کد خبر 1415083
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
مهدی: تیم ملی خط قرمز سازمان لیگ است

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: به خاطر تیم ملی یک هفته از مسابقات لیگ برتر را از دست دادیم اما اولویت و خط فرمز ما تیم ملی است.

به گزارش مشرق، «سهیل مهدی» رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در حاشیه نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در بحث فاکتورهای لازم برای حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمان آسیا و اینکه بتوانند مجوزهای لازم را بگیرند، تابع آیین نامه و مقررات است که سالیان سال پا بر جا بوده و این قوانین، سخت‌تر شده است.

وی افزود: مدیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای منصوب شده است و کار خود را با دقت انجام می‌دهد، باشگاها باید از همین حالا برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های لازم را انجام دهند. این وقفه برای باشگاها زمان مناسبی است تا مثل گذشته، دقیقه ۹۰ کارشان را انجام ندهند.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ برتر پس از هفته ششم تعطیل خواهد شد؟ اعلام کرد: قرار است ۲۰ شهریور ۳۰ بازیکن داخلی تیم ملی فوتبال در اردو حاضر شوند. ایران وارد کمپ داخلی خود می‌شود و شب فیفا دی بازیکنان لژیونر خود را به مربیان تیم ملی معرفی خواهند کرد و به احترام تیم ملی برنامه‌ای نداریم. به خاطر تیم ملی یک هفته را از دست دادیم اما اولویت و خط قرمز ما تیم ملی است.

مهدی درباره ناراحتی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از کیفیت نامناسب ورزشگاه دستگردی اعلام کرد: حق با یحیی‌ گل محمدی و تمام مربیان لیگ برتری است که در زمین مناسب بازی‌های خود را برگزار کنند. باید زیر ساخت‌های مناسب فراهم شود، سازمان لیگ نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد اما در زیرساخت‌ها با مشکل روبرو هستیم، در تهران دو ورزشگاه برای بازی‌های لیگ یک و لیگ دو داریم.

وی درخصوص حضور بانوان هوادار سایر تیم‌ها در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: باشگاه‌های دیگری درخواست حضور بانوان در ورزشگاه را  داشته‌اند، ما در ورزشگاه آزادی به دنبال آزمون و خطا هستیم. باید شان و حرمت بانواند حفظ شود، وقتی تمامی اقدامات و شرایط لازم فراهم و همه موارد در ورزشگاه آزادی نهایی شد به ورزشگاه‌های دیگر نیز ابلاغ خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس