد اشاره وزیر محترم اطلاعات؛ مورد اول یا همان که ما در وبلاگ مشرق از آن با عنوان "فتنه اقتصادی" یاد کرده‌ایم؛ از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

ما در وبلاگ مشرق طی سالیان گذشته تاکنون صحبت‌های بسیاری راجع به چیستی فتنه و اعتراضات اقتصادی مطرح کرده‌ایم و حتی تا مرحله معرفی فرماندهان این حرکت شوم نیز پیش رفته‌ایم.

اگرچه عده‌ای معتقد بودند با روی کار آمدن دولت جدید این فاز کمرنگ شده و دیگر خطر اعتراض وجود ندارد اما آژیرهای هشدار نشان داد که اتفاقا مسئله جدیست.

خاصّه پس از اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی خود در سالگرد ارتحال امام به طرح دشمن برای ایجاد اعتراض اشاره کردند.

به نظر می‌رسد آنچه که امروز می‌تواند بعنوان اکسیر آگاه‌سازی عمومی ایفای نقش کند و جامعه ما را از خطر فتنه اقتصادی و اعتراض برهاند 4 عنصر زیر باشد که برای لزوم انجام آنها ادلّه فراوانی وجود دارد:

1_ دستگیری، رسواسازی و اعتراف فرماندهان فتنه یا همان‌ها که دائما "سیاه‌نمایی" کرده و مردم را به خیابان فرا می‌خوانند.

2_  تبیین وجود راه حل گرانی‌ها و ناکارآمدی‌ها برای مردم و معرفی ابزارهای صبر، انتخابات و مطالبه عاقلانه

3_ خوانش مشکلات دیگر کشورها در فساد و ناکارآمدی و تورم در چارچوب اثبات عادی و روزمره بودن مشکلات کشور

4_ بیان مثبتات کشور و دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی

در توجه به این راهکارها بیان این نکته ضروریست که همراه‌سازی خواص و تفهیم مسئله برای کنشگران اجتماعی و خواص یک ضرورت است و آنها هستند که در وهله اول می‌توانند با "جهاد تبیین" خطر اعتراض را از جامعه دور کنند.

چه اینکه برعکس قضیه نیز صادق است و فتنه در هنگامه‌ای رخ می‌دهد که ذهن خواص دچار محاسبه غلط و یا لسان آنها مبتلای سکوت باشد.

***

1_ mshrgh.ir/1383151

2_ irna.ir/xjJCyC

3_ mshrgh.ir/1374223

4_ irna.ir/xjJCzy

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    13 13
    چه عجب جلو این عقب مونده ها رو بگیرید یکم پیشرفت کنیم
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      14 8
      کسی که عقب مانده است آیا نیازی به گرفتن جلویش هست؟!
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      5 3
      جلوگیری ممنوع است.
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      3 6
      نه ما موظفیم امریکا رو نصیحت میکنیم از عقب مونده ها مشورت نگیره . مشاوراش مثل مشاورای ما باشن. بله
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      11 6
      عباس میلانی بهایی به رادیو فرداگفته:شاه از اول شاه بود! فقط بهائیهای نجس هستند که معتقدند رژیم طاغوت را آمریکاییها سرنگون کردند، فتنه های داخلی کلا توسط بهائیان کلید زده شده چرا که این نجاسات خود را مالک جان و مال مردم میدانند،مثل حبیب ا.. ثابت که یک شبه از دوچرخه ساز به مالک همه کارخانه های قند،مالک رادیو تلویزیون ایران و مالک خودرو سازی شد،بدون آنکه سواد یا آورده مالی باشد،دزدان بیت المال امروز همین بهائیان نحس و پلید هستند که امروز موسوم به نئولیبرال شدند.
    • یاور3 IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      4 3
      عباس ملک زاده میلانی نمونه بارز مشاور خائن و به نظر من یک احمق هست. تو اندیشکده‌های ایران ستیز متوهم آمریکایی نظیر گیت استون و هوور مطلب مینویسه. توهمات و رویاها و آرزوهای محال خودش در رابطه با جمهوری اسلامی رو به عنوان راهکار مقابله دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد میده. گاهی از منافقین پول میگیره و به نفعشون مطلب مینویسه و گاهی از سلطنت‌طلبان پول میگیره و مطلب مینویسه. آدم دوزاری که برای ادامه زندگیش تو اونور نیاز به بافتن اراجیف و خزعبلات علیه نظام داره
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      5 1
      منظور دوستمون عقب مونده فکری و فرهنگی بود.
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      4 3
      ۷:۱۱ اگر کمی چشمهایت را باز کنی پیشرفتهای بی شمار را بعد انقلاب میبینی، از علمی، فن آوری و.... حتی اقتصادی. فقط کافیه کمی زمان ۵۷ ساله پالانی ها را بدون تحریم و رژیم کاملا یکدست و نوکر غرب را با رژیم ۴۳ ساله با تحریم از روز اول و جنگ خارجی ۸ ساله و انواع کودتاها و خراب کاری های خائنین داخلی اونوقت به نتیجه ای که دشمن ترین سازمانهای غربی برای پیشرفت ایران عزیز ما رسیده اند میرسی
    • FR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      6 2
      مرغ و خروس هم مفیدند. تخم میگذارد. هر واحد چند تا در تراس بیاورد و شبانه روز قوقولی قو کنند . چه معرکه ای میشود ! هی میگویند زبان بسته ! سگ واق واق میکند کجایش زبان بسته است. آلودگی صوتی سگ و نجاساتی که در راهروها، پیاده روها و چمن پارکها از خود به جا میگذارد امان همه را بریده.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    25 2
    عباس میلانی نمونه بارز مَثَل فحش رو بنداز زمین صاحبش میاد بر میداره است. خدایی این آدم با این آی کیو در حد مشاوره است.این مردک آبروی ایرانی هارو با این مشاوره دادن هاش و این حرکتی که زد و خودش رو نشون داد رو برد.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      5 1
      بالاخره خود رژیم آمریکا دستی رو میکشه و عباس میلانی رو تخلیه می کنه. کسی از نگه داری نمیکنه.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      14 6
      اینکه میگه اقتصاد ایران فسادزده و بی‌در و پیکر است. حرف درستیه . حالا شما اهمیت ندید چه بی شرفیه .
  • ناشناس IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    4 2
    این اعتراضات خیابانی را بیشتر مدیران ووزراء دولتی ایجادمیکنند که دشمن ازشون سوء استفاده میکنید.نمونه هاش همین شرکت مخابرات که ۶ ماهه حق وحقوق بازنشسته هاش نمیده وبتازگی وزیر جوان کار وتعاون درمورد افزایش حقوق بازنشستگان تامین مصوب کردن از یکماه پبیش ۵۷درصد حداقل بگیران ۳۸ درصد سایر سطوح حالا چرا بی قانونی میکنی به صندوقی که اصلا بودجه اش ازمردم وکارگرانش هست نه بیت المال ودولت میگی ۱۰درصا افزایش ازفردا باید شاهد اعتراضات خیابانی باشیم چندتا نفودی میان سیاسیش میکنند مطالبات مغفول وبدبینی روی هم انباشته وبعدها غیر قابل کنترل این مشکلات سوگ استفاده از اعتراضات خیابانی را اول باید مسیولین رادرقول وعملشون تناقص دارند مهارکرد.
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    9 3
    گزارش دادن وظیفه خبرنگار است. نه مسئول. هر سه راه هم بوسیله دولت همواره شده که دشمن نفوذ نماید. 1- مردم اگر تامین و شاد باشند چرا اعتراض می کنند. 2- اگر در سیستم امنیتی نفوذی نباشد ترور انجام نمی شود. 3- با نفوذ مجازی باید فرهنگی و ارشادی برخورد نمود. زور نتیجه عکس دارد
  • نام آشنا IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    15 7
    مسئوولین محترم : لطفا جهت حل مسئله سگ گردانی از شهر شهید پرور اصفهان شروع کنید. بی حجابی و شل حجابی و بدحجابی را هم در دستور کار قرار دهید. اتوبوسهای شرکت واحد را هم که مسافران را درهم و برهم و روی هم سوار میکنند را هم مد نظر قرار دهید.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    11 1
    میلانی هم دنبال یه لقمه نون حلاله!!خخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      6 1
      خخخخخخخخ
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    8 17
    خدمت جناب حجت الاسلام اراکی عضو مجلس خبرگان عرض کنم مردم بیش تذکر لسانی و انجام کار فرهنگی وظیفه دیگری ندارند. حرف شما و دعوتتون از مردم برای "اقدام" خود سرانه خود نافی قانون اساسی جمهوری اسلامی بوده و مجوز ایجاد و پرورش نیروهای خود سر ،غیر قانونی و تند رو رو به عده ای سوپر انقلابی میده که نه بصیرت دارند نه جامعه میشناسند و نه زمانه! همان هایی که رهبر معظم انقلاب در حرم امام در اخر سخنرانی برای هدایتشان دعا کردند... و اقدامات هزینه سازشون باعث ایجاد گسل های اجتماعی شدید بین مردم و مردم همچنین مردم و حاکمیت میشود. این اقدام رو به نیروی انتظامی بسپارید
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      7 13
      اینهمه فساد و نابرابری اجتماعی و معضلات اقتصادی و نقش مخرب بانکها و موسسات مالی و خودروسازها انگار هیچ وظیفه ای برای متولیان صف اول تعلیم و تربیت ایجاد نمیکند؟! اگر نقش حضرات محصور به این موضوعات کوچک و موج سواریست بهتره پای خود را از سیاست و امور کلان مملکت داری بیرون بکشند!
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 2
      دقیقا
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    6 1
    کمپینگ اختلاس گردانی و رانت خواری و مافیا و .....
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    26 3
    سوای اینکه سگ خطری برای ارامش و سلامت جسمی و روانی مردم و بخصوص کودکان است مساله دیگری که امروزه غرب با ان روبروست ایجاد وسواس فکری و قدم زدن زیگزاگی به خاطر وجود کثافات سگ در معابر و اجتناب از هر نوع لکه قهوه ای در کف خیابان است. مساله ای که در جامعه ایران با اهمیت پاکی ، افراد زیادی را به بیماری دچار خواهد کرد
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 27
    خدا وکیلی این اتهامات در شان آقای میلانی نیست ایشون از شخصیتهای شریف و مطلع هستند
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      8 1
      سگ شرف داره به میلانی. چون سگ وفاداره ولی میلانی خائن و وطنفروشه.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    3 1
    بفکر پیدا کردن جاسوس های اسرائیلی باشید
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    11 8
    درود بر رهبر حکیم ایران که چطور زیبا با بیان قوی خود،حنای عده ای غربگدای پلاسیده را بی رنگ می کند. فقط اتاق فکرهای میلیارد دلاری غربی ها با آن پیچیدگی های خاصشان می دانند که تدابیر حکیمانه این رهبر فرزانه چه بلایی بر سر این اسیران در چنگال کمپین صهیونیست آورده. فقط بخاطر اینکه این رهبر فرزانه به خدا و سنت های الهی یقین دارد
  • ارش IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    21 2
    مشکل کشور ما سگ ها نیستند،، بلکه سگ هایی هستند که سگ های بدبخت رو در خانه ها برای نمایش روشنفکری شان، به اسارت گرفته اند
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      17 3
      مدافعان سگ و سگ گردانی به مقام سگ پرستی رسیده اند و در برابر انتقاد به قانون شکنی سگی، مثل سگ به افراد پرخاش میکنند
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    8 7
    تا اقتصاد رو درست نکنیم و امنیت اقتصادی ایجاد نکنیم برنامه های فرهنگی و اجتماعی ما کم تاثیر هست و تخریب میشه. دولت در فشار اقتصادی دستش برای اعمال اصلاحات فرهنگی بسته است نمیگیم رها بزارن ولی اگر به پیشنهاد عده ای تو این شرایط فشار بیارن برای اصلاحات اجتماعی فشار رسانه ای بر دولت به جهت اصلاح امور اقتصادی هم زیاد خواهد شد. اقتصاد که درست بشه اعتماد به دولت و نظام زیاد میشه و حرف های اجتماعی هم در عموم مردم تاثیر بیشتری داره.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      2 1
      اقتصاد را درست کنیم یعنی چه؟ اقتصاد درست شدنی نیست. ذاتا یک موجودیت غلط است. اساسا در همان کشورهای به اصطلاح دارای اقتصاد درست هم فقط مردم وجود شکاف طبقاتی و فقر را پذیرفته اند.اگر هم منظورتان خام فروشی نفت و ریختن در شکم مردم است که از بیخ از نظر همان اقتصاد غلط است.
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    3 1
    سیاسیون آمریکا به خاطر دشمنی باایران یک مشت عقده ای روانی مانند میلانی ومعصومه علی نژاد را به عنوان مزدور مشاور انتخاب میکنند،مرگ برآمریکا وتمامی مزدورانش
  • کاظم ۲۰۲۲ IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    6 1
    مخالف سگ گردانی هستم مگر اینکه مانند انگلیس برای خراب کاری سگ یا ترسیدن مردم از سگ جریمه های چند هزار پوندی پرداخت کنند
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    12 0
    سگ گردانی - حجاب و سلبریتی های درپیتی وطن فروش و مسخ شده این سه مورد را باید ملت با یک 9 دی دیگه تکلیفشان را روشن کنند
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    11 1
    عباس میلانی، کودن، عصبانی و هراسان از لو رفتن هویت واقعی تلاش می کند با وارونه کردن حقیقت و گفتن خزعبلات خیانت را از چشم ارباب بپوشاند زهی خیال باطل، با تهمت و توهین به آفتاب نور و گرمای آن کم نخواهد شد الحمد لله الذي جعل أعدائنا من الحمقا
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    12 12
    چرا بفکر معیشت مردم و پاکسازی جامعه و نظام از مفسدین نیستید.
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      13 8
      هر کس باید به فکر معیشت خودش باشه. این تفکر شما همون تفکر کمونیسمی است. این همه یارانه می گیرید، نقدی و غیر نقدی باز هم میگید معیشت؟ بشر هر چی بهش بدن باز هم کمشه و بیشتر می خواد.
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      2 4
      یکی از سگ گردانهای دلار جهانگیری بگیر دیروز در نانوایی سنگک به طعنه میگفت میخوان کوپنیمون کنند !!! حالا معلوم شد همینها اهل دزدی و قاچاق ارد و ارزاق و تنگی معیشت مردم هستند که اتفاقا با حذف ارز اسحاق برجکشان پریده
  • صادق IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    3 1
    دولت برای تغییر قیمت ها با برنامه برای بهبود وضع اقتصادی مردم بدون که مشکلات زنجیره ای رابر مردم تحمیل کندتصمیم بگیرد تا فشار اقتصادی بر مردم سخت نشود وبهانه بدست دشمن ندهدوازطرف دیگر مفسدان اقتصادی بخصوص مسیولین دولت های قبلی را محاکمه نمایند تادشمن مسیولین رابعلت عدم برخورد ومجازات مقصر اصلی فساد اقتصادی ندانند
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    3 1
    این عباس میلانی رو جدیش نگیرید. این بعد از سقوط قذافی از آینده درخشان لیبی حرف میزد. این بنده خدا ها یه دموکراسی حفظ کردن و تو تواهماتشون فکر می کنند با گذاشتن چهار تا صندوق رای همه مشکلات کشور رو میشه حل کرد. نمی فهمند مشکلات یک کشور با برنامه ریزی و سیاست گذاری حل میشه نه با صندوق رای
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    6 1
    سلام خدمت اقای وزیر اطلاعات لازم یاوری کنم تا شما این چنین دوستانی دارید که وظیفه مامورقانون را به دیگران می سپارند چه احتیاج به دشمن خود این افراد در شرایط سخت مملکت دشمن درست می کنند و هرروز دنبال درگیری بین مردم هستند
  • ناراضی وضع موجود US ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 1
    دقت کردید، یه مدت تریبونها متوالی تکرار میکنن که خود مردم در برابر #منکرات اقدام کنند.
    • حاجی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 1
      هرکی حقوق میگیره بره با منکرات برخورد کنه منم تشویقشون میکنم درمورد آقای میلانی هم ایشون رو نمیشناسم اما چرا وطنی های قابل اعتماد رو اجازه نمی‌دید به آمریکایی‌ها مشاوره درست بدهند وقتی شما جلوی قابل اعتمادها رو میگیر ید خوب اونام از مشاوران خائن استفاده میکنن چرا اجاز نمیدهید آمریکایی ها تو ایران حضور پیدا کنن وخودشو ن به یه جمع بندی درست برسن
  • FR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 1
    اگر مردم متوجه شوند که چگونه سرنوشت کل ایران و بخصوص امنیت و حفظ چهار چوب ها و مرزهای کشور به شرایط بین المللی مربوط شده ‌ و اینکه تغییرات در ایران فقط تغییر نظام حکومتی نیست بیشتر به حفظ نظام و اقتدار آن توجه میکنند ،...
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 3
    باید جلو پیشرفته ها را بگیریم. عقب مانده ها که خودشان عقب هستند جلوگیری نمیخواهد برادر.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 1
    هرچی تاحالا جلوشان را گرفتید
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 7
    با روشنگری رهبرعزیزانقلاب اسلامی دشمن بفکر جایگزینی مهره های سوخته امثال میلانی برای مشاورت وتازه نفس باشد.یک خانه تکانی حسابی لازم دارید قبول دارید
  • DE ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    3 1
    اگر به سخنان میلانی قبل و بعد گوش کنیم تماما ضد و نقیض و گاهی در ده دقیقه چندین موضع جداگانه و در رد موضع قبلی اش هست از این به اصطلاح روشن فکرهای فوکولی کراواتی زیاد هست البته بیشتر با این مواضع آمریکایی ها را دچار اشتباه محاسباتی می‌کنند یا عمدا که در دنیای پر هیاهو و قانون جنگل آمریکا پولی به دست آوردند و بخور نمیر زندگی کنند چون کار و حرفه ی آبرومندی ندارن.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 1
    فراموش نکنید که عباس میلانی، پشت ایده های فتنه انگیزانه ایی چون کوتای خلق مسلمان توسط عباس شریعتمداری هم قرار داشت!!
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    10 3
    ایشان به بی حجابی و مظاهر اسلام زدایی وارتجاع اشاره می کند، شما تیتر می زنید سگ گردانی؟
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      3 0
      متن رو نمی خونی اصلا؟
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    4 1
    جهت اطلاع نسل جدید / یکی از مشاورینی که به ایران و انقلاب و مردم ما و همچنین به دولت امریکا خیانت میکند مهندس محسن سازگارا است . ایشان از یاران نزدیک و همکاران اطلاعاتی و امنیتی مهندس بهزاد نبوی در اطلاعات نخستن وزیری ( زمان شهید رجایی ) است . و از متهمان دخالت در انفجار نخست وزیزی . وی در زمان وزارت اقای بهزاد نبوی در وزارت صنایع نیز به این وزارتخانه رفت ضمن قرار گرفتن در حاشیه امن در تصمیمات کلان این وزارتخانه ایفای نقش کرد . در زمان دولتهای سازندگی و اصلاحات ( اقایان رفسنجانی و خاتمی ) نیز در مرکز مطالعات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری همراه افرادی مثل اقایان کدیور و موسوی خوئینی و محسن ارمین و عباس عبدی و... جهت استحاله و تغییر نظام جمهوری اسلامی با همفکری حلقه کیان به فعالیت گسترده پرداخت . او و عناصری از حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب از مهمترین بنیانگذاران و تئو ریسین های جریان رسانه های زنجیره ای و اتاق های جنگ روانی جریان اصلاحات در زمان اقای خاتمی است . بعد از شکست فتنه ها و توطئه های ضد نظام با رمز اصلاحات و شکست طرح های براندازانه علیه نظام اقای سازگارا به امریکا گریخت و ضمن شرکت اشکار و علنی و مدیریت بخشهایی از تلوزیون معروف ضد انقلاب و ضد اسلام در جهت براندازی نظام اسلامی و مقابله با بیداری اسلامی در غرب اسیا فعالیت میکنند پیوست . او همچنان از تحلیلگران معروف و پا بکار رسانه های معروف امریکا و از مشاورین مراکز مطالعاتی و اطلاعاتی این کشور است .
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    8 1
    ان شاالله مشرق در همینجا خبر مرگ و به درک واصل شدن این عنصر خاین، پست و خود فروخته به دشمنان ایران و ایرانی "میلانی" را بزودی انعکاس بدهد. به امید آن روز.
    • حاجی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      2 1
      با مردن این واون کار درست میشه ثابت شده که نه کار درست نمیشه
  • محمدایوب IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    2 0
    وقتی تفکر جامعه سرمایه داری میشود وپول حرف اول و آخر. رامیزند شوهرداری برای پول همه کار میکند به طور مثال دیوار پارک را برمیدارد تا یک ساختمان بتواند از پشت درب باز کنددر پارک در محل مسکونی ودامپزشکی بزند وسگ وگربه بیاورند چه انتظاری دارید ****
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    یه مثل هست که میگه چماق رو که برداری دزده خودش رو لو میده حکایت همین میلانیه است
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 1
    باید امثال عباس میلانی و...ودهها نفر دیگه رو در عرصه فکر و اندیشه شکست داد باید دلسوزان متخصص با تولید محتوای مستند تحریف گران رو رسوا کنن
  • سید فروزان CH ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    دستگیری و رسوا سازی فتنه گران اقدامی بسیار ضروری است ،اینکه این افراد از نام بیت المال بخورند ،از مزایای آن استفادهکنند و آزادانه هر چه میخواهند بگویند و بنویسند در هیچ کجای دنیا وجود ندارد افرادی چون فائزه ،زشتکلام ،عبدی ،حجاریان ، تاج زاده وووووو همینطور چنده نفری بعنوان سلبریتی که نااگاه و فاسد ، دائم در حال جوسازی و یاوه گویی اینها غده سرطانی هستند و باید خشک شوند
  • NL ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 3
    خدا این سگهای تزیننی و کوچک را برای چه افریده..قطعا برای زندگی در جنگل نیافریده
    • روزبه IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      12 0
      طاووس ها چطور؟ سگ محل زندگیش کنار انسان ها نیست. حیوونها آفریده شدن کنار هم زندگی کنن حالا بعضی ها چه اصراری دارن باهاشون زندگی کنن؟
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      1 0
      سگهای تژئینی کوچک را بشر با اصلاح نژاد درست کرده که بیچاره نه سگه نه گربه. در ضمن اگا عاشقشی بخر ولی باهاش ولگردی نکن بچپون تو بغلت و بشین توی خونت
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 1
    اگر واقعا میخواهید جلوی ضررها رابگیرید فتنه انگیزانی مانند تاج زاده و بعضی از گردانندگان روزنامه‌های زنجیره ای و زشت کلام را دستگیر تادست ازدروغ پردازی برنداشته اند آزاد نکنند.
  • پدرام IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    4 0
    واقعا اکثر مردم خواهان برخورد با سگ گردانی هستند
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    4 0
    سگ گردانی یه عده امنیت روحی و روانی ملت رو بهم میریزه
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 1
    عباس میلانی دقیقا وصف حال خودش رو گفته در واقع این عباس میلانی وحشتزده است واسیر توهمات
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    2 0
    عباس میلانی کسی است که میگوید زندگی شاه در چندین کاخ اشرافی نبوده و کاملا متعارف و ساده زیست بوده!
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    2 0
    جالب است در آلمان و هلند جمعیت سگ های ولگرد به صفر رسیده ولی در ایران اسلامی به خاطر زورگویی غربگراها و حامیان دروغین حیوانات ۱۲ ملیون سگ ولگرد وجود دارد. بیشتر پارک ها در غرق سگ ها قرار گرفته و به جای کودکان دارند سگ ها از امکانات عمومی استفاده می کنند
  • من IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 1
    میلانی توبه کن. موقع مرگ دیگه فایده نداره ها. تا ابد که زنده نیستی
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 1
      این آقا بهایی است. از طرفی این خائنین از این راه نون میخورن. خودشون هم میدونن که کارشون راهنمایی و پیش‌بینی وقایع نیست بلکه نون می خورن تا علیه نظام سیاه نمایی کنند اکاذیب منتشر کنند و نظرات دشمنان نظام را تاییدکنند. این ها فقط مدح کننده و تهییج کننده آمریکایی ها علیه ایران هستند و چقدر بدبخت هستند آمریکایی ها که به کسانی پول می دهند که به جای راهنمایی کردن حرف های غلطشان را تایید کنند و به ته چاهشان بیندازند. امثال این آقا حتی اگر بفهمند جایی فشار آمریکا به ضررش تموم میشه و جواب نمیده از ترس از دست ندادن نانش باز هم دشمن را علیه ایران تهییج می کنند.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    چندی قبل فرمانده فراجا در حاشیه جلسه خود با اعضای مجلس خبرگان اظهاراتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر صرفا در صورت هماهنگی با پلیس مورد حمایت خواهند بود.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 1
    می‌گویند بگذارید پرونده برگرد شورای امنیت! می‌گویند مگر تحریمی هم مانده که نشده باشیم؟ بله، هنوز تحریم‌های زیادی وجود دارد.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    9 0
    بعضیا اختیار امر به معروف ونهی از منکر را از امت مسلمان گرفته ومردم در این مورد هیچکاره اند
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    3 1
    پیشنهاد می شود مجلس قانونی تصویب کند که هر کسی اقدام به سگ گردانی می کند برای بار اول 100 میلیون تومان جریمه بار دوم 200 میلیون تومان بار سوم علاوه بر 500 هزار تومان جریمه زندانی از 6 ماه تا یکسال زندانی دوم همه دامپزشکی ها را از پذیرش سگهای خانگی و غیره منع و در صورت پذیرش بار اول 500 هزار تومان بار دوم 800 هزار و بار سوم علاوه بر جریمه یک میلیاردی هم پلمب دائمی و زندان از 6 ماه تا دو سال در نظر گرفته شود باور کنید ظرف دو هفته کلیه سگهای خانگی معدوم خواهند شد
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 2
    امثال میلانی آزادند برای خودشون هر تحلیلی ارائه کنند چون کارمند فلان موسسه هستند، از این نظرها، چهل ساله که دارد ترشح می شود، میلانی ها می آیند و می روند و انقلاب اسلامی و‌ملت سرافراز ایران همچنان ماندگارند. اما در خصوص فتنه اقتصادی، آقایان محترم، وقتی خودتون همه چیز رو‌گران می کنید چه انتظاری از افرادی دارید که معیشتشون سخت شده، خودتون بهانه دست ضدانقلاب می دهید. شرایط را برای چهار دهک اقتصادی آسان کتید ببینید نتیجه اش چه خواهد شد. دویست هزار تومان یارانه می دهید چهل قلم کالای دیگه گران شده. کمی واقع بین باشید
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    2 0
    راست میگه خیلی زشته زنان و دختران به جای فرزند در بغل سگ در بغل داشته باشند این خیلی خیلی رشته اگه چرا اقتصاد و دیگر پیشرفتها را از غرب یاد نگیریم فقط کارهای زشت آنها را یاد میگیریم
  • شاهد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 1
    خودم در یکی از مصاحبه های عباس میلانی شنیدم که خودش رو مشاور تحریمهای اقتصادی اتحادیه اروپا معرفی کرد. سوال اینه که آیا چنین افرادی که رسما و علنا خیانت میکنند نباید اعدام شوند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس