تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا جان پسربچه ۷ساله را گرفت

پلیس منطقه هیوستون ایالت تگزاس در آمریکا می‌گوید تیراندازی به یک خانه مسکونی منجر به کشته شدن یک پسر بچه هفت ساله شده است.

به گزارش مشرق به نقل از ای بی سی، در تیراندازی به یک خانه مسکونی در ایالت تگزاس آمریکا، پسربچه‌ای هفت ساله جان خود را از دست داد. ست.

جیسون براون کلانتر و رئیس پلیس منطقه گفت: تیراندازی در شهر کلاورلیف در منطقه هیوستون از سوی خودرویی نقره‌ای رنگ صورت گرفته است.

پلیس می‌گوید این پسر بچه در اتاق خواب خود بوده که مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد که بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از داده است.

کلانتر گفت که هیچکس دستگیر نشده است و انگیزه تیراندازی هنوز مشخص نیست.

چندی قبل سالوادور راموس ۱۸ ساله در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس تیراندازی کرد و ۱۹ کودک و دو معلم را کشت.

به دنبال حادثه در مدرسه راب تگزاس، چندین ناحیه آموزشی گفتند که این هفته حضور پلیس را در محوطه مدارس افزایش خواهند داد.

بر اساس اعلام آرشیو خشونت مسلحانه، از زمان حمله نژادپرستانه در ۱۴ مه در فروشگاه مواد غذایی بوفالو در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ سیاه پوست و بازداشت یک نوجوان سفیدپوست ۱۸ ساله شد، حداقل ۶۳ تیراندازی جمعی در سراسر آمریکا رخ داده است.

این آمار به این معنی است که در هر روز دو مورد تیراندازی دسته جمعی در این کشور به وقوع پیوسته است که شامل تیراندازی در ۲۴ می در مدرسه ابتدایی راب در یووالدی تگزاس می شود که در آن ۱۹ دانش آموز و دو معلم کشته شدند.

تیراندازی های جمعی دو روز گذشته در آمریکا  در شهرهایی از جمله  نیواورلئان، دیترویت، لوئیزویل، کنتاکی، دکاتور، جورجیا؛ انتیوک، تنسی، ایندیانا و برای سومین  هفته متوالی در شیکاگو رخ داده است.

بر اساس داده های این نهاد، در یک سال گذشته، تیراندازی های جمعی در آمریکا بیش از ۱۹ هزار  کشته و بیش از ۳۷ هزار مجروح به جای گذاشته است.

همچنین در ۵ سال گذشته بیش از ۹۵ هزار نفر در آمریکا جان خود را در تیراندازی ها از دست داده و ۱۸۶ هزار نفر دیگر مجروح شده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    به قول غربگداها در این موارد : بنزین گالنی چند؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس