امیرعبداللهیان درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دعایی را تسلیت گفت

به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش مشرق، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر، مجاهد فی سبیل‌الله جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، یار دیرین امام عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب، مدیر موسسه و روزنامه وزین اطلاعات هم زمان با سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزد خرداد چشم بر این جهان فانی بست و به دیدار معبود و رهبر و مراد خود شتافت.

مرحوم سید محمود دعایی از بدو مبارزات دوران انقلاب اسلامی و در خلال برهه های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره یار و همراه امام و رهبری در عرصه‌های مختلف انقلاب بویژه دیپلماسی و رسانه، جهادگر میدان فرهنگ و تبیین و با نگاهی مشفقانه و خاضعانه همواره در فکر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی بود.

 اینجانب در جلسات و نشست‌های مختلف از جمله با مدیران ارجمند رسانه شاهد این علقه و علاقه متواضعانه اما عمیق ایشان به منافع و مصالح ملی نظام و کشور عزیرمان ایران اسلامی بودم.

اینجانب ارتحال  آن سید جلیل‌القدر و متخلق را به خانواده بزرگ رسانه ای کشور به خصوص همکاران و دوستان ایشان در موسسه و روزنامه اطلاعات و خانواده سادات مکرم و صبور ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و برای ایشان شکیبایی و تسلی آرزومندم.

از درگاه خداوند رحمان و رحیم، برای مرحوم دعایی غفران واسعه الهی و همجواری با شهدا و صلحا و امام شهدا مسئلت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس