هشدار مدیریت بحران در خصوص آلودگی هوای استان تهران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص آلودگی هوای استان تهران هشدار داد و گفت: هوای استان تهران برای گروه های ناسالم حساس بوده و این گروه ها حتی المقدور از منزل خارج نشوند.

به گزارش مشرق، حامد یزدی مهر، شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگروه اضطرار آلودگی هوا، در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش شاخص آلایندگی هوای استان تهران اظهار داشت: زمانی که شاخص آلاینده‌ها به مرز هشدار می‌رسد قرار گرفتن در هوای آلوده برای تمامی گروه‌های سنی و افراد خطرناک است.

یزدی مهر با اشاره به احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و همچنین تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی گفت: توصیه می‌شود مادران باردار، سالمندان، بیماران با مشکلات تنفسی، ریوی در معرض هوای آلوده قرار نگیرند و افراد حتماً در منازل خود بمانند و از قرار گرفتن در محیط باز حتی‌الامکان خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه مایعات به ویژه مصرف شیر کمک می‌کند آلاینده‌ها آسیب کمتری به بدن بزنند عنوان داشت: به ورزشکاران توصیه می‌شود از انجام فعالیت شدید ورزشی خودداری کنند و همچنین استفاده از ماسک برای کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند ضروری است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس