1

اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با عوامل اخلال در امنیت روانی و بازداشت برخی سرشبکه‌های گروه‌های رادیکال سیاسی و نیز عوامل خط دهنده به گروه‌های مرجع اجتماعی و هنری اقدامی در جهت صیانت از حقوق عامه است.

سرویس سیاست مشرق- آبان سال ۱۳۸۱، درست یک ماه پس از ارائه یک لایحه جنجالی از سوی دولت اصلاحات به مجلس (موسوم به لوایح دوقلو) جنجال بزرگی در کشور به پا شد. ابراهیم یزدی دبیر کل گروهک نهضت آزادی در اردوی تشکیلاتی دانشجویان طیف تندرو در دفتر تحکیم وحدت اعلام کرد که اگر این لوایح در مجلس تصویب شود، جمهوری دوم در کشور راه خواهیم انداخت.

وزیر خارجه دولت بازرگان ادامه داد که اصلاحات با تکیه بر این دو لایحه اختیار عمل فراوانی یافته و می‌تواند برای همیشه قدرت را قبضه کند. یکی از دانشجویان حاضر در جلسه پرسید اگر شورای نگهبان این دو لایحه را رد کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ یزدی بدون مکث پاسخ می‌دهد، این اتفاق روی نخواهد داد! در دولت خاتمی افرادی در نهادهای مهم پست گرفته‌اند که مانند «ضد ضربه» عمل می‌کنند، پس از پایان سخنرانی یزدی، محمد ملکی عضو گروهک منافقین به دانشجویان گفته بود که جمهوری دوم در ایران مانند انقلاب در فرانسه همواره «خون» می‌خواهد.

 دو هفته پس از این سخنرانی، چند تجمع به ظاهر دانشجویی در تعدادی دانشگاه‌های تهران برپا شده و اطلاعیه‌ای در میان آشوب گران پخش می‌شود که چون ۱۸ تیر باید به خیابان‌ها آمد. در یکی از این اغتشاشات مصطفی تاج‌زاده معاون سیاسی وزارت کشور نطقی تند علیه شورای نگهبان کرده و می‌گوید در صورت رد این لوایح در شورای نگهبان، کشور دچار آشوب خواهد شد!

در آن زمان اتاق فکر دوم خردادی‌ها پیش‌بینی کرده بود که اصلاح طلبان با تکیه بر برخی عناصر خط شکن چون تاج‌زاده توانایی تغییر در اتمسفر سیاسی کشور را داشته و می‌توانند با ایجاد فشارمصنوعی (هر ۹ روز یک بحران) شیب تحرکات را به سوی تصویب این دو لایحه تنظیم کنند.

 با وجود غائله آفرینی سریالی اصلاح‌طلبان این دولایحه پس از تصویب در مجلس توسط شورای نگهبان رد شد. پس از شکست جناح چپ در تحمیل این دو لایحه به نظام، سعید حجاریان مغز متفکر بحران‌سازی کشور طی یادداشتی در روزنامه شرق  نوشت که میزان توان خاتمی محدود است و اگر بداند خط شکنی برایش هزینه خواهد داشت، ادامه نخواهد داد. این یادداشت کوتاه چون آب سردی بر پیکره جبهه اصلاحات و ضد انقلاب ریخته و پروژه بحران سازی با هدف بر هم زدن امنیت روانی در آن مقطع شکست خورد.

بعد از ختم این ماجرای عجیب تعدادی از فعالان دانشجویی به دیدار میرحسین موسوی رفته از او درباره حوادث پیش آمده کسب تکلیف کنند، در آن جلسه موسوی یک کُد قابل توجه داده و گفته بود که خانواده هاشمی رفسنجانی سوخت ماشین بحران‌زایی در کشور را تامین می‌کنند. موسوی در آن جلسه اعلام کرده بود که هر جا نام گروهک نهضت آزادی وجود دارد، قطعا یک توطئه آمریکایی در جریان است. یکی از حاضران از نخست وزیر سابق خواسته بود مواضع خود را به صورت آشکارا بیان کند، موسوی با طفره رفتن از آن گفته بود الان حرف زدن من فریاد در بازار مسگرهاست! البته هشت سال پس از آن اعلام موضع خفیف، موسوی در هم‌دستی با اصلاح‌طلبان رادیکال علیه نظام قیام کرده و هشت ماه بحران سوزان را به مردم تحمیل کرد. [۱]

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

فن بدلی که روی سر اصلاحات خراب شد!

ماموریت چپ‌های ستادی در سال ۸۱ آن بود که آنچنان فضای کشور را ملتهب کنند تا نهادهای نظارتی چون شورای نگهبان زیر بار فشار خارجی مجبور به تصویب یک لایحه ضد اسلامی شوند. اما در پروژه بحران سازی ذیل «لوایح دوقلو» تیر اصلاحات به سنگ خورد و شورای نگهبان زیر بار قلدرمآبی چپ‌ها نرفته و فن بدل اصلاحات بلای جان خودش شد؛ تا جایی که آتش اختلافات درونی و محفلی به بیرون زبانه کشیده و در میان روزنامه‌های زنجیره‌ای بازتاب یافت.

طاها عبدخدایی یکی از مدیران سابق خاتمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توصیف اصلاح‌طلبان (شاخه هسته سخت) می‌گوید[۲] : «خاتمی‌چی‌ها در دهه شصت تخم نارضایتی در کشور را کاشتند و در دهه هفتاد آن را برداشت کردند» عبدخدایی که سال‌ها با این گروه سیاسی و محفلی حشر و نشر داشته اعتقاد دارد که افرادی در میان اصلاح‌طلبان رادیکال چون تاج‌زاده با چهره‌ای چند وجهی غبار در فتنه‌ها انداخته تا حق از باطل به درستی شناخته نشود.

البته فشار از پایین برای چانه زنی از بالا سابقه‌ای طولانی تر از ماجراهای سیاسی در پاییز سال ۸۱ دارد، پیش از این اصلاح‌طلبان در حادثه کوی دانشگاه در سال ۷۹ و نیز تحرکات خرم‌آباد سعی کرده بودند با آشوب سازی امتیاز بگیرند.

 در نیمه تیر سال ۱۳۷۸ و با اعلام دو تهدید هم زمان یکی در صبح ۱۷ تیر از سوی روزنامه نشاط مبنی بر اینکه «ناظران پیش‌بینی می‌کنند که طی روزهای آینده دفتر تحکیم وحدت و بدنه اجتماعی مدافع جناح چپ وارد صحنه شوند»   و پس از آن تهدید دوم در بیانیه حزب منحله مشارکت که در آن گفته شده بود که «اصرار به توقیف سلام می‌تواند عواقب و پیامدهای زیانباری را در پی‌داشته باشد» اصلاحات وارد فاز عملیاتی شده و پیاده نظام این گروهک مستقر در چند خوابگاه دانشگاه تهران در امیر آباد به خیابان ریختند.

نشریه آمریکایی «میدل ایست اکونومیک دایجست» با استقبال شدید از این ماجرا نوشته بود که بیشتر ناظران در تهران بر این اعتقادند که تابستان امسال شاهد یک آزمون حیاتی قدرت وحتی شاهد دورنمای رویارویی جدی بین جناح چپ و راست خواهد بود. بعدها مشخص شد که هدف چپ‌های بدخُلق آن بود که تابستانی داغ برای مردم بسازند.

در روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۳۷۸ حدود بیست الی سی نفر از اعضای افراطی تحکیم وحدت، در خیابان‌های داخل کوی دانشگاه شروع به راهپیمایی نموده و شعارهایی را در اعتراض به تصویب کلیات طرح و توقیف روزنامه متخلف سلام سردادند. این عده که پس از حدود یک ساعت راهپیمایی، تعداد آنان به ۱۵۰ نفر می‌رسید، شعارهایی ساختارشکنانه ‌را فریاد می‌کردند.

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

یکی از حاضران در آن آشوب‌ها درباره ماجرای آن روز نوشته است:

ترتیب دهندگان این  اعتراضات با مشورت از بیرون پس از آنکه از حضور گسترده دانشجویان مأیوس شدند و حتی به دلیل فصل امتحانات از سوی دانشجویان مورد اعتراض نیز قرار گرفتند، جهت مسیر خود را به سمت بیرون از محوطه کوی دانشگاه در حوالی خیابان کارگر شمالی تغییر دادند، اما پس از حضور نیروی انتظامی، آشوبگران به مقابل در اصلی کوی دانشگاه بازگشتند. عده‌ای به داخل کوی رفته اما حدود سی نفر در وسط  خیابان ماندند و به سردادن شعارهایی علیه نیروی انتظامی پرداختند.

حدود ساعت ۱۲ شب تعدادی از سربازان نیروی انتظامی جهت هدایت آشوبگران  به داخل کوی، به سمت آنان حرکت کردند. در همین حین یکی از سربازان به دست آشوب‌طلبان اسیر شده و از ناحیه سروصورت مورد ضرب و شتم قرار گفت اما با وساطت چندتن دیگر، پس از دقایقی آزاد شد. پس از این حادثه سربازان نیروی انتظامی از مقابل کوی دور شدند و هم‌زمان، سنگ‌پراکنی و سردادن شعار از سوی آشوب‌طلبان طرفدار دفتر تحکیم وحدت آغاز شد؛ که اوضاع با پرتاب شیشه‌های آتش‌زا از سوی غوغاگران متشنج‌تر گردید. [۳]

نکته قابل توجه در ماجرای کوی دانشگاه آن بود که چپ‌ها برای اولین بار از مامور ویژه عملیات روانی خود پرده برداری کرده و مصطفی تاج‌زاده را همراه با چند نفر از عوامل نشان دار چون ملی- مذهبی‌ها و برخی اعضای گروهک جبهه ملی به میدان فرستاند.

 وزرات اطلاعات پس از فرو نشستن این آشوب‌ها در بیانیه‌ای نوشت که برخی از افراد و گروهک‌هایی که در آشوب‌های کوی دانشگاه نقش فعالی داشته­‌اند از خارج از کشور پشتیبانی و هدایت می­شدند و بطور مستمر به شماره حساب‌های مشخصی برای آنان پول واریز می‌شده است! [۴]

با دستگیری آشوبگران در آخرین روزهای سال ۱۳۷۹، اسرار پشت‌پرده این وقایع آشکار گردید. دادگاه انقلاب اسلامی پس از دستگیری عوامل آشوب، در قسمتی از اطلاعیه خود چنین آورده است: «متهم دیگری اعتراف می‌کند که برای بدبین کردن مردم به حاکمیت دینی، فردی را در نیروهای منتسب به حزب‌الله نفوذ داده تا برای ایجاد تشنج، به اقدامات تهدیدآمیز و حملات فیزیکی تحریک نماید».[۵]

چند روز پس از انتشار بیانیه وزرات اطلاعات مشخص شد که  این متهم کسی جز عزت‌الله سحابی! در نامه‌هایی که سحابی از زندان به دختر خود نوشته بود و توسط نیروهای امنیتی کشف گردید وی اعتراف می‌کند که «اگر مردم بفهمند که من به یک جوان به ظاهر حزب‌اللهی پول دادم تا در جهت مقاصد و نیات من عمل کند... آیا برای من آبرویی باقی می‌ماند؟»[۶]

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

تغییر در استراتژی چپ‌های رادیکال در میدان

تجربه ثابت کرده است که چپ‌های ستادی برای آنکه میدان را فراخ کرده و فضای سیاسی را به سود خود رقم بزنند، همواره از یک ترفند خاص استفاده می‌کنند. از جمله آن استفاده از تاکتیک «سنگر شکنی» است، مصطفی تاج‌زاده یکی از نیروهای ویژه اصلاح‌طلب در این مدل سیاسی است.

تاج‌زاده با استفاده از روابط فرا تشکیلاتی (غوطه‌ور میان دو گروهک منحله مشارکت و سازمان مجاهدین) همواره نقش یک مامور عملیاتی با تِم چریکی را بازی می‌کند. تاج‌زاده با استفاده از خصلت‌های فردی همواره ارتباطات وسیع با طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برقرار کرده و به رادیکالیسم خاکستری دامن می‌زند، داماد محتشمی‌پور این ماموریت خاص را سنگرشکنی و باز کردن معابر توصیف کرده است.

لیدر اصلاحات در فتنه ۸۸ طی دوران گذراندن محکومیت پیشین خود در زندان به این نتیجه رسید که اصلاحات پارلمانتاریستی (صندوق محور) بی‌نتیجه بوده و تنها راه حاکمیت لیبرال‌ها در کشور آن است که مرگ اصلاحات با رهبری خاتمی را اعلام کرده و به سوی اصلاحات سخت (به تعبیر خودش اصلاحات ساختاری) حرکت کرد.

البته منشاء این سرگیجه تئوریک سعید حجاریان است که بارها بیخ گوش چپ‌های ستادی خوانده بود که تنها راه قبضه کردن کامل و دائم قدرت آن است که  لیبرال دموکراسی ناب آمریکایی‌ در کشور حاکم شود.

در سال‌های اخیر اصلاح طلبان تندرو با تلاطم حاد روحی و فکری این بار به این نتیجه رسیده اند که برای رفورم اساسی (اصلاحات ساختاری) باید قوانین حقوقی را تغییر و برخی احکام اسلامی تضعیف شود؛ تا بتوان بر پایه‌های حفظ انقلاب اسلامی سوار شده و براندازی کرد. حجاریان در مقاله‌ای با عنوان «بازگشت به نقطه صفر» به شکل شگفت‌انگیزی از ایده خودکشی آنومیک دورکیم در «بی‌هنجاری» و «نا به سامانی» استقبال کرده است. [۷]

نتیجه این بوالهوسی تئوریک آن شده است که تاج‌زاده پس از پایان محکومیت از زندان به صورت علنی به صورت مقاومت مردمی در منطقه چنگ زده و اصلاح‌طلبان رادیکال پس از تست کردن آستانه تحمل در تحریم انتخابات به رحم اجاره‌ای روحانی روی آوردند.

 به عقیده محفل تئوریک هسته سخت اصلاحات؛ دولت روحانی فرصتی بود تا ساختار درونی چپ‌ها ترمیم شده و ارتباطات اجتماعی توسط افرادی نشان دار چون تاج‌زاده تقویت شود.

ارتباط معنادار اصلاح‌طلبان رادیکال با پروژه آلوده دختران بدنام و کشف حجاب(معروف به دختران خیابان انقلاب)، همکاری با عناصر داعشی در دو عملیات خیابانی در سال ۹۶ و ۹۸، کلید زدن طرح نافرمانی مدنی (دوشنبه‌های اعتراضی)، ثبت‌نام فله‌ای و اتوبوسی در انتخابات، اسپانسری و نیز حمایت مالی از چند ده کانال تلگرامی و صفحات مجازی و نیز یارگیری در میان برخی گروه‌های مدنی؛ هنری و سینمایی و اجرای پروژه مشترک با سلبریتی‌ها از جمله دستورالعمل‌هایی است که با عنوان «اصلاحات ساختاری» تهیه و تدوین شده است.

 مصطفی تاج‌زاده، آل احمد، رسول اف و ... از جمله افراد کلیدی در اجرای نقشه هسته سخت اصلاحات بودند.

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

 

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

ضربه به ستون‌ فقرات برهم زنندگان «امنیت روانی» در کشور/ موتور محرک کانال‌های تلگرامی زنجیره‌ای بازداشت شد

همکاری مشترک و آشکار چپ ستادی با دو پروژه براندازی با هدف اخلال در امنیت روانی جامعه

اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان عالی در قوه قضائیه به یکی از مطالبات مهم مردمی اشاره فرموده و بیان کردند که امنیت روانی مردم برای مردم از حقوق عامه است و لازم است به دقت پیگیری شود، معظم له در تعریف امنیت روانی آن را تشریح و فرمودند: امنیت روانی یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهن‌ها پخش نشود.

اقدامات اخیر دستگاه قضایی در برخورد با عوامل اخلال کننده در امنیت روانی و بازداشت برخی سرشبکه‌های همکار در میان گروه‌های رادیکال سیاسی و نیز عوامل خط دهنده به گروه‌های مرجع اجتماعی و هنری اقدامی در جهت صیانت از حقوق عمومی بوده است، ضربه به ستون فقرات این شبکه عنکبوتی نخستین پرده از تحولاتی است که قوه قضائیه با همکاری سربازان گم نام امام زمان(عج) آن را عملیاتی کردند؛ به زودی دست پنهان برخی سفارت‌خانه‌های اروپایی نیز در این ماجرا رو خواهد شد!


[۱] https://www.irdc.ir/fa/news/۵۰۳۴

[۲] https://www.mashreghnews.ir/news/۱۲۵۰۸۷۵

[۳] https://www.irdc.ir/fa/news/۶۹۷۴

[۴] روزنامه کیهان، یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۷۸، صفحه دوم

[۵] بررسی روزنامه‌های زنجیره‌ای/ مهدی حق‌بین

[۶] هشت سال بحران آفرینی/ سامان عولی نیک

[۷] https://www.mashreghnews.ir/news/۱۲۸۷۸۱۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 138
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • بختیاری IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    لعنت خدا بر جورج سوروس وهمه احمق های نوکرش
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      69 9
      کنترل فضای مجازی را از ژاپن یاد بگیرید که حتی احدی نتوانست یک تصویر خونین از شینزو آبه روی شبکه های مجازی بگذارد.
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      16 3
      دوستان اشاره شده اول راهه ، فرصت نیاز هست تا پستوها و ارتباط با عوامل تامین کننده خارجی مستقر در سفارت ها کشف یا بهتر و دقیق تر اینکه مدارک کامل شوند . بالاخره این قصه سر دراز و قدیمی دارد و به هر جائی سرک کشیده و تخم گذاری کرده . مطلب سوءاستفاده از رأفت اسلامی هست که افراد خطاکار و فاقد درک و اجیر . همچنان با خیال راحت و اطمینان در پشتیبانی خارجی مثل دوام تحریم و شناسائی نقاط قوت بمنظور تحریم جدید و نظیر آن بمنظور عنوان کردن ضعف حکومت و عصبانیت مردم ، اطمینان خاطر داشته و به اعمال ننگین خود مانند آنچه در رسانه های وابسته داخل و خارج و فضای مجازی در راستای اهداف خود نشر میابد دست میزنند . عکس العمل ها در آینده خود شاهد و بیانگر وابستگی و نقش امثالهم و درستی عمل نیروهای امنیتی و دستگاه قضا در بازداشت آنان است . امیدواریم تمام عوامل که به هر نوعی و میزانی کمک حال و حامی این دسته از افراد میباشند شناسائی و جامعه را از وجود خائنانه شان پالایش کنند .
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      44 5
      ضربه به ستون فقرات تروریستهای داخلی
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      2 12
      تاجزاده هیچکاره اس
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      19 3
      وقتی احزاب اشرافی و غربگرا را میبینم که اعضای آن مولتی میلیاردر هستند و به جرم دست درازی به بیت المال به زندان افتاده اند و حقوق های ماهانه صدها برابر یک کارگر از بیت المال به مدیران خود میدادند و در منازل صدها میلیاردی در شمال تهران زندگی میکنند مثل روز برام روشن میشه که با چه ناکسان وطن فروشی طرفم
    • FI ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      20 3
      کشور ایران احتیاج به یک اصلاح امنیتی قضایی اساسی داره، تا یک بار و برای همیشه وطن فروش های اصلاح طلب و سیاهی لشکر اراذل و اوباش فجازی ، باقیمانده منافقین و روزنامه نگاران ستون پنجمی را پاکسازی و از هستی ساقط کنند.
    • هانیه IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      4 0
      کاش با بعضی از سلبریتی ها که با فعالیت های مشکوک و هدفدارشون مخل امنیت عمومی هستن و هم اینکه با ظاهر نامناسب مقابل فرهنگ عفاف و حجاب هستن هم برخورد بشه
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      اخه اونجا ژاپن ازادی هست
  • علی2 IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    19 76
    متاسفم تا وقتي‌ كه‌ خوارج‌، دست‌ به‌ شمشير نبرده‌ بودند، حضرت‌ امير ـ عليه السّلام ـ به‌ آنها آزادي‌ بيان‌ و عقيده‌ داده‌ بود
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      54 5
      چند نفر دیگه باید بمیرن تا تا بفهمی شمیر در اوردن ؟ اصلا قدرت فهم داری ؟
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      46 1
      چندبار کشور رو به آشوب کشاندند با خواهش هم همکار بودند عمو خوابی یا بیدار؟
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      41 0
      چندبار کشور رو به آشوب کشاندند با داعش هم همکار بودند عمو خوابی یا بیدار؟
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      35 1
      پس چی بود اعدام اون دو شاعری که پیامبر در فتح مکه حکم داد، به خاطر تحریک مردم به شورش
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      22 2
      یعنی حضرت علی به خائنین امان میداده؟!!
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      35 1
      شمشیر؟! قرن بیست ویکمه، الان با فضای مجازی همه رو هلاک می کنن، امنیت رواني برامون نذاشتن، آزادی بیشتر از این ا بابات هم میگن آزادی تا حدی که مزاحم دیگران نشی! دین که ندارین لااقل رو حرف اربابتون حرف نزنین
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      23 1
      شمشیر این دوره زمونه با اون زمان فرق داره. شمشیر الان همون توئیت تحریک آمیز و اغتشاش آفرین هست
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      6 0
      خخخخخخ
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      20 0
      خوارج خیلی وقت خودشون درسایه خون می مکند
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      19 0
      آیا اینها تا بحال بر علیه نظام دست به شمشیر نبرده اند؟!
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      9 1
      دروغ می گویید. تا وقتی مشکل خوارج با شخص امام بود و ایشان را تکفیر می کردند و منکر اصل اسلام و حاکمیت دینی نبودند کاری با آنها نداشت. اما بروید ببینید وقتی کارشان به براندازی کشید با آنها چه کرد و یا وقتی غلات ایشان را خدا نامیدند ، چه بلایی بر سرشان آورد.
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      17 0
      ترور بهشتی و یارانش ، رجایی و باهنر و....همه زیر سر همین هسته عنکبوتی ست تا کی باید ساده لوح باشید
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      15 1
      خدایی شما حضرت علی رو قبول دارید؟
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      9 0
      امام در واقع با خوارج تا زمانی که متشکل نشده بودند و به صورت فردی و غیر هدفمند اعتراض می کردند برخورد نکرد ولی در زمانی که ایشان آماده نبرد دوباره با معاویه می شد خوارج به شکل تشکل یافته اقدامات تخریبی و کشتارهای خود را شروع کردند که امام علی (علیه السلام) اقدام به سرکوب و قلع و قمع خوارج نمودند و به قول شریفشان چشم فتنه را در آوردند و کاری با این جماعت زاهد مسلک بی بصیرت کردند که هیچکس غیر ایشان قادر به چنین برخوردی نبود .
    • SE ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      2 17
      اسراییل را ول کرده اند به خودی ها میگن.
  • قریشی بوکانی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    45 6
    خیلی وقت پیشتر باید این عوامل فساد و اغتشاش رو از دم تیغ می گذروندید . عامل ناامنی روحی و روانی ملت، عامل ناامنی امنیتی جامعه، عامل اغتشاش و ناآرامی ...
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      2 14
      اتفاقا زیاد گذرونده شدن
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      0 1
      نیاز به آشوب اصلاح طلب نیست
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    52 5
    خدا خیرتون بده اطلاعات سپاه دمت گرم
    • حاجی از قم IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      22 1
      خواسته ما دستگیری تمام عوامل نا امنی هست
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    38 4
    احسنت
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    20 3
    خدارحم کرد
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    42 8
    دست تک تک دست گیر کنندگان این فرد را از دور می بوسم. این فرد همان کسی هست که برای آزادی دیپلمات های ایرانی اسیر شده ، توسط نقشه آمریکا در افغانستان، خواستار حمله ایران به افغانستان شده بود، تا کشور رو وارد باتلاق یک جنگ بیخود و بی نتیجه بکنه. ولی از اون طرف میخواست به جای مقابله با داعش، با اونا مذاکره کنیم!!! قشنگ معلومه این جماعت دنبال چه مطلبی هستند.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 32
    ای کاش همه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان که هیچ فرق باهم ندارن بگیرن
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      1 7
      نصف مطلب سانسور شده
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      3 16
      ولی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بدهند والله حرامه این پول‌ها خوردن نداره
    • DE ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      7 2
      ای کاش همه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان که هیچ فرق باهم ندارن بگیرن// باز یه نفر ترقه در کرد یه اصلاحطمعکار از خواب پرید . این اصلاحات مالی کردن رقیب و خصوصا دستور سازمانی اصلاحات به زیردستان برای شب انتخابات بود تا با اصلاحات مالی اصولگرایان مردم را از رای دادن به اصولگرایان سست کنند .ولی چون نخ نما شد و ناشیانه عمل شد موفق نشدند لذا این کامنت خودت را پاک نکن ذخیره کن روی دیسک شب انتخابات بعدی باز با دستور سازمانی بایستی همین را بنویسی.‌ پاک نکنی ها حیفه. حالا باز برو لالا
    • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      8 0
      هرکس که ضد امنیت و علیه کشور کار می کند باید دادگاهی شود. و من ندیدم یک اصولگرا علیه کشور اقدام خراب کارانه انجام دهد.
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      7 0
      مرگ بر مریم رجوی و منافقین خلق
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    20 1
    مردم ایران از همه اینها عبور کرده اند
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    32 7
    مرگ بر تاجزاده بی.... و ...........لقمه
  • سیامک DE ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    31 11
    تنها راه جلوگیری از افراد وطن فروشی همچون تاجزاده ها و زیباکلام ها که مکرر منافع ملی ایران را زیر پا می گذارنند ،محکوم کردن آنان به پرداخت جرایم نقدی بسیار کمرشکن می باشد و آنگاه خواهید دید که چنین افرادی دیگر جرات زیر پا گذاشتن منافع کشور را نخواهند کرد و بار دومی دیگر از سوی آنان اتفاق نخواهد افتاد.زیرا اکثریت انسانها پول پرست هستند و وقتی موضوع پول و جریمه های نقدی سنگین به میان بیاید آنگاه رفتارهایشان را نیز تغییر خواهند داد
    • DE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      جناب سیامک خان افراد معمولی بله واقعا از جریمه ها نقدی ترس و وحشت دارند نه غربگداهای اصلاحطمعکار . اولا عمو سام جریمه آنها را چندین برابر میپردازد و خود اصلاحات که باندی از رانتخواران نجومی بگیران دلالها شیتیلبگیران اشرافیون ضد انقلاب و کلی کشورهای غربی بخاطر جنبش رفرمیست امریکا در دنیا طرفدارشون هستند جریمه اش حتی اگر دهها میلیارد تومان باشد را میپردازند برایش. مگر نجفی شهرتار سابق که زن خودش را کشت برایش 10 میلیارد دلار اطلاح طلبان جمع نکردند تا اعدام نشود. الان هم مشاور اطلاحطلبان است . معلوم نبود این زن چه اطلاعاتی از اینها داشت که بایستی خاموشش میکردند. مستر چیز چیز چیز 20 میلیارد تومان آنروزها را از بودجه دانشکاه آزاد خرج تبلیغات انتخاباتی خود کرد پرونده اش رفت بغل پرونده 18000000000 هیجده میلیارد دلار ارز جهانگیری و 65 تن طلا خاک بخوره .
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    38 9
    همه شون رو بازداشت کنید. ما مردم پشتتون هستیم. اعصاب و روان برامون نذاشتند. 24 ساعت دارن آب در آسیاب دشمن میریزند.
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      16 0
      ای ول
    • حامد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      2 27
      از طرف خودت حرف بزن، جمع نبند
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      21 1
      از طرف مردم ایران حرف زده، نه سوله نشینهای آلبانی
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      15 0
      تو هم از طرف خودت و بقیهٔ تیرانایی ها حرف بزن مثلا حامد، ایشون از طرف ما حرف زده.!!!
  • حامد IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    14 19
    با صورت مساله چه میکنید؟؟ اون رو که دیگه نمیشه بازداشت کرد؟؟
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      12 4
      صورت مسئله باطل ، باطله !
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      15 3
      صورت مسئله شما فعلا نشستن در آب یخ است ولاغیر
  • لر IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    19 0
    بزنید این عوامل شیخ حسن روحانی این غربگرایان مخصوصا شیخ حسن و تاجزاده و خاتمی و عبدی و ابطحی
  • دلسوز IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    11 19
    واقعا از اینحرفاتون خجالت نمیکشید؟؟!!!
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      11 0
      به خائنین وطن فروش ومجری نقشه های توطئه گر درداخل ایران به عنوان نفوذی دوتابعیتی رحم نکنید
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      12 1
      سلام چرا باید از حرف راست خجالت بکشیم ؟
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    15 1
    عباس عبدی ومحمدومسیح مهاجری روبازداشت کنید؛
  • م IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    13 1
    این فرد نون این مملکت را خورده و بزرگ شده و دوستانش در ماجرای آن حادثه رشوه گرفتند دم از مردم می رند لعنت خدا بر منافق. او زودتر از اینها باید دستگیر می شد
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      3 0
      دارای سوءسابقه است
  • NL ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    8 0
    مدتها آسمون ریسمون بهم بافتند
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    14 0
    خدایش دادگاهیش کنید و سر حکم بمونید
  • مملی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 16
    این موضوع نشان میده که هیچ اعتقادی به تحمل حرف مخالف و آزادی بیان ندارند.
  • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    15 2
    این مزدور و جیره خور انگلیس رو باید خیلی زودتر می گرفتند الان هم دیر نشده ولی تحت فشار ،این منافق رو آزاد نکنند که آخرش پشیمانیه . کاری کنید که به ... بیفته.
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      5 0
      سلام این افراد سابقه دار هستن یعنی قبلا هم گرفته شدن
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    19 0
    تاجزاده خائن مزدور اسقاطیل
  • افتخار AU ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    11 3
    ایران اسلامی ۴۳ سال استکه پرچم مبارزه با قلدر جهان را بدست گرفته و هزاران شهید در این ماموریت مقدس داده و توده های امت مسلمان را در جهان امید داده تا مقاومت
  • محمدایوب IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 1
    فتنه 78 فتنه 88 دولت غربگدای روحانی ادامه فتنه های قبلی که میخواستند فتنه 98را با نفهمیدن دست چپ مغروق وافزایش قیمت بنزین وتمسخر مردم در صبح جمعه مردم را عصبانی کنند فتنه ای دیگر را رقم بزنند با درایت رهبری خنثی شد پس آتش فتنه ها همه از گور مغروق بوده و اینکه روحانی رای آورد گفت من راحت میمیرم امیدش بود که روحانی کار نیمه کاره اورا تمام کند پس عزیزان از روحانی ودولت دزدان به سادگی نگذرید گاندوها در خانه امان هستند
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    11 0
    خون منافقین و دوستان شان برا ریخن حلال است
  • سید فروزان CH ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    10 0
    این مردک را باید به حبس ابد در یک زندان کویری محکوم آخرین توییت ایشان خطاب به مقام رهبری لعنت خدا بر غربکدایان بی غیرت
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    13 0
    حالا که گرفتید نگذارید مفت در برن مث دفعه های قبل
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      1 5
      زندانش رو کشید
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    10 1
    اعدامشان کنید. با تشکر
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    4 4
    احمدی نژاد و موسوی و کروبی چرا بازداشت نشده اند؟ اینا مگر امنیت روانی جامعه را بهم نزدن؟
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      4 0
      پرونده تشکیل شده در ضمن جریان نفوذ و فتنه رو جدی بگیر
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    5 0
    از بین بردن اعتماد ملی یعنی اینکه: مصاحبه کنی و گران شدن بنزین را تکذیب کنی و همان شب بنزین گران شود در طول سال بارها مصحبه کنی و گرفتن مالیات بر دستگاههای پوز را تکذیب کنی ولی موقع گرفتن مالیات بگی در جهت شفافیت مالیاتی و عدالت مالیاتی از دستگاههای پوز مالیات میگیریم و هزاران مورد دیگر که خودتون بهتر میدانید و منظور حضرت آقا هم همین موارد بود ولی شما طبق معمول مصادره به مطلوب کردید
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    4 7
    مموتی با سابقه بست نشینی، ضدیت با ولایت فقیه، تحریم انتخابات، توهین به مجلس و قوه قضاییه و... دست کمی هم از سران فتنه نداشت چرا بازداشت نشد؟؟
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      3 6
      چرا چرت و پرت میگی؟؟؟؟!!! چرا از روی هوا حرف میزنی؟؟؟!!! کجا زمان احمدی‌نژاد این همه گرانی و تورم و افزایش آمار سرقت و نابودی انرژی هسته‌ای ایران بود؟؟؟؟!!! بهترین رئیس جمهور ایران بود..
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      4 5
      درد احمدی توی سر همتون بخوره
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      6 3
      بماند که احمدی نژاد با مشایی و بقایی گند زد
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 4
      چرا مغلطه. سخن بنده خدا چیز دیگر
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 1
    رنگ همه عوض شد
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 0
    حق اینا اعدام ، حجاریان عوضی جا نمونه
  • حامد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    6 0
    بازداشت این عناصر وطن فروش و خائن در روز 18 تیر و اطراف آن درسی است برای دیگر عناصر فتنه گر که بدانید دوران جولان شما تمام شده و منتظر سیلی های محکم تر باشید.
  • غربگدایِ بدبختِ وطنفروش DE ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 0
    عبدخدایی که سال‌ها با این گروه سیاسی و محفلی حشر و نشر داشته اعتقاد دارد که افرادی در میان اصلاح‌طلبان رادیکال چون تاج‌زاده با چهره‌ای چند وجهی غبار در فتنه‌ها انداخته تا حق از باطل به درستی شناخته نشود. // دقیقا این اخلاق و رفتار و روش خناسان و منافقین است. «وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ؛ و حق را با باطل مخلوط نكنید تا تشخیص دادنشان بر مردمِ جویای حق دشوار نشود» مسئله مخلوط كردن حق با باطل بر اساس تزوير و مكر و حيله انجام مى‌گيرد و در حقيقت كارى شيطانى و عملى است ويژه خناسان و دشمنان خدا كه به خاطر كبر و حسدشان انجام مى‌گيرد. مخلوط كردن حق به باطل براى اينكه توده مردم در تشخيص ميان حق و باطل دچار انحراف و اشتباه شوند از گناهان بسيار زشتى است كه كار آگاهان به حق و باطل است، اين دانشمندان هستند كه حق و جايگاه آن را مي دانند، و به باطل و جايگاه آن آگاهاند. اينان كه عهده دار هدايت مردم و مسئول حفظ جامعه و ملت از انحراف هستند، گاهى با تكيه بر آرزوها و خيالات، و به سبب ترسى كه به خاطر از دست رفتن رياست و به جاى هدايت مردم به سوى حق، و حفظ آنان از انحراف با آميختن حق به باطل و به عبارت ديگر حق را باطل نشان دادن و باطل را به صورت حق جلوه دادن دست به اضلال و گمراه‌ كردن مردم مي زنند، و جامعه و ملت را به كژى و انحراف مي كشانند، تا با مال اندكى كه از كيسه مردم غارت مي كنند شكمى سير نمايند، و لذتى از شهوات ببرند! «لِكَيْلَا تَأْسَوْا عَلَىٰ مَا فَاتَكُمْ وَلَا تَفْرَحُوا بِمَآ آتَاكُمْ ۗ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ كُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ؛ بر آنچه از دست شما رفت، تأسف نخورید، و بر آنچه به شما عطا كرده است شادمان نشوید، و خدا هیچ گردنكش مغرور شده را دوست ندارد
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 13
    به کدامین گناه
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      12 1
      به هزاران گناه!
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      6 4
      به هزاران گناه؟؟
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    9 0
    این ستون فقرات و حامیانش دوستانش و کلا ازبیخ بن باید خردخاکشیر شود و اثری از آن در کشور نباشد
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    10 0
    وقتش رسیده عناصر خائن شناسایی و به اشد مجازات برسند.
  • Poorya261 IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    3 15
    از تاج زاده وحشت دارید.
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      10 1
      اگه داشتیم که دستگیر نمیشد
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      10 1
      آدم روانی روانپریش ترس نداره! مگر از نوع زنجیریش!
  • ۲۷۵۲۴ IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    9 1
    عجب مطلب خوبی احسنت پر اطلاعات ناب و دست اول
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    10 0
    برای این خائنین کمتر از 20 سال جفای به ملت
    • افتخار AU ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      5 0
      احسنت - ۲۰ سال نظافت دستگاه بهداشتی خوابگاه جانبازان عزیز تا شاید این بی وطنان شرمسار شوند
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    3 0
    نظامی که با اراده الهی و با همت فرزندان و این مردم سرفراز تحت زعامت رهبران خود در طول بعد از انقلاب مقابل دشمنی دست جمعی ابرقدرت ها مثل جنگ تحمیلی و پروژه های متعدد اوائل انقلاب در گوشه کنار مملکت و ده سال پیش با عنوان داعش و صدها گروه تروریستی و رژیم اشغالگر قدس و تجاوزات انگلیس و آمریکا در دریا و اخیر در اربیل توان بالا و ضرب شست خود را نشان داده اکنون طبق انتظار مردم به مخلان امنیت و تشویش کنندگان اذهان عمومی بمنظور سلب آرامش و آسایش و بهره مندی از این فضا و اوضاع در خدمت اجانب هرگز اجازه نباید داد تا اعمال کثیف همیشگی خود را ادامه دهند همچون برخورد با مخلان خارجی امنیت کشور که اهداف پلید داشتند باید سخت مقابله نمود و رحم نکرد
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 5
    ضربه به ستون فقرات؟؟
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    8 2
    خوشم میاد آدمهای باسواد توی مشرق مینویسن
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    6 0
    آفرین
  • رضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    2 10
    باز اینا بگیر ببند راه انداختن
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      7 0
      اگه منظورت به انقلابی‌ها است معلومه سوختی اصلاحاتی
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    9 0
    هرکس به این کشور خیانت کنه تقاص پس میده
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    12 2
    خاتمی وتاج زاده ملعون از رجوی معدوم کثیف تر ومنافق ترند
  • ایرانی DE ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    5 0
    دمتون گرم
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    8 0
    بسیار بسیار کار درستی بود دستگیری تاجزاده آفرین بر دستگیر کنندگان باید تک تک عوامل نفاق و ضد امنیت مردم دستگیر شوند و برن آب خنک بخورند
  • روجا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    5 0
    تاجزاده باید خیلی وقت پیش داخل زندان می کردند
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    13 0
    دو هفته دیگر خودش رو به مریضی می زند و با تمارض باز هم از مجازات و زندان فرار می کند .
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 0
    تاجزاده همان نقشی را در ایران بازی می کند که داعش در سوریه و عراق ..
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    3 0
    اگر بجا باشه تاج زاده یک جورایی صندوق اطلاعات و سرکرده بحساب میاد دو نفر دیگر رسول اف و آل احمد هم حمعا فعال رسانه چقدر خوش بحال و راحت و خوش خیال می پیمودند چرا زودتر اقدام نشده
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    این آدم انقدر مهم نیست تازه اختلاف نظر سیاسی حتی طرک دیدگاه ها هم ایرادی نداره
  • یکی از مردم IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    7 1
    ممنونم بابت دستگیری تاجزاده
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    8 1
    آفرین بر سربازان گمنام امام زمان عج
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 0
    یکی از .... دهه ۶۰ دستگیر شد
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    8 1
    اصلاح طلبان اصلا حق هیچ اظهار نظردرباره کشور را ندارند چون بیگانه پرست هستند
  • مهرداد US ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    7 0
    بنظر من ، نمک خوردن و نمکدان را شکستن حرکت زشتیه و نشان از پست فطرتی یک شخص داره، دانسته به اسیاب دشمن اب ریختن و برای دشمنان دم تکان دادن عاقبتش اینه. پاینده ایرانیان سلحشوری که از مام وطن پاسداری میکنند، و هشیارند. پاینده ایران.
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    5 0
    درود
  • mojtaba SE ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    4 0
    قوه قضائیه برای اولین بار تازه فهمیده که وظیفه اصلیش برخورد با این عناصر بی ارزش و حقوق بگیر دشمن مردم و آیندگان ایران, باید باشد...قوه قضائیه 5 ستاره از من گرفتی برای این عملکرد کاملا مثبتت و شدیدا ادامه بده ,هر کی دفاع کرد و هیاهو راه انداخت رو بگیر ,چون همگی حقوق بگیر دشمن هستند....پاینده رهبر عزیزم
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 0
    درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
    • حاجی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      0 0
      سلام خدا برسپاه پاسدارن
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 8
    اگز مقتدرید شبکه نفوذ اسرائیل متلاشی کنید امثال تاجر زاده گرفتن که هنر نیست داداش
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    3 0
    ان شاالله دست خدا به همراه سربازان گمنام امام عصر سلام الله علیه باشد بدانید مردم همه پشتیبانتان هستن
  • نیما IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    3 0
    باید مقابله کرد با عوامل جنگ روانی مخلالان امنیت روانی مردم
  • نیماص IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    3 1
    مملی ۱۸۰۷ آزادی بیان وجود دارد اگر نبود الان باید زیبا کلام توی زندان بود ولی کسی که بخواهد در امنیت روانی مردم اخلال ایجاد کند با شایعه ودروغ تحمل نخواهیم کرد دلسوز چرا باید ؟ خجالت بکشیم؟ حرف حق خجالت دارد ؟
  • عباس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    6 0
    یکی دو ساله توییتای تاجزاده رو نگاه میندازم. واقعا فکر کردم از ایران فرار کرده رفته که کاریش ندارن. بابا ایول الله. فکر نمیکنید خیلی زود گرفتینش. وای میستادین چندتا نوچه مثل خودشو پرورش بده و اعصاب ملّتو بهم بریزه و فحش ناموسی هم به کل نظام و ...بده و بعد میگرفتین این پدرسوخته رو. خدایا شکرت که بالاخره اراذل رسانه ای بازداشت شدند.
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 5
    اینها نشانه نزدیک شدن به آخر خطه
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      3 0
      اره بشین
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 2
    آقای مشرق!!! چرا خیانت می کنی؟!! چرا نظر مرا که خواهان اعدام تاجزاده وطن فروش مزدور اسرائیل شده بودم را سانسور کردی؟؟!!! نکند بعضی از شما ها هم ستون پنجم دارو و دسته خیانت کار او هستید؟!
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    تا مجازات جدی نشن کافی نیست. به امید مجازات بازدارنده و جدی
  • یداله IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    5 0
    مردم حرف نظام را باور میکنند منتها اعتلاف منافقین واصلاح طلبان با تبلیغات وپول عده ای را جمع میکنند تو فضای مجازی بگن نظام دروغ میگه مثل چند میلیون جوان ونوجوان سلام فرمانده را زمزمه میکنند قبول نیس اما ۴۰ تا ادم با پول وتبلیغات کشف حجاب کنند میشن مردم ای مرگ بر افساد طلبان که اکثر شون جاسوس بیگانه اند
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    3 0
    صهیونیست ها تا مدت ها یکی از سرمایه های بزرگ خود در ایران را از دست دادند #تسلیت_ب_عبریها
  • Karim IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 0
    مشکل جمهوری اسلامی ایران این است که با دشمنان اشکار وضد انقلاب برخورد نمیکند.کاملا مشخصه که فتنه وفتنه گر کی وکجاست.در هر کشوری این کارها به مانند شورش وانقلاب است.ولی نظام ایران به خاطر مماشات با این طیف به شدت خطرناک اسیب خواهد دید وجلوی پیشرفت ونرمال شدن ایران را در جهان را این طیف خواهد گرفت.
  • یاسمن IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1 0
    بقیه خائنی ن به وطن رو هم بایست بگیرید تا امنیت روانی مردم برقرار بشه. در مقابل وطن فروشان و مخالفین امنیت مردم سکوت نکنین.
  • ایمان IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    شکر خدا
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    تاج زاده یقینا یک منافق است.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    ما از قوه قضائیه و وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات سپاه درخواست دستگیری همه آشوب طلبان در هر لباسی که می خواهند باشند اقدام کنند و با هیچ کسی رودربایستی نداشته باشند که اگر یک قدم عقب بنشینید اینها ده قدم پیشروی می کنند ابتدا سایتهایشان و روزنامه هایشان را محدود و افرادشان را زیر نظر بگیرید اینها زبان خوش نمی فهمند مگر خوارج در زمان امام علی (ع) از عملکرد زشت خود عقب نشینی کردند
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 1
    مشرق لطفا از دوره خاتمی بیشتر گزارش بذارید الان یه عده میگن خیلی گل و بلبل بوده اون دوره ولی اسناد و گزارشات چیز دیگه ای نشون میده. ممنون
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    روایت شما از 24سال قبل طوری است که من به خودم و حافظه ام شک کردم مگر لوایح دو قلو با حکم حکومتی رهبری از دستور کار مجلس خارج نشد؟مگر آقای کروبی در همان لحضه اعلام نکرد که نامه ای از دفتر رهبری رسیده؟
  • حامد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    تاج زاده را باید برای مدت طولانی در حصر نگه داشت تا مردم چند وقت نفس راحت بی دغدغه بکشند.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    واقعیت اینست که گلوبالیست های وطنی ملقب به اصلاح طلب قادر وتوان این که آتش بس اعلام کنند را ندارند ونظام هم توان وتحمل رفتار ضد مردمی ومیهنی اینان را ندارد پس راهی جز حذف یکطرف توسط طرف باقی نمانده است باید ماررا ازاستین بیرون انداخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس