درویش: هواداران نگران پنجره پرسپولیس نباشند/چیزی درباره مذاکره با زکی‌پور نشنیدم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: برنامه لازم برای پرداخت بدهی استوکس داریم و تا زمان ثبت قرارداد بدهی این بازیکن پرداخت و پنجره باز خواهد شد.

به گزارش مشرق، رضا درویش با اشاره به مشکلات پیش روی این باشگاه برای ثبت قرارداد اظهار داشت: بدهی‌ آنتونی استوکس موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ما شده است اما این جای نگرانی ندارد زیرا برنامه لازم برای پرداخت این بدهی را داریم و تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید این پنجره باز خواهد شد. هواداران از بسته شدن پنجره نگران نباشند اقدامات لازم در دستور کار است.

مدیرعامل باشگاه پرسولیس با اشاره به پرونده انتقال یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به این تیم و اختلافات مالی نیز گفت: ما و مسوولان شهر خودرو توافقات لازم را انجام دادیم و بخشی از بدهی ها نیز پرداخت شده است. معوقاتی داریم که شاید به خاطر حساب یا مشکلات بانکی پرداخت نشده باشد اما بر توافق پایبند هستیم و بدهی را نیز پرداخت خواهیم کرد. توافق ما با شهرخودرو مشکلات مسیر ثبت قرارداد بازیکنان را برطرف خواهد کرده است.

درویش با اشاره به خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: تمام این خریدها با نظر کادرفنی انجام شده و تا زمانی که سرمربی و اعضای کادر بازیکن پیشنهاد دهند ما مشکلی برای جذب نداریم. تمام خرید ها براساس نیاز تیم بوده است.

وی در واکنش به خنثی شدن بمبی به نام میلاد زکی‌پور گفت: مگر ما باید با ایشان توافق کنیم. چیزی درباره توافق با ایشان نشنیدم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    دوجداره اش کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس