کد خبر 1388947
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
حاجی‌پور: نگران آینده استقلال هستیم/ باید تا آخر هفته تکلیف سرمربی معلوم شود

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید تا پایان هفته باید تکلیف سرمربی ‌آبی‌ها مشخص شود.

به گزارش مشرق، افشین حاجی‌پور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ بعد از اینکه استقلال به قهرمانی رسید و رکورد شکست ناپذیری توسط فرهاد مجیدی به ثبت رسید، متاسفانه آقایان رده بالا تحمل شادی استقلالی‌ها را نداشتند و به هر ترتیبی در نهایت شاهد این بودیم که فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد. ما نگران آینده استقلال هستیم اما چیزی که به استقلالی‌ها قوت می‌دهد، مدیریت این باشگاه است. مساله بعدی بازیکنان تیم است که تا اینجای کار خوشبختانه در تیم حفظ شده‌اند. مدیریت دارد کار خود را انجام می‌دهد و در آرامش دارد کار خود را پیش می‌برد. استقلال چند گزینه را برای مربی‌گری مد نظر داشت که یکی از آن‌ها جواد نکونام بود که نتوانست به توافق برسد و چند گزینه داخلی دیگر هم بودند که یا نیامدند یا شرایط آمدن به استقلال وجود نداشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی برای استقلال تاثیرگذارتر است یا مربی خارجی؟ گفت: تا آخر هفته باید تکلیف سرمربی استقلال مشخص شود. در این شرایط فکر می‌کنم مربی خارجی سرمربی استقلال بشود، بهتر است. به نظر من گزینه‌های داخلی باید پخته باشند یعنی باید افرادی مثل امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام سرمربی باشند. وقتی چنین افرادی نمی‌توانند سرمربی استقلال باشند، باید یک مربی با کارنامه خارجی در استقلال حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

فضای مجازی به استقلال ضربه زده/ تیم ملی به مربی بزرگ نیاز دارد

حاجی‌پور درباره وضعیت استقلال در پنجره نقل و انتقالات گفت: برعکس فصل‌های قبل که استقلال را شخم می‌زدند، در حال حاضر استقلال توانسته شاکله خود را حفظ کند. قطعا نقاط ضعف در تیم بوده است و پیوستن فردی مثل سجاد شهباززاده اتفاق خوبی است. استقلال نیاز به یک بازیکن بازی‌ساز دارد و باید یک بازیکن خوب را جذب کند. در خط دفاع و در خط دروازه، استقلال مهره‌های خوبی دارد و به نظر من باید یک مهاجم خارجی‌ای مثل شیخ دیاباته در تیم حضور داشته باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط موجود، آبی‌ها می‌توانند در فصل آینده مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشند؟ گفت: تا اینجای کار پرسپولیس خوب یارگیری کرده است و خودتان می‌دانید که عدالت رعایت نمی‌شود و در این چند سال، شرایط به سود پرسپولیس پیش رفته است و بازیکنان این تیم حفظ شده‌اند. فوتبال ما زمانی خوب می‌شود که استقلال و پرسپولیس کنار هم باشند و شرایط برابر باشد. استقلال هم قرار است طی هفته پیش رو تکلیفش مشخص شود و یکی از مدعی‌های قهرمانی خواهد بود، به شرطی که تکلیف کادر فنی‌اش مشخص شود و در نقل و انتقالات بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 2
    متاسفانه اگر چه بابامسعود رفته ولی میراث شوم او در فوتبال همچنان باقی است
    • 🇦🇲 IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      2 0
      میرشاد و پاپا هستن نگران نباشید. این فصل بجای ۱ بازیکن گابنی، ۲ بازیکن میارن که فصل رو با ۶ امتیاز شروع کنید. اصلا نگران نباشید.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    نگران نباشید بابا حمید هست
  • zohreh IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    نگران نباشید بهترین بازیگنهای جوان به الاستقلال میلیاردر می آیند ولی پرسپولیس پول گرفتن مهاجم خوب ندارد. میر شاد ماجدی و بابا حمید هستند. مهم تر داورها ی مفسد مجیدی و صدا وسیمای احمدی محکم پشتتان هستند.داورها هستند که به گلر الاستقلال و عارف غلامی و دانش گر کارت قرمز ندهند. بدترین خطاها را مهدی پور می کرد اما کارت قرمز نمی گرفت. اما گل محمدی مظلوم را محروم می کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس