کد خبر 1388856
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
احتمال حضور حردانی به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب استقلال

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: شاید ما اشتباه کردیم که قهرمان شدیم، رکورد زدیم یا بهترین خط دفاع و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را داشتیم.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۲۴ شهریور ماه ۱۳۷۷ در روستای اسفندان از توابع شهر دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد به دنیا آمد. خانواده او به شهرستان رامهرمز آمدند و پس از آن رفته رفته شاهد تولد یک بازیکن خلاق و خوش تکنیک در فوتبال ایران بودیم. او عضو تیم شاهین رامهرمز بود که به تیم امید فولاد معرفی شد و خیلی زود توانست جای خودش را در ترکیب پیدا کرده و به مهره‌ای تاثیرگذار تبدیل شود.

صالح حردانی، همان بازیکنی است که با پشت سر گذاشتن روزهای سخت توانست به سطح اول فوتبال ایران برسد و حالا با عملکرد خوب خود در تیم استقلال و تیم ملی نامی برای خود دست و پا کند. او در تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اولین و دومین بازی ملی خود را مقابل سوریه و عراق انجام داد. دفاع راست آینده‌دار فوتبال کشورمان که در سال‌های اخیر به یکی از پدیده‌های لیگ برتر تبدیل شده پس از درخشش با فولاد به استقلال آمد و توانست با این تیم عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

این بازیکن که به جز یک اردو در سایر اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته، امیدوار است با ادامه این روند در جمع ۲۳ بازیکن نهایی فهرست دراگان اسکوچیچ برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار بگیرد.

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

در ادامه می‌توانید گفت‌وگوی متفاوت صالح حردانی را بخوانید:

استقلال یک قهرمانی رویایی را کسب کرد و بدون شکست قهرمان شد؛ در این باره چه نظری داری؟

خدا را شکر قهرمانی خوبی داشتیم. توانستیم رکورد خوبی بزنیم و بدون باخت قهرمان شویم. یک فصل خوب را با آقا فرهاد (مجیدی) داشتیم. من هم توانستم به استقلال کمک کنم. تا جایی که توانستم با تمام وجودم برای قهرمانی و سربلندی استقلال تلاش کردم.

فکر می‌کنی دلیل این قهرمانی با این رکوردهای خوب چه بود؟

دلیل اصلی آن، این بود که همه تیم پشت سر هم بودند. ما واقعاً یک تیم بودیم. با رفاقت بچه‌ها، همدلی بین بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم قهرمان شویم. رفاقت در تیم و همدلی دلیل  اصلی قهرمانی بود. از اول فصل در استقلال نبودم، اما نیم فصل دوم که آمدم همدلی و رفاقت را بین بچه‌ها دیدم. خیلی از اینکه حسین مرادمند و سیاوش یزدانی رفتند ناراحت شدیم، اما با این وجود پشت سر هم بودیم. توانستیم بدون باخت قهرمان شویم و این قهرمانی را تقدیم هواداران عزیز استقلال کردیم. بابت همه این‌ها خدا را شکر می‌کنیم. 

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

بعد از جدایی مرادمند و یزدانی شوک به استقلال وارد شد، اما بلافاصله سیلوا را جذب و تدابیری که مدیریت و کادرفنی استقلال داشت باعث شد خیلی زود از این شوک خارج شوید؛ درست است؟

بله؛ البته واقعاً مشکل مرادمند و یزدانی را نمی‌دانم. نمی‌دانم باید واقعاً به خدمت سربازی می‌رفتند یا  نمی‌رفتند! ولی وقتی این اتفاق افتاد، مدیریت باشگاه و آقا فرهاد سریع یک مدافع خریدند و خدا را شکر رافائل هم خوب کار کرد. عارف هم آماده از مصدومیت برگشت. محمد دانشگر را هم داشتیم و توانستیم به نوعی با این شرایط کنار بیاییم. ضمن اینکه در آن شرایط کار دیگری نمی‌شد کرد. همه بازیکنان تیم داشتند و در تیم‌های خودشان بودند. با این حال بازهم خدا را شکر توانستیم کار را پیش ببریم و با قهرمانی لیگ را تمام کنیم.

از نیم فصل که به استقلال آمدی توانستی توانایی‌های خودت را نشان دهی‌؛ در این ارتباط صحبت کن.

من عضو کوچکی از باشگاه هستم و با کمک بچه‌ها و کادرفنی توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. من هم تا آنجایی که توانستم بازی کردم و واقعاً باعث افتخارم است، ووریا غفوری در پست من حضور دارد، اما همیشه احترامش واجب بود. من تاکنون نه بی‌احترامی به او کردم و نه مشکلی داشتیم. همیشه گفتم کادرفنی تصمیم می‌گیرد من بازی کنم یا آقا ووریا...

ضمناً مهم آن هدفی است که داریم. مهم قهرمانی استقلال است که باید شخصیت این باشگاه را حفظ کنیم وگرنه فرق نمی‌کند چه کسی بازی کند. مهم آن رفاقت و در کنارش شخصیت قهرمانی تیم است. مهمتر از همه قهرمانی استقلال بود که خوشبختانه به دست آمد. 

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

اگر قرارداد ووریا غفوری تمدید شود، بازهم فصل آینده کنار هم خواهی بود؟

بله؛ گفتم باعث افتخار است کنار او بازی کنم. وریا خیلی تجربه‌اش بالاتر از من و کاپیتان تیم است. خیلی چیزها در نیم فصل از او یاد گرفتم. قرارداد دارم و با تیم می‌مانم. حالا هر وقت قراردادم تمام شد، تصمیم لازم را می‌گیرم، اما الان یک تا دو سال دیگر قرارداد دارم. بعدش  تصمیم می‌گیرم. 

آیا پیشنهاد جدیدی از تیم‌های داخلی و خارجی داشتی؟

بله داشتم، ولی وقتی مدیر برنامه‌ام در این ارتباط زنگ زد گفتم قرارداد دارم و باید بمانم. از قبل از آمدن به استقلال هم پیشنهاد داشتم، اما گفتم اول به استقلال بیام و بعد از چند سال بازی کردن در این تیم به تیم دیگری بروم. 

مثلا بعد از چند سال بازی از استقلال جدا می‌شوی؟

یک تا دو سال‌؛ شاید هم ۳ سال یا ۱۰ سال!

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

خبر داشتی فرهاد مجیدی آخر فصل از استقلال جدا می‌شود؟

نه، خبر نداشتم؛ واقعاً جدی می‌گویم. خیلی برای تیم زحمت می‌کشید، نه اینکه الان با تیم بودم این حرف را بزنم. حتی زمانی هم که فولاد بودم، نظرم همین بود. خیلی زحمت می‌کشید و خیلی هوای تیم را داشت. خیلی با بچه‌ها رفیق بود. توانسته بود بین بچه‌ها رفاقت ایجاد کند. تصمیم جدایی‌اش را هم خودش گرفت. مجیدی جوان است و دوست دارد پیشرفت کند. حالا این پیشرفت در استقلال باشد یا بیرون از این تیم، دیگر تصمیم خودش است. ما هم دوست داشتیم آقا فرهاد بماند ولی وقتی شرایطش آنطوری بود، دیگر حتماً قسمت نبود بماند. ما هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. امیدوارم دوباره به استقلال برگردد و بازهم قهرمانی بگیرد و رکوردهای بیشتری بزند. برای این کار چه کسی بهتر از آقا فرهاد.

بهترین بازی‌ات در استقلال کدام بازی بود؟

بازی با فولاد که قهرمان شدیم را دوست داشتم. خاطره خوبی برایم ساخت.

در دربی برگشت هم وقتی در نیمه دوم به بازی آمدی توانستی پاس گل بدهی و خاطره شیرینی برایت درست شد.

بله؛ اولین دربی من بود و خدا را شکر توانستم پاس گل بدهم؛ البته این تنها کاری بود که می‌توانستم در ۱۰ دقیقه برای تیمم انجام بدهم. بازهم وظیفه‌ام را انجام دادم و کار بزرگی نکردم. 

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

هدفت برای فصل آینده چیست؟

با باشگاه استقلال قرارداد دارم و می‌خواهم بمانم. انشاالله هر چه خیر است، اتفاق بیفتد. اکنون بیشتر به جام‌جهانی فکر می‌کنم و انشاالله قسمت شود به جام‌جهانی بروم. امیدوارم کل تیم در آنجا عملکرد خوبی داشته باشند و از گروه‌مان صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

آقای اسکوچیچ از همان قطر برو و دیگر برنگرد

بعداز ۵ سال عنوان قهرمانی را از دست پرسپولیس در آوردید. حالا بازیکنان، مسئولان و هواداران پرسپولیس در فضای مجاز کری می‌خوانند و حتی آن را ناپاک می‌دانند. نظرت در این ارتباط چیست؟

با سایر باشگاه‌ها کاریی نداریم. مهم این بود که درون باشگاه خودمان چه می‌گذرد. چه اتفاقاتی می‌افتاد و چه کار می‌کنیم. چگونه تمرین و بازی می‌کردیم. حالا شاید ما اشتباه کردیم که قهرمان شدیم! رکورد زدیم یا بهترین خط دفاع و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را داشتیم. شاید مقصر ما باشیم که این عناوین را به دست آوردیم ولی تیم‌های ایرانی همیشه همین طور هستند؛حالا چه ما قهرمان شویم یا پرسپولیس یا فولاد. همیشه همین است، اما قهرمانی مهم است. اگر قهرمان شویم درباره‌ات حرف می‌زنند. قهرمان هم نشوی بازهم حرف می‌زنند. فوتبال ما همین است. 

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

هواداران درباره عدم انتخاب سرمربی و بازیکن نگران هستند. آنهم در حالی که می‌بینند تیم رقیب پرسپولیس خریدهای خوبی دارد. آیا این موضوع کار را برای تکرار قهرمانی سخت نمی‌کند؟

به غیر از رودی ژستد دیگر بازیکنی به طور قطعی از تیم جدا نشده است. شاید بقیه بازیکنان همگی بمانند؛ با این تفاسیر ۳- ۴ بازیکن نیاز داریم که آقا سجاد (شهباززاده) را هم گرفتند. ۲-۳ نفر دیگر هم بگیرند، تیم‌مان کامل می‌شود؛ واقعاً نقطه ضعف خاصی نداریم. برای انتخاب سرمربی هم باشگاه تصمیم می‌گیرد چه کسی بیاید. فکر می‌کنم در این چند روز انتخاب شود. تمرینات شروع شود می‌رویم برای یک فصل خوب که انشاالله با انگیزه شروع کنیم تا بار دیگر قهرمانی به دست بیاوریم.

برادرت (صابر حردانی) در تیم نساجی بازی می‌کند. فکر می‌کنی یک روزی او هم به استقلال بیاید و کنار خودت بازی کند؟

فکر می‌کنم در لیگ برتر فقط من و صابر باشیم که به عنوان دو بردار بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم دیگر دو برادر در لیگ  نداریم. میلاد و مهرداد محمدی بودند که رفتند. واقعاً صابر بازیکن خوبی است. دو سال در تیم فولاد به تشخیص مربیان بازی نکرد و مقداری افت داشت ولی خدا را شکر توانست یک نیم فصل در نساجی بازی کند و قهرمانی حذفی را به دست بیاورد. مقابل استقلال بازی کرد و در کل خیلی خوب کار کرد. نساجی از او راضی بود. خدا را شکر می‌تواند و پتانسیلش را دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند. حتی به تیم ملی دعوت و لژیونر شود. اگر این دو سال که نیمکت نشین فولاد بود، بازی می‌کرد حتی به استقلال و پرسپولیس هم نمی‌رفت و لژیونر می‌شد ولی دیگر فوتبال این است.

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

علت اینکه در آن ۲-۳ سال بازی نکرد چه بود؟

دیگر سلیقه مربی بود. یکی را بازی می‌دهد ‌و دیگری را بازی نمی‌دهد. شاید هم پستی‌اش قوی بود، شاید صابر قوی بود و هم پستی‌اش ضعیف بود ولی در کل تصمیم مربی سلیقه ای است. مربیان و بازیکنان شرایط خودشان را دارند. 

خاطره بد استقلال و خودت باید حذف از جام حذفی باشد. درست است؟

بله یک پنالتی خراب کردیم، اما واقعاً در آن بازی خیلی خوب کار کردیم. خیلی موقعیت خراب کردیم. حالا شاید قسمت نشد شاید هم ما بدشانس بودیم، اما قسمت نساجی بود به فینال برود و قهرمان شود. اگر می‌بردیم خیلی خوب می‌شد. ۲-۳ جام را باید در یک سال به خانه می‌بردیم. حالا دوباره در سوپرجام با نساجی روبرو خواهیم شد. 

یعنی انتقام جام حذفی را از نساجی می‌گیرید؟ 

بله باید بگیریم. اگر نگیریم دیگر هیچ!

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

 امسال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. نظرت در این باره چیست؟

چه بگویم؟! این مورد دیگر به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. انشاالله حل می‌شود تا به آسیا برویم و آنجا هم بازی کنیم. 

در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانی بیشتر خودت را نشان دهی؛ اینطور نیست؟

فرقی نمی‌کند در لیگ باشد یا در آسیا. در ایران باشی یا حتی لژیونر شوی. مهم این است که بازی‌ کنی‌.

مجدد به تیم ملی دعوت شدی. در اردوی قطر بازی دوستانه با الجزایر برگزار کردیم. نظرت در این باره چیست؟

من فقط یک اردو دعوت نشدم، آنهم برای بازی با کره‌جنوبی و لبنان بود که نظر کادرفنی تیم ملی است‌ ولی خدا را شکر توانستم با تلاش خوب بازی کنم و بار دیگر به تیم ملی شوم. اردوی تیم ملی در قطر بود خوب بود ولی تعداد بازی‌ها کم بودند. اگر می‌توانستیم بیشتر بازی کنیم، خیلی خوب می‌شد. انشاالله در آینده بتوانیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم. 

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

به نظرت ‌می‌توانی در دفاع راست تیم ملی جایگاه ثابتی پیدا کنی؟

در دفاع راست چند بازیکن داریم. حالا اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی تصمیم می‌گیرند چه کسی بازی کند. من باشم، صادق محرمی، دانیل اسماعیلی‌فر، ووریا غفوری، مهدی شیری یا رامین رضائیان. به هر حال با تجربه‌تر از من هستند. در نهایت این مربیان هستند تعیین می‌کنند که چه کسی بازی کند. به هرحال  فقط ۱۱ نفر می‌توانند بازی کنند و بیشتر  نمی‌شود. ما یک تیم هستیم و هر کسی بازی کرد، حتماً خوب بوده است. 

اگر در جام‌جهانی بازی کنی می‌توانی مقابل مهاجمان خطرناک انگلیس و آمریکا به خوبی دفاع کنی؟

من که واقعاً هر جا بودم و می‌روم چه تیم ملی، فولاد و استقلال هر چه در توان داشتم را می‌گذاشتم. حالا تیم ملی که جای خودش را دارد و همه توانم را می‌گذارم تا کمکی کرده باشم. وظیفه من است. حالا گل بزنم، پاس گل بدهم و بازی خوبی انجام بدهم که فوق العاده می‌شود. امیدوارم که در جام‌جهانی تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد.

در مورد قرعه تیم ملی در جام‌جهانی‌چه صحبتی داری؟

در قرعه خوبی قرار گرفتیم، اما سایر مسائل دست خودمان است. باید بازی‌های خوبی انجام دهیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم، نه اینکه بعداز سه بازی به ایران بازگردیم. دقیقاً همان چیزی که در دوره‌های قبلی می‌شد. الان جوانترین نسل تیم ملی را داریم. همه جوان هستند. امیدوارم یک نتیجه تاریخی برای خودمان رقم بزنیم. 

حردانی: اشتباه کردیم که قهرمان شدیم!

حرف پایانی؟

جا دارد از آجرلو، فرهاد مجیدی و هواداران تشکر کنم. خیلی حمایت کردند تا توانستیم قهرمان شویم. انشاالله امسال بتوانیم دوباره قهرمان شویم و اتفاق بدی نیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مختار IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    20 20
    تو بازیکن خوبی هستی و برای استقلال هم خوب بازی کردی ولی اگر کمک وزیر و فدراسیون فوتبال و کمک داوران به شما نبود که هر یک بازی در میان یک پنالتی برایتان بگیرند و هر یک بازی در میان یک پنالتی و یا یک خطای خطرناک برای تیم مقابل استقلال گرفته نشود نه خطای دفاعی استقلال بهترین خط دفاعی می شد و نه هم اینکه استقلال قهرمان می شد پس اینکارا که شده با کمک خارج زمین بوده است و زیاد به خودتان ننازید!
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      8 14
      مختار معلومه از اون لنگی های خیلی بیخود هستی
    • سعید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      2 9
      حالا که سرمربی استقلال با رفتنش به ما بد ضربه زد ولی سال بعد میبینی کی قهرمان میشه ببینیم بازم حرف از پنالتی میزنی یا نه
    • محمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      0 2
      راست میگی مخصوصا گل بادست ، پنالتی های نگرفته در دربی ، امتیازات معیشتی روبروی تراکتور و سپاهان و... هنوز بگم لنگی جان؟
    • کاج IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      حرف از امتیاز معیشتی نزن که بعد از فصل دادن و جدول تغییر نکرد! اما به الاستقلال همون اول کاری امتیاز دادن؛ پنالتی های کیسه رو بشمار و ببین کدوم بیشتره؟ پاپا حمید و میرشادم در نظر بگیر! بازم بگم دربی رو؟
    • آذربایجان ایران IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      خوبه خود بازیکنم اعتراف میکنه که نباید قهرمان میشدیم. ایراد نداره بالاخره خمس قهرمانی های پیاپی پرسپولیس باید پرداخت میشد😂🤣😅
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      1 0
      خردانی بهترین بازیکن الاستقلاله😄 اذیتش نکنید.
    • داوران شتیل بگیر لنگی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      حسود ،اوف چه سوختی ، به نظرم بین دوستان هم حسود و خود شیفته ای
  • مورخ ایرانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    17 14
    این آقایان طوری حرف میزنند که انگار قهرمان جام جهانی شده اند! وضعیت فوتبال شماها را در میادین جهانی دیده ایم که آنقدر انتظار مردم از شما پایین است که حتی در صورت باختتان هم مردم برایتان جشن میگیرند!
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    27 13
    صددرصد اشتباه کردین که قهرمان شدین.. اشتباه کردن که قهرمانتون کردن ... شما لیاقت این قهرمانی رو نداشتین
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      واقعا شیشتقلال لیاقتش سرگردونی و قال گذاشتن امثال الشیخ الفرناز الپودری هست. راستی هنوز بولینگ کیسه بی صاحبه؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    16 5
    شما قهرمان نشدید.... خودتون هم یه روزی اینو اعتراف خواهید کرد که فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران شمارو قهرمان کردن.... فرهاد اگه عرضه داشت، میموند باز هم قهرمان می‌کرد... چون میدونست دیگه تابلوتر از این نمیشه قهرمان شد...
  • سعید IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    4 5
    باز کی از لیاقت حرف میزنه شما اگه فکر میکنی همه پشت ما بودن پس چرا گذاشتن بازیکن ها مون به این راحتی برن سربازی و چرا مجیدی رو نگه‌نداشتن که به تیم ضربه نخوره و چرا هنوز یک مربی نتونستیم برا استقلال بگیریم و چرا سر مربی قبلی که رفت چند تا بازی بدون سر مربی بودیم ، نه شما لیاقت دارین که در حد شهرخودرو (پدیده) بیشتر نبودین باهاش به زور مساوی کردین دفعه قبلش هم به زور با ناداوری بردین و بازم اون تیم آخر شد و سقوط کرد و شما نایب قهرمان شدید ، نایب قهرمانی هم لیاقت میخواد که شما ندارین
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 1
    وی در پاسخ گفت : با تشکر از لطف خدا و داوری به این مهم دست یافتیم :) از شوخی بگذریم، استقلال پرسپولیس و تیمای دیگه اگه تو اوج باشن و بازیکن سازی بکنن، تیم ملی هم قوی میشه، یه زمانی یادمه فجر شهید سپاسی معروف بود به بازیکن سازی ولی بعدش رفت لیگ پایین تر و دیگه خبری ازش نشد، الان چه تیمی بازیکن سازی میکنه و از این راه درامد داره؟ بازیکن از پایه تحت نظر بگیری، آموزش بدی استفاده کنی و بعد بفروشی و پول در بیاری؟ کدوم تیم؟ همشون تیم دولتی هستن و مفت خور. الان تیم بنفیکا سر فروش 1 بازیکن فقط 80 میلیون در ابرد! لیورپول کلی بازیکن میفروشه میخره؛ به ایران که میرسه تیما فقط بلتن بگن، صدا و سیما پول به ما نمیده و اینی که دولت میده کمه، به اون یکی تیم بیشتر میده و ...
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    15 4
    مجیدی با کمک ابوادریس و بابا حمید و امتیازات کمک معیشتی با هر زوری تیم کیسه را قهرمان کردن توف تو این قهرمانی تون
    • . IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 2
      تف تو لنگ و تو و هوادارای بی نزاکتی چون تو که 8 سال با کمک پدر شبانه روزیتون بابا مسعود و داوران و فدراسیون امتیاز گرفتین حالا اراجیف میگین که داغ قهرمانی پاک وجودتون رو سوزونده... حیف پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور که ی هوادار نمای بی فرهنگ مثل تو حریمشون رو میشکنه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    15 4
    اشتباهت اینه که فکر میکنی قهرمان شدید.نه داداش قهرمانتون کردن
  • خواهران مجیدی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    14 4
    صادق درودگر بالاتر از وزیر به دوچرخه کمک کردن
  • استقلال IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    6 5
    بازیکن خوبی هستی حیف شد که رفتی استقلال
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    4 6
    داغ لنگی ها هنوز سرد نشده. داغ قهرمانی به این شکل تا چهل ساله. بیچاره لنگی ها چه دردی را تحمل می کنند.
    • ایرانی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      شما کیسه ها که داغ یک قرن رو دارید. فیفا اعلام کرد بهترین بازیکن قرن ایران علی آقا دایی و سلطان علی پروین هست. گرفتی چی شد؟ صحبت از یک قرنه؛ بعد تو ۱ جام اهدایی رو چهل سال افتخار میدونی کیسه جون؟ اگر تو ۵ سال ۹ کاپ قهرمانی میگرفتید که الان میگفتید اول کیسه بعد بارسلون😂
  • مختار IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    4 4
    بهتر بود می گفتید: یعنی وزیر و فدراسیون فوتبال و داوران اشتباه کردند که استقلال را قهرمان کردند!
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    4 4
    نه پسرجان شما اشتباه نکردید قهرمانتان کردند
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    قهرمانی که چه عرض کنم، طوری بالا و پایین میپریدید که انگار برای قهرمان شدن زحمت کشیده بودید، در حالیکه قهرمانتون کردند، بدون زحمت و کلکسیون تساویها وبردهای میلیمتری
  • zohreh IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    پرسپولیس مظلوم و شهرستانی ها نمی توانند یک مهاجم خوب مثل دیاباته بگیرند اما الاستقلال تو این سالها دیاباته پادوانی پاتوسی میلیچ تیام یانگا ژستد و بهترین بازیکنهای داخلی را گرفته اند. مجیدی فرار کرد زیرا داورها رشوه گرفته بودند مجیدی می خواست گند کارش بالا نیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس