کد خبر 1384287
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
اکبرپور: مجیدی نباید استقلال را رها می‌کرد/ نکونام جزو بهترین مربیان ایران است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد که جواد نکونام گزینه مناسبی برای هدایت استقلال است.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور، در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: هر فردی مختار است که برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد اما اعتقاد من این است که مجیدی در این وضعیت نباید استقلال را رها می‌کرد. این مربی می‌توانست با تقویت استقلال، دنبال رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر باشد و حتی در آسیا هم به قهرمانی فکر کند اما در نهایت جدا شد تا استقلال در این مقطع دوباره چالش پیدا کند. حالا باید منتظر انتخاب سرمربی جدید باشیم و فعلا هم تکلیف بازیکنان آزاد تیم و همچنین نفراتی که قرار است به استقلال بیایند مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نکونام در آستانه سرمربی‌گری استقلال

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: استقلال هیچ وقت به یک مربی یا یک بازیکن وابسته نبوده است و قطعا این تیم بزرگ راه خودش را ادامه خواهد داد. از کادر فنی و بازیکنان که این قهرمانی را رقم زدند تشکر می‌کنم ولی هر فرد دیگری هم سرمربی استقلال شود، همه حمایت می‌کنند تا موفق شود. در ضمن این را فراموش نکنید که سرچشمه موفقیت استقلال مدیریت باشگاه به خصوص آجورلو بود که به معنای واقعی از کادر فنی حمایت کرد و امکانات لازم را در اختیار تیم گذاشت و حاشیه‌ها را هم از استقلال دور کرد.

اکبرپور در ارتباط با مذاکره استقلال با جواد نکونام و اینکه آیا این مربی گزینه مناسبی برای هدایت استقلال است، خاطرنشان کرد: همه دیدند که فولاد خوزستان بعد از جدایی جواد نکونام چقدر ضعیف نتیجه گرفت ولی این تیم بعد از بازگشت نکونام و با اینکه او تیم را خودش نبسته بود، متحول شد و در سوپرجام هم به قهرمانی رسید. نکونام جزو بهترین مربیان ایران است و مطمئنا گزینه خوبی برای هدایت استقلال محسوب می‌شود. اگر از مربیان ایرانی حمایت شود قطعا می‌توانند نتیجه بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس