مهاجرانی: دیدار با الجزایر زنگ خطر بود؛ هیچ بهانه‌ای قبول نیست/ کسی از مجیدی توقع قهرمانی ندارد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران، شکست برابر الجزایر را زنگ خطری دانست و گفت که باید در برنامه‌ریزی تیم ملی تجدید نظر شود.

به گزارش مشرق، حشمت مهاجرانی درباره نمایش تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر که به شکست ۲ بر یک انجامید، اظهار داشت:‌ این دیدار برای رفع تکلیف خوب بود، اما از این به بعد باید باهوش عمل کنیم و تمام تمرکز خود را روی هماهنگی اردوها و بازی‌های تدارکاتی بگذاریم. متأسفانه فیفادی بزرگ را از دست دادیم و با اینکه بهترین تیم آسیا هستیم،‌ از لحاظ برنامه‌ریزی مشکل داریم.

دیدار با الجزایر زنگ خطر بود و شکنندگی دفاع ما را نشان داد
وی با بیان اینکه ایران از دروازه تا خط حمله مشکل داشت، گفت: دیدار با الجزایر هیچ نکته مثبتی نداشت و نشان داد دفاع ما خیلی شکننده است. می‌گویند این ستاره نیست که تیم درست می‌کند؛ بلکه تیم است که ستاره می‌سازد. دیدارهای دوستانه به ما نشان می‌دهد چقدر پیشرفت داشته‌ایم و این مسابقه را باید یک زنگ خطر بدانیم. امیدوارم اسکوچیچ برنامه خودش را برای ماه‌های آینده اعلام کند.

هیچ عذری بابت این نوع بازی وجود ندارد
سرمربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص صحبت از تأثیر گرما بر عملکرد بد این تیم برابر الجزایر عنوان کرد: حرف زدن از گرمای هوا و اثر آن بر ملی‌پوشان درست نیست. الجزایر هم با این گرما روبه‌رو بود و ۴۸ ساعت قبل از بازی به قطر آمد، اما بازیکنان ما ۱۲ روز در دو نوبت در آن شرایط تمرین کردند. هیچ عذر و بهانه‌ای بابت این نوع بازی وجود ندارد، اما شرایط ما ناامیدکننده نیست و می‌توانیم برگردیم.

بیشتر بخوانید:

با این ساختار تیمی ولز هم می‌تواند به ما چند گل بزند/ کی‌روش نمی‌تواند این تیم ملی را درست کند

انگلیس و ولز به بازی تدارکاتی نیاز ندارند
مهاجرانی با بیان اینکه اتفاقات فوتبال پیش‌بینی‌ناپذیر است، گفت: انگلیس و ولز در لیگ ملت‌های اروپا بازی می‌کنند و نیازی به دیدار دوستانه ندارند. تیم ملی ایران اما نیازمند دیدار تدارکاتی است و با توجه به تعطیلی لیگ برتر، بازیکنان ما جایی برای بازی کردن ندارند.

فرهاد مجیدی , حشمت مهاجرانی , تیم ملی فوتبال ایران ,

کار بسیار سختی در جام جهانی داریم مگر اینکه تجدید نظر کنیم
وی با تأکید بر لزوم تدارک برنامه‌ریزی مناسب برای تیم ملی ایران عنوان کرد: سرمربی تیم ملی باید نکات مثبت و منفی را در دیدارهای دوستانه ببیند. هیچ‌کس نقاط ضعف را به کادر فنی تیم ملی نمی‌گوید و مربیان باید این نکات را درک کنند. با این شرایط کار بسیار سختی در جام جهانی داریم مگر اینکه تجدید نظری انجام شود و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

کسی از مجیدی توقع قهرمانی ندارد
سرمربی پیشین تیم ملی ایران که سال‌هاست در کشور امارات زندگی می‌کند، درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبای این کشور به تسنیم گفت: او سال‌ها در دبی زندگی کرده و فوتبال امارات و اتحاد کلبا را می‌شناسد. این تیم هیچ‌وقت مدعی قهرمانی نبوده و همیشه در رده‌های دهم یا یازدهم قرار می‌گیرد. فکر می‌کنم فرهاد می‌تواند در امارات موفق باشد؛ چون کسی از اتحاد کلبا و مجیدی توقع قهرمانی ندارد و صعود یکی دو رده‌ای در جدول، برای این تیم موفقیت محسوب می‌شود.

شش بازیکن اتحاد کلبا را به تیم ملی امارات دعوت کردم
مهاجری با بیان اینکه مجیدی اولین مربی ایرانی اتحاد کلبا نیست، اظهار داشت: پیش‌تر جلال طالبی و مرحوم منصور پورحیدری در این تیم فعالیت کرده‌اند. خودم رایکوف را به اتحاد کلبا آوردم و زمان طالبی که تیم در رده‌های پایانی لیگ دسته دوم بود، شش بازیکن آن را به مهره ثابت تیم ملی امارات تبدیل کردم. همان بازیکنانی که من انتخاب کردم، در جام جهانی بازی کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سمیرا IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 1
    بیخود نبود انگلیس از همگروهی با ایران خوشحال هست چون کی روش نیست .اگه کی روش بود انگلیس میترسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس