رونمایی از سه تفنگدار ساپینتو در استقلال

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط فصل آینده این تیم توضیحاتی ارائه داد

به گزارش مشرق، سرمربی جدید استقلال مورد تأیید پیشکسوت استقلال است و ورمزیار بر این باور است که با زمان دادن به سرمربی جدید که رزومه بسیار خوبی نیز دارد، می‌توان موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کرد. او همچنین در مورد ادعای مطروحه از سوی عضو هیأت مدیره استقلال واکنش نشان داد و صراحتاً اعلام کرد که هیچ باشگاهی نمی‌تواند تضمین به حضور بازیکن در تیم ملی بدهد.

ساپینتو سرمربی استقلال شد، این انتخاب را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 ساپینتو سرمربی بسیار کارکشته‌ای است و سال‌های زیادی است که در فوتبال حضور دارد و فارغ از نتایجی که به دست آورده همیشه تیم‌های مطرح و بزرگی را هدایت کرده است. باید صبر کرد و به سرمربی زمان داد تا بتوان او را در زمان مناسب قضاوت کرد. او رزومه بسیار خوبی دارد و به درد استقلال خواهد خورد و امیدواریم بتواند موفقیت‌های فصل قبل را دوباره تکرار کند.

برای استقلال چه جایگاهی را متصورید؟

استقلال تیم خوبی است که اگر شاکله تیم قهرمان را حفظ کنند فصل بعد هم می‌تواند قهرمان شود. من زیاد نگران خریدهای پرسپولیس نیستم. بیشتر بر این باورم که باید شاکله تیم قهرمان حفظ شود. استقلال فصل قبل تیم خوبی داشت و حالا نیاز است خوب‌های فصل قبل در تیم بمانند. تاریخ نشان می‌دهد سرمربی خارجی عملکرد چندان موفقی در استقلال نداشته است و حتی حدود 50 سال است که هیچ سرمربی خارجی موفق به قهرمانی در لیگ داخلی نشده است.

مربی که به تیم‌های داخلی ایران می‌آید اول از همه باید به شرایط فوتبال ایران عادت کند. تا زمانی که مربی‌های خارجی با شرایط و حواشی فوتبال آشنا نشوند نباید از آنها انتظار موفقیت داشت. باید به سرمربی‌های خارجی زمان داد تا بتوانند از پس مشکلات برآیند. اگر می‌خواهیم پس از یکی، دو ماه سرمربی ناموفق خارجی را اخراج کنیم پس بهتر است به جای هزینه کردن برای آنها یک سرمربی داخلی انتخاب کنیم و در کنار او از یک دستیار خوب خارجی استفاده کنیم تا بعد از آن درگیر شکایت دادگاهی و غرامت نشویم.

استقلال و پرسپولیس توانایی این را دارند که به بازیکنی که می‌خواهند جذب کنند قول تثبیت جایگاهش را در تیم ملی بدهند؟

بعید می‌دانم چنین چیزی واقعیت داشته باشد. نمی‌شود گفت که بازیکنی به خاطر رسیدن به تیم ملی به استقلال یا پرسپولیس بیاید. درست است که در این تیم‌ها فرصت دیده شدن بیشتر است اما مگر از تیم‌های دیگر لیگ بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ وحید امیری اولین بار از چه تیمی به تیم ملی رسید؟ این حرف‌ها درست نیست. بازیکن وقتی عملکرد خوبی داشته باشد مهم نیست در چه باشگاهی حضور دارد و به تیم ملی دعوت خواهد شد.
 

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 1
    واقعا که اصتبلالی هستید! اگر خواستی اسم سرورتو بیاری قبلش اجازه بگیر!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس