هموطن کی‌روش گزینه اصلی نیمکت استقلال/ سرمربی لیسیون جانشین مجیدی

باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید خود سراغ گزینه یکی از هموطنان کارلوس کی‌روش رفته است و احتمال دارد «ریکاردو مانوئل سیلوا» را به عنوان جانشین فرهاد مجیدی انتخاب کند.

 به گزارش مشرق، پس از قهرمانی قاطع استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران، «فرهاد مجیدی» که رکوردهای متعددی را با تیمش برجای گذاشت از جمع آبی‌های جدا شد و هدایت اتحاد کلبا در امارات را برعهده گرفت.

در حالی که ابتدا مدیران استقلال در تلاش برای جذب «جواد نکونام» بودند اما منتفی شدن این مساله موجب شد تا مربیان خارجی مدنظر قرار بگیرند.

همانطور که مدیران استقلال وعده داده بودند پس از بررسی شرایط، آنها به سه گزینه اصلی رسیدند که هر سه مربی اروپایی هستند.

ساپینتو مربی پرتغالی که فصل گذشته تیم مورینسه را هدایت کرد و البته به نتایج خوبی هم نرسید به همراه یک مربی ایتالیایی و یک کروات که هنوز نام آنها فاش نشده است، گزینه‌های اصلی آجورلو و همکارانش هستند.

باشگاه استقلال شرایط خود را در مذاکره با این مربیان اعلام کرده و آنان نیز خواسته‌هایشان را مطرح کرده‌اند و قرار است تا ۲۴ ساعت آینده یکی از مربیان هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

باشگاه استقلال در این فصل، سقف قرارداد مشخصی برای پرداخت پول به مربیان و بازیکنان خود دارد که نمی‌خواهد آن‌را زیر پا بگذارد و مربیان و بازیکنان می‌بایست خود را با این سقف قرارداد هماهنگ کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس