کد خبر 1385373
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
مربیان خارجی به کادرفنی پرسپولیس اضافه می‌شوند؟

پیشنهاداتی شده است تا یحیی گل محمدی با مربیان خارجی کار کند اما او هنوز به این مسأله پاسخ مثبت نداده است.

به گزارش مشرق، پس از پایان لیگ برتر هجمه‌های زیادی روی کادر فنی پرسپولیس به وجود آمد و خیلی از پیشکسوتان و هواداران خواهان کنار گذاشتن برخی از مربیان این تیم شدند.

در پی همین مسأله و در جلسه‌ای که در هفته گذشته بین رضا درویش با یحیی گل‌محمدی برگزار شد، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با شرایط موجود داود فنایی مربی دروازه‌بانان و مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم پرسپولیس در کادر فنی فصل آینده این تیم حضور نخواهند داشت تا اولین استارت گل‌محمدی برای ترمیم کادر فنی انجام شود.

در جلسه انجام شده به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شد که مربیان خارجی به کادر فنی این تیم اضافه شوند. مربیانی از کشور ایتالیا و آلمان به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند. یکی از این مربیان سابقه همکاری با مارچلو لیپی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد اما گویا فعلاً‌ سرمربی پرسپولیس راضی به همکاری با مربیان خارجی نشده است و اعلام کرده که ترجیح می‌دهد با مربیان ایرانی کار کند.

اضافه شدن مربی خارجی به کادر فنی پرسپولیس پیشنهادی است که از سوی باشگاه به یحیی گل‌محمدی داده شده اما او در این خصوص تصمیم نهایی را نگرفته است. البته سرمربی پرسپولیس هنوز واکنش رسمی به بحث کنار گذاشتن برخی از همکارانش از کادر فنی از خود نشان نداده اما هر چه که هست کادر فنی سرخ‌پوشان در فصل آینده با تغییراتی روبه‌رو خواهد بود. گل‌محمدی حالا به دنبال این است تا کادر فنی تیمش را ترمیم کند اما با وضعیت فعلی احتمالاً‌ حمید مطهری در پرسپولیس ماندنی خواهد بود چرا که با وجود پیشنهاد داشتن از یکی دو تیم لیگ برتری شاید به کارش در پرسپولیس همچنان ادامه دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    1 0
    واااای نههههه مطهری برووووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس