واکنش حماس به فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به نزدیک شدن دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی به فروپاشی تاکید کرد که این رژیم دچار سردرگمی و خلأ سیاسی شده است و قادر به تشکیل دولتی پایدار نیست.

به گزارش مشرق، حازم قاسم سخنگوی حماس در گفتگو با رادیو صوت الاقصی اعلام کرد که خلأ سیاسی و سردرگمی دولت رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۸ که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ وقت پس از شکست در نبرد «حد السیف» (شکست نیروهای ویژه سرت متکال در شرق خان یونس) مجبور به استعفا شد، آغاز شد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به نزدیک شدن دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی به فروپاشی تاکید کرد که این رژیم دچار سردرگمی و خلأ سیاسی شده است و قادر به تشکیل دولتی پایدار نیست.

قاسم تصریح کرد که مقاومت ضعف، سستی و پوشالی بودن دشمن صهیونیستی و ناتوانی این رژیم در بقا و پایداری به رغم تمامی تحولات پیرامونی خود را برملا کرد.

وی افزود: دولت‌های اسرائیلی و شخصیت‌های زیادی آمدند و رفتند که همه این‌ها ناشی از ضعف و سستی این رژیم است و تنها چیزی که باقی مانده، ملت فلسطین است که هر روز به اصول و سرزمین خود پایبندتر می‌شود.

سخنگوی حماس تاکید کرد که از هم گسیختگی دشمن صهیونیستی باید پیامی حقیقی برای تمامی طرف‌هایی باشد که به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند و این طرف‌ها باید به جای اشغالگران، با ملت و مقاومت فلسطین، صاحبان اصلی این سرزمین و آینده آن رابطه برقرار کنند.

حازم قاسم اظهار داشت که حماس در تمامی محافل منطقه‌ای و بین‌المللی برای تشکیل چتری حمایتی برای ملت فلسطین به منظور ثبات و پایداری در سرزمین خود تلاش خواهد کرد.

قاسم تصریح کرد که تمامی روسا و وزرای اسرائیلی با وعده‌های دروغ سر کار آمدند و مدعی بودند که حماس و مقاومت را شکست خواهند داد و این در حالی است که حماس و مقاومت روز به روز بیشتر قدرت می‌گیرند.

وی تاکید کرد که حماس و مقاومت هر لحظه قدرتمندتر می‌شوند و امروز به کابوسی برای سیاستمداران اسرائیلی تبدیل شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس