کد خبر 1415142
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کنایه مربی هوادار به بازیکنان گرانقیمت پرسپولیس/ دنبال بردن هستیم

مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص دیدار روز دوشنبه این تیم برابر پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس در بازی گذشته عملکرد خوبی داشت، آنها شرایط خوبی دارند، بازیکنان خارجی خوبی هم به خدمت گرفته و اعتقاد دارم این تیم به دنبال قهرمانی است.

وی ادامه داد: تیم ما هم شرایط خوبی دارد، بازی سختی با تراکتور انجام دادیم که توانستیم مقابل ۵۰ هزار تماشاگر به یک امتیاز دست پیدا کنیم و حالا به دنبال بازی خوب برابر پرسپولیس هستیم.

بیشتر بخوانید:

برنامه هفته ششم لیگ برتر اعلام شد

مربی هوادار ادامه داد: پرسپولیس امسال یک تیم پرمهره است، بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده که اعتقاد دارم مبلغ یکی از آنها معادل بودجه باشگاه هوادار برای جذب بازیکن بوده است. نمی‌توانیم دو تیم را با هم مقایسه کنیم اما به دنبال این هستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس همچون پورعلی گنجی و لوکادیا از نقاط قوت این تیم هستند و ما به دنبال این هستیم از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کرده و به آنچه می‌خواهیم دست یابیم.

عالمی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان شما جوان هستند، برای این دیدار دچار استرس نخواهند شد، گفت: سرمربی تیم از لحاظ روحی و روانی روی این مسائل کار کرده است، ما در دیدار برابر تراکتور یک جوان ۱۸ ساله را به زمین فرستادیم، شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما اگرچه جوان هستند اما پرانرژی، دونده و جنگنده خواهند بود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برای این دیدار تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارید یا خیر، گفت: تنها یک بازیکن مصدوم داشتیم که فکر می‌کنم با تلاش کادر پزشکی بتواند در بازی برابر پرسپولیس ما را همراهی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    2 0
    دیگه دارین پررو میشین ا با هند گل زربن دیگه روتون زیاد شده
  • عشق فوتبال IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خخخخ..پس میخوای هزینه پرسپولیس با ی تیم درپیت که 2ساله اومده تو لیگ برتر یکی باشه...توخودت بازیکنیم نبودی آقای عالمی...تو کجا یحیی کجا؟
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    برو مراقب دروازه بان و مدافعینت باش که جوری وا ندن، مهاجم دوزاری ای که هفتاد میلیارد بهش پول دادن یه شبه سوپر من بشه!
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    آقای عزیز یا دروازه بانت با زبون خوش خودش از لوکادیا گل میخوره یا مجبور میشه با دست گل بزنه اگه نتونه دیگه پای پنالتی و گل آفساید میاد وسط. در هر صورت 70 میلیارد قراردادشه پرداختی های پشت پرده هم بماند، بیاد و سوپر من نشه! همونطور که رسول پناه گفت تو تیمی که باید ببره همه سوپر منن، ضمن اینکه تو تیمی که باید همه سوپرمن بشن باید ببرن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس