کد خبر 1385405
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
تکلیف سه بازیکن پرسپولیس مشخص شد

تکلیف سه بازیکن پرسپولیس که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده تا حدود زیادی مشخص شده است.

به گزارش مشرق، با شروع فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب نفرات مدنظر کادر فنی خود است و از طرف دیگر مدیریت باشگاه زمینه تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم که قراردادشان رو به پایان است یا پایان یافته را آغاز کرده است.

احسان پهلوان بازیکن تیم پرسپولیس که در دو فصل اخیر از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود، مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان انجام داده است و به نظر می‌رسد که موضوع تمدید قرارداد او به زودی اتفاق خواهد افتاد. پهلوان که از ذوب‌آهن به پرسپولیس پیوسته بود، احتمالاً به زودی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید می‌کند تا دو فصل دیگر پیراهن سرخ این تیم را بر تن کند.

یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده سیامک نعمتی است که یحیی گل‌محمدی خواستار ادامه حضور او در جمع سرخ‌پوشان است. نعمتی که مدعی شده بود پیشنهاد خارجی دارد، به احتمال فراوان قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد تا او هم به حضور خود در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی تداوم ببخشد.

دیگر بازیکن پرسپولیس که زمزمه جدایی او به گوش می‌رسد، محمد شریفی است. این بازیکن جوان در پرسپولیس فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و همین موضوع باعث شده تا صحبت‌هایی مبنی بر جدایی او از این تیم به گوش برسد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که در شرایط فعلی جدایی شریفی از پرسپولیس قطعی نیست اما در صورتی که محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس بپیوندد جدایی این بازیکن قطعی خواهد بود اما اگر خدابنده‌لو به پیراهن پرسپولیس نرسد شریفی قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امانی امیدیه IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    آقای درویش.... خودت یه کاربکن..... این یارو افتاده دنباله هرچی پیروپتاله شایدمنفعتی داره...... بخاطر احساس ماهواداراشجای رونگه دارخدابندهلووصادقیو حتمابگیرمحض خدا این یاروفقط دنبال فسیلهاست
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    خداوکیلی آخه شریفی چی داره که باهاش تمدید کنید؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس