کد خبر 1415049
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
نشست مهم تاج با مدیرعاملان لیگ برتری

نشست رئیس فدراسون فوتبال با مدیرعاملان لیگ برتری در سازمان لیگ آغاز شد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج امروز در نشستی با موضوع صدورمجوز حرفه‌ای و الزامات فیفا و AFC پییرامون تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری حاضر شد.

در این نشست که در سازمان لیگ برگزار شد محمدرضا ساکت(مدیرعامل سپاهان)، علی احسانی(مدیرعامل  ذوب آهن)، محمد محمدی( معاون باشگاه پرسپولیس)، بشیری راد( قائم مقام باشگاه ملوان)، جواد ششگلانی(رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی)، سلاجقه (رئیس هیات فوتبال استان کرمان)، طاهری(رئیس هیات فوتبال استان اصفهان)، درزی خلردی(رئیس هیات فوتبال مازندران)، الماسخاله(رئیس هیات فوتبال گیلان)، محمد رجاییان(مدیرعامل آلومینیوم اراک) به همراه حسین شریفی معاون بازاریابی و ارتباطات این باشگاه، غفاری(رییس هیات فوتبال مرکزی)، ابراهیم شکوری(معاون باشگاه پیکان)، سعید فتاحی و مصطفی آجورلو(معاون ورزشی و مدیرعامل باشگاه استقلال)، مهدی‌محمدنبی، محمدی(عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان)، محمد اسفندیارپور(مدیرعامل باشگاه گل‌گهر)، هدایت یزدی(مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان)، آل کثیر(سرپرست هیات فوتبال خوزستان) شرکت کردند.

* محمدرضا ساکت اولین فردی بود که برای شرکت در جلسه وارد سازمان لیگ شد. پس او نیز مدیرعامل باشگاه ذوب آهن وارد سازمان لیگ شد.

* جواد ششگلانی هنگام ورود به جلسه اعلام کرد از موضوع آن و همچنین حضور تاج در این جلسه خبر ندارد و تنها با دعوت تلفنی سازمان لیگ برای شرکت در جلسه آمده است.

*  مهدی تاج اعلام کرد این جلسه به درخواست باشگاه‌ها شده است و باید دید که چه تصمیمی در آن گرفته می‌شود و نتیجه به کجا خواهد رسید.

* هدایت یزدی بلیت فروشی را نیز یکی از موضوعات این جلسه عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس