کد خبر 1385134
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
چرا گل‌محمدی روی نام مدافع محبوب پرسپولیسی‌ها خط قرمز کشید؟/ دلیل عجیب یحیی برای خرید پر سر و صدا

ظاهرا یحیی اعلام کرده که رضاییان در کارهای هجومی عملکرد خوبی دارد و به‌خوبی در حملات اضافه می‌شود و سانترهایش هم خطرناک هستند اما این میل زیاد به نفوذ باعث شده در کارهای دفاعی کمتر مشارکت کند.

به گزارش مشرق، خیلی از هواداران پرسپولیس معتقدند با وجود رامین رضاییان نیاز چندانی به جذب دانیال اسماعیلی‌فر نبوده و از کادرفنی گله می‌کنند که چرا قرارداد رضاییان تمدید نشده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد علاوه‌بر اینکه رضاییان بر سر مبلغ قرارداد با باشگاه دچار چالش شده، از نظر فنی هم چندان نتوانسته نظر مربیان پرسپولیس را جلب کند.

ظاهرا یحیی اعلام کرده که رضاییان در کارهای هجومی عملکرد خوبی دارد و به‌خوبی در حملات اضافه می‌شود و سانترهایش هم خطرناک هستند اما این میل زیاد به نفوذ باعث شده در کارهای دفاعی کمتر مشارکت کند، درحالی‌که یک مدافع کناری است. یحیی معتقد است اسماعیلی‌فر بالانس خوبی در دفاع و حمله ایجاد می‌کند و بازیکن کامل‌تری نسبت به رضاییان است و به همین دلیل به‌دنبال جذب وی بود و درنهایت هم او را به خدمت گرفت. با این شرایط رضاییان هم باید دنبال تیمی جدید باشد و می‌گویند شاید به سپاهان برود، هرچند صحبت از احتمال بازگشتش به فوتبال قطر هم شنیده می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 2
    همه این حرفا چرت و پرته، دنبال بهانه بودن اینو بذارن کنار، تو فوتبالم مثل خیلی جاهای دیگه رابطه حرف اولو میزنه وگرنه اگه حرف از قابلیت یه بازیکن یا مربی باشه یحیی باید اول از همه فکری به حال کادر فنی و دستیارهای بنجلش بکنه
  • عبدالعمر فاروق گمشاد زهی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 2
    رامین رضاییان می خواد واسه تیم ملی آلبانی بازی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس