آغاز رزمایش نظامی گردان های قدس در غزه با حضور یگانهای موشکی

سخنگوی نظامی سرایا القدس؛ شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه شب از آغاز رزمایش نظامی در نوار غزه با حضور یگان های موشکی و توپخانه ای خبر داد.

به گزارش مشرق، «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه امروز شنبه از آغاز رزمایش جدیدی در نوار غزه خبر داد.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوحمزه گزارش داد: «آغاز رزمایشهای عزم الصادقین را اعلام می‌کنیم که طی چند روز در نوار غزه، برگزار خواهد شد. در این رزمایش، عملیاتهای میدانی مختلف شبیه‌سازی خواهد شد».

وی با بیان اینکه تشکیلات نظامی مختلفی از جمله یگانهای موشکی و توپخانه‌ای در این رزمایش حضور خواهند داشت، تصریح کرد، این اقدام در راستای بالا بردن آمادگی جنگی مجاهدان فلسطین و تأکیدی «از سوی ما بر تداوم مسیر طولانی ما تا آزادسازی و بازگشت [آوارگان] است».

این در حالی است که دها نفر از نیروهای سرایا القدس پانزدهم فروردین ماه گذشته به مناسبت بزرگداشت بیستمین سالگرد درگیری اردوگاه جنین در شمال نوار غربی اشغالی، نمایش نظامی بر پا کردند.

 نیروهای سرایالقدس در خیابان‌های منطقه «النصیرات» در غزه ضمن نمایش تسلیحات نظامی مختلف، عکس‌ها و تصاویری از شهدای درگیری جنین با نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۰۲ را بالا بردند».در خلال این نمایش نظامی، بسیاری از مردم فلسطین برای مشاهده یگان‌های مختلف سرایاالقدس، همانند یگان پیاده نظام، تک‌تیراندازها و خودروهای حامل موشک‌ها، به خیابان آمدند.

یکی از نیروهای سرایاالقدس با تاکید بر حمله با دستانی از آهن و عدم سکوت در مقابل گستاخی اشغالگران و تجاوزاتشان به ملت فلسطین، خاطرنشان کرد: «تداوم عملیات‌های نظامی ضد استعمارگران، نشانه آشکاری بر تداوم راه جهاد و مقاومت است و ملت ما حتی یک وجب از سرزمین فلسطین را از دست نخواهد داد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس